Δίπλωμα οδήγησης και μοτοσυκλέτα
Το θέμα αυτό προκάλεσε την έντονη αντίδραση του Πανελληνίου Συλλόγου Εκπαιδευτών Οδήγησης, καθώς ισχυρίζεται ότι με τη συγκεκριμένη απόφαση, η οποία καταργεί την εκπαίδευση ενός υποψηφίου οδηγού μοτοσικλέτας, θα απογειωθούν τα τροχαία συμβάντα στη χώρα μας. «Δεν έχει θέση μια τέτοια νομοθεσία-ντροπή σε μια χώρα όπου μόνο το 2018 καταγράφηκαν 6.638 παθόντα πρόσωπα σε τροχαία συμβάντα με μοτοσικλέτα», αναφέρει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο πρόεδρος του Πανελληνίου Συλλόγου Εκπαιδευτών Οδήγησης, Αρης Ζωγράφος, και συνεχίζει: «Η μοτοσικλέτα συμπεριφέρεται διαφορετικά από τα άλλα οχήματα επειδή έχει διαφορετική φιλοσοφία κατασκευής. Είναι όχημα μονής γραμμής, ο οδηγός βρίσκεται επάνω και όχι μέσα στο όχημα, και για αυτό τον λόγο ο χειρισμός της είναι πολύ πιο δύσκολος από τον χειρισμό ενός αυτοκινήτου. Η μοτοσικλέτα στρίβει, φρενάρει, επιταχύνει και συμπεριφέρεται διαφορετικά από ένα αυτοκίνητο, απαιτεί καλή ισορροπία και πλήρη συντονισμό άκρων από τον αναβάτη».
Και ο κ. Ζωγράφος καταλήγει: «Λαμβάνοντας λοιπόν υπόψη όλα τα παραπάνω, γίνεται σαφές το προφανές: όχι μόνο είναι αναγκαίο ένας οδηγός μοτοσικλέτας να εκπαιδεύεται, αλλά χρειάζεται η εκπαίδευση αυτή να είναι εξειδικευμένη στις αυξημένες απαιτήσεις του οχήματος και της οδικής πραγματικότητας».
πολύ καλό αυτό
ΑπάντησηΔιαγραφήΧάνουν λεφτά,ε;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπαράδεκτο αυτό το γεγονός.. Μπορεί ο κάθε άκυρος να βγαίνει στους δρόμους δίχως να του επιβάλει κάποιος να ξέρει απλά τα βασικά. Που όταν έδωσα για 125 έδωσα ξεχωριστά σήματα τα οποία ήταν καθαρά για μηχανή όπου μάθενες το πως να συμπεριφέρεσαι στο δρόμο και στην εκπαίδευση μάθανες απότομο σταμάτημα, να οδηγείς με συμπλέκτη, ελιγμούς, στροφές, επιταχύνσεις.. Αν με ρωτάτε, αυτά είναι τα βασικά τα οποία κάποιος πρέπει αν γνωρίζει ΠΡΙΝ γίνει αναβάτης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕνω ολοι αυτοι που εχουν διπλωμα οδηγαρες...
ΔιαγραφήΑσε μας ρε μεγαλε...
το μετρο συμφερει καθαρα αυτους που δεν εχουν διπλωμα για μηχανακι και τους δινετε η τσαμπα δυνατοτητα να οδηγησουν χωρις κανενα κοστος... ενω εμεις που πηγαμε και δωσαμε κανονικα για 125 δεν μας ειπε κανεις α οκ εχεις για 50αρι παρε και το 125.. αδικια αυτο το μετρο
ΔιαγραφήΑν όντως ισχύει αυτό είναι μεγάλη λύση για τον απλό κόσμο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΞέρει κανείς απο πότε ισχυεί γιατι πηρα τηλ σε μια σχόλη και μου είπαν να περιμένω γιατί δεν έχει οριστικοποιηθεί ακόμα. Αν ξεσηκωθεί δλδ γιατι οντως μπορεί να χάνουν ένα ποσο και αρνούνται να το κανουν τι καταλάβαμε ? να μαλώνουμε ? αν ξερει καποιος ας απαντήσει απο πότε δλδ ισχυει ? μπορω και σημερα να το αλλαξω>?
ΑπάντησηΔιαγραφήΚανονικά καλό θα ήταν για μοτοποδήλατο έως 50 η κάτω από 100 κ.εκ. Αλλά γενικά είναι ένα θετικό βήμα για την εναρμόνιση της ελληνικής νομοθεσίας με την Ευρωπαϊκή..Τωρα στην Ελλάδα με την κυκλοφοριακή αγωγή που υπάρχει στην παιδεία ούτε για μουλάρια δεν ήμαστε, οπότε το μέτρο δεν θα κάνει τίποτα παραπάνω από οικονομική μείωση στις σχολές οδηγών που φυσικά αυτό δεν ενδιαφέρει τον απλό οδηγό που δεν θέλει να πληρώσει έξτρα λεφτά για οδηγήσει δίκυκλο χαμηλού κυβισμού.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚατατέθηκε τροποποιητικη και δεν ισχύει, ενημερώθητε και ενημερώστε σωστά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣαν να κάνει ο ψυχολόγος εγχείρηση.Γιατρός κι ο ένας,γιατρός κι ο άλλος.
ΑπάντησηΔιαγραφή