Η απάντηση της ΔΕΥΑΒ σε δημοσίευμα του «Βεροιώτη»

Σε συνέχεια της χθεσινής μας δημοσίευσης ότι η ΔΕΥΑΒ στέλνει ενημερωτικές ανακοινώσεις για διακοπές υδροδότησης, λίγα μόλις λεπτά πριν τη διακοπή (διαβάστε ΕΔΩ) επικοινώνησε μαζί μας το αρμόδιο τμήμα της ΔΕΥΑΒ αποσαφηνίζοντας τα εξής: Οι βλάβες είναι πάντα ξαφνικές και η βασική ενημέρωση του κόσμου γίνεται ΑΜΕΣΑ από μεγαφώνων. Χαρακτηριστικά μας ανέφερε
ο υπεύθυνος δημοσίων σχέσεων της ΔΕΥΑΒ κ. Γιώργος Μαυρίδης ότι χθες στο Μακροχώρι, το μεγαλύτερο χωριό του Δήμου μας, μόλις 4 τηλεφωνήματα δέχτηκε η ΔΕΥΑΒ από κατοίκους που δεν γνώριζαν για τη διακοπη. Συνεπώς γίνεται αντιληπτό ότι η έκδοση γραπτής ανακοίνωσης γίνεται κυρίως για τυπικούς λόγους.