Quantcast

http://picasion.com/
http://picasion.com/

Χατζηβεροιώτης: «Λάθος η επικοινωνιακή τακτική του Τσίπρα»

ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΝΕΟ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΛΙΟ, ΤΟΥΣ ΑΦΟΡΑ Ο ΕΝΦΙΑ, ΤΑ CAPITAL CONTROLS ΚΑΙ Η ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ 
Μπαίνουμε σιγά σιγά στην καρδιά της προεκλογικής περιόδου. Από την πλευρά του ΣΥΡΙΖΑ έχω διαπιστώσει ορισμένα λάθη επικοινωνιακού χαρακτήρα. Η γενικόλογη και απρόσωπη καμπάνια με τρομερά λάθη στην επικοινωνία, έχουν φέρει τη ΝΔ οριακά μπροστά, ανατρέποντας...ένα προβάδισμα της τάξης μέχρι και του 20% που είχε ο ΣΥΡΙΖΑ μέχρι πριν από ένα μήνα περίπου! Οι επικοινωνιολόγοι που συνεργάζονται με τον ΣΥΡΙΖΑ έχουν επικεντρώσει την καμπάνια τους στο παλιό και το νέο, μια καμπάνια που απέτυχε στις εκλογές του 2000 όταν ο νέος Καραμανλής... έχασε από τον ηλικιωμένο Σημίτη με μια μονάδα διαφορά. Αυτό το σύνθημα είχε χρησιμοποιήσει η ΝΔ τότε με τον άφθαρτο Καραμανλή, αλλά τελικά δεν φάνηκε ικανό για να δώσει τη νίκη στη ΝΔ. Αυτές οι εκλογές θα κριθούν στην εμπειρία. Μπορεί δηλαδή το ηλικιακό μειονέκτημα τουΜεϊμαράκη σε συνδυασμό με την εμπειρία που διαθέτει ως κόμμα εξουσίας η ΝΔ, να παίξουν καθοριστικό ρόλο στις κάλπες του Σεπτεμβρίου. Οι επικοινωνιολόγοι του ΣΥΡΙΖΑ δεν έχουν αντιληφθεί ότι οι εκλογές αυτές θα κριθούν στα πραγματικά προβλήματα της Οικονομίας. Στον ΕΝΦΙΑ που θα κληθούν και πάλι οι φορολογούμενοι να πληρώσουν, στα capital controls που έχουν διαλύσει τα ελεύθερα επαγγέλματα και στα τρομακτικά προβλήματα της αγοράς. Μέχρι στιγμής η καμπάνια του ΣΥΡΙΖΑ δεν έχει δώσει καμία απάντηση σε όλα αυτά. Αντιθέτως όπου μιλάει ο πρωθυπουργός εμφανίζεται απολογητικός! Θα δούμε τι θα γίνει στην συνέχεια, μέχρι όμως να αλλάξουν ρεπερτόριο μπορεί το εκλογικό παιχνίδι για τον ΣΥΡΙΖΑ να έχει οριστικά χαθεί. Το χαρτί του Αλέξη Τσίπρα πρέπει να συνδυάζεται με συγκεκριμένες προτάσεις. Και μέχρι στιγμής αυτές δεν έχουν παρουσιαστεί..

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ