Λαογραφικό Μουσείο Σαράφογλου - Τελικά θα γίνει μουσείο ή δε θα γίνει;

Ο πρώην διευθυντής της ΚΕΠΑ Γιάννης Καμπούρης απέστειλε την παρακάτω επιστολή. Διαβάστε αναλυτικά: «Με όσα έχουν γραφεί τελικά δεν κατάλαβα και ας μας το πει κάποιος απλά και ξεκάθαρα, θα γίνει ή όχι το λαογραφικό μουσείο Σαράφογλου; Το με «ολίγη» από μουσείο ας μην ξαναειπωθεί, γαργαλάει επικίνδυνα τη νοημοσύνη μας. Και τελικά αν δε γίνει λαογραφικό μουσείο στην πόλη μας, ποιος είναι αυτός που θα χρεωθεί το βάρος αυτής της απόφασης; Και τι θα γίνει με τη συλλογή λαογραφικού υλικού της ΚΕΠΑ και τις συλλογές που είναι σε εκκρεμότητα για δωρεά σε αυτή; Και στην ευκταία περίπτωση που θα γίνει μουσείο, ποιος θα επωμιστεί το κόστος δημιουργίας και λειτουργίας του; Απαντήσεις ξεκάθαρες σε όλες τις παραμέτρους και χρονικά προσδιορισμένες, γιατί με τα λόγια «χτίζεις ανώγια και κατώγια». Πληροφοριακά για το σύνολο των παρεμβάσεων που ήδη έγιναν στο κτίριο είχε εκδοθεί ειδική άδεια από την εφορεία νεωτέρων μνημείων, στη βάση αρχιτεκτονικής μελέτης για την λειτουργία του κτιρίου ως λαογραφικού μουσείου.

Στο σημείο αυτό να επισημάνω ότι η διαφωνία μου για το θέμα της παραχώρησης πέρα από την μεθόδευση που ακολουθήθηκε και κυριάρχησε, έχει και μια άλλη σημαντικότερη διάσταση που δυστυχώς επισκιάστηκε. Η πόλη μας ως κοινωνικό σύνολο, απαρτίζεται από πολλές
επιμέρους πολιτισμικές ομάδες, είναι ένα σύνολο από τους γηγενείς, τους Πόντιους, τους Βλάχους, τους Μικρασιάτες, τους Θρακιώτες και τόσους άλλους, αρμονικά δεμένους. Αυτό το αρμονικό δέσιμο, τη συνεισφορά όλων αυτών στην ιστορία και την εξέλιξη της πόλης μας οφείλουμε να αναδείξουμε. Είναι αυτοί που διαμόρφωσαν τη σημερινή εικόνα της πόλης μας, για την οποία όλοι καμαρώνουμε.

Αυτούς όλους οφείλουμε να τιμήσουμε και είναι το λαογραφικό μουσείο το "σημείο" όπου θα τιμηθούν, θα αποτυπωθεί και θα αναδειχθεί η συνεισφορά τους. θα τιμήσουμε την ίδια την πόλη μας συνολικά, όσους τα προηγούμενα χρόνια εισέφεραν σε αυτήν.

Στη λογική αυτή το λαογραφικό μουσείο που οφείλουμε στην πόλη μας, θα πρέπει να είναι αντιπροσωπευτικό όλων μας, χωρίς αποκλεισμούς και αμετροεπείς αξιολογήσεις. 'Ένα μουσείο αντάξιο της πόλης μας και των ανθρώπων της, ένα μουσείο σημείο "σύνθεσης" που θα μπορούμε να επιδείξουμε και σε κάθε τρίτο, ικανό να έλκει με την αρτιότητα και το κύρος του, να διηγείται την τοπική μας ιστορία. Ένα λαογραφικό μουσείο δεν πρέπει να στηρίζεται σε μια ακαδημαϊκή απεικόνιση του παρελθόντος, αλλά να εξηγεί με βάση την επιστήμη και ειδικότερα την κοινωνική ανθρωπολογία την πορεία μας στο χρόνο.

Αυτό αποτελεί μια βαριά ευθύνη που αντικειμενικά δε μπορεί να σηκώσει κάποιος τρίτος τοπικός φορέας από μόνος του όσο ικανός και να είναι, ξεφεύγει από τις δυνατότητες του και ας με συγχωρεθεί που είμαι απόλυτος στο ζήτημα αυτό.

Αν λοιπόν δεχθούμε αυτή την προσέγγιση, τότε η ολοκλήρωση του μουσείου αλλά και το κόστος λειτουργίας του, οφείλουν κατά κύριο λόγο να βαρύνουν το δήμο, που εκφράζει το σύνολο της τοπικής μας κοινωνίας.

Κρίνοντας μάλιστα από την εκφρασμένη επιθυμία για τη
στήριξη του λαογραφικού μουσείου όλων των δημοτικών παρατάξεων που εκπροσωπούνται στο δημοτικό συμβούλιο, θεωρώ βέβαιη την αποδοχή του οικονομικού βάρους που συνεπάγεται αυτή η προσπάθεια. Άλλωστε όπως εκτιμώ το συνολικό κόστος της όλης προσπάθειας δεν θα συνεπάγεται μια ιδιαίτερη οικονομική επιβάρυνση για το δήμο μας, αναλογικά με τον προϋπολογισμό του. Για την υποβοήθηση της λειτουργίας του μουσείου, για τις επιμέρους δράσεις και πρωτοβουλίες που θα αναπτύσσονται στο πλαίσιο του, μπορεί να συγκροτηθεί παράλληλα και ένα νέο σχήμα με τη
συμμετοχή όλων των συλλόγων που θα έχει ενεργό ρόλο πάντα με την αναγκαία επιστημονική υποστήριξη, θα θεσμοθετηθεί ως επιτροπή διαχείρισης λχ. Έτσι η ευθύνη για την επιτυχία του όλου εγχειρήματος θα αποτελεί συλλογική ευθύνη όλων των συλλόγων, όπου θα μετέχουν ισομερώς. (εδώ η εμπειρία των συλλόγων φίλων μουσείων μπορεί να
αποδειχθεί πολύτιμη).

Με τον τρόπο αυτό όλοι οι σύλλογοι θα θεωρήσουν δική τους την προσπάθεια, όπως και ουσιαστικά θα είναι και θα τη στηρίξουν. Και λίγες σκέψεις ακόμα χωρίς να θέλω να κουράσω, άλλωστε η προηγούμενη επιλογή θα μας δώσει το περιθώριο για εμπλουτισμό της όλης προσπάθειας με πολλές ιδέες. Το κτίριο όντας το μοναδικό εναπομείναν ολοκληρωμένο δείγμα βεροιώτικης αρχιτεκτονικής, - ενταγμένο πολεοδομικά στην παραδοσιακή συνοικία της Κυριώτισσας - μπορεί να συνδυαστεί με την εκεί φιλοξενία με τη μορφή θεματικής έκθεσης, μέρους της συλλογής
Μουτσόπουλου που αφορά τη βεροιώτικη αρχιτεκτονική. Παράλληλα στο μουσείο μπορεί να αναπτυχθούν και άλλες δραστηριότητες όπως λχ ύφανση, αγιογραφία κλπ, δραστηριότητες που θα μπορούν να αποφέρουν και ορισμένα έσοδα προς όσους τις ασκούν αλλά και προς το μουσείο και
κυρίως να το ζωντανέψουν.

Βέβαια το όλο εγχείρημα έχει πολλά σημεία που είναι αναγκαίο να διασαφηνιστούν, αλλά πιστέψτε με αξίζει τον κόπο, γιατί όλοι μαζί θα διηγηθούμε την ιστορία μας, όλοι μαζί θα στεγάζουμε το κοινό μας παρελθόν κάτω από την ίδια - σημειολογικά αλλά και κυριολεκτικά - στέγη, το μουσείο μας.

Και μια παρένθεση. Σε ότι αφορά το λύκειο και το πρόβλημα
στέγης που αντιμετωπίζει, ας το κρίνει ο δήμος μας ξέχωρα από το μουσείο και ας παρέμβει να το λύσει εκτιμώντας το συνολικά και πάντως όχι σε βάρος του μουσείου. Με την παραχώρηση του κτιρίου του λαογραφικού στο Λύκειο αντί να λυθεί το πρόβλημα του, δημιουργείται ένα μεγαλύτερο και να το θυμηθείτε δεν θα λυθεί τελικά ούτε το πρόβλημα της στέγασής του όπως το πιστεύουν.

Ας ξεφύγουμε επιτέλους από τα καθιερωμένα και ας ανοιχτούμε σε νέες πρωτοβουλίες κοιτώντας λίγο παραπέρα από το στενό μας κύκλο και το "πολιτικό" μας αύριο. Και κλείνοντας επειδή ορισμένα σχόλια μου καταλογίζουν
αδιαφορία για το θέμα, απλά να πω σε όλους αυτούς ότι δεν ήμουν το πολιτικό "αφεντικό" στην ιστορία. Θεσμικά εγώ εισηγούμουν και άλλα από αυτά γινόταν αποδεκτά και άλλα όχι και μεταξύ μας πολλά από αυτά, εγώ τα έλεγα, εγώ τα άκουγα. Η συγκεκριμένη ιστορία για να τελεσφορήσει και να γίνει το μουσείο, είναι ζήτημα καθαρά πολιτικής απόφασης και από ότι φαίνεται δεν υπάρχει προς το παρόν η πολιτική βούληση. Και επειδή τώρα που έφυγα, θα μου καταλογίζουν με ευκολία και για άλλα αδιαφορία, να ρωτήσω και κάτι άλλο. Εντάξει μέχρι εδώ, τώρα πια δεν είμαι το "εμπόδιο" ή ο άνθρωπος που αδιαφορεί, προχώρησε και πόσο για
παράδειγμα η ιστορία με το μουσείο εκπαίδευσης;

22 σχόλια:

  1. Με αλλα λογια,λαογραφικο μουσειο: ή τωρα ή ποτε. Ακουγεται πολυ καλη η ιδεα του κ. Καμπουρη, μουσειο με παραλληλες δρασεις, γιατι όχι και με προβες χορευτικων, και μια απο τις αιθουσες να δοθει στο Λυκειο. Ωστοσο, αν υπηρχε πολιτικη βουληση, θα μπορουσαμε "κακεινο ποιησαι και τουτο μή αφιέναι", δηλαδη: ένα απο τα σπιτια που εχουν δωρηθει στον δημο (οπως π.χ. της Βουλας Χατζικου ή της Κορνηλιας Καρανασταση) να δοθει στο Λυκειο, και το αρχοντικο Σαραφογλου να προχωρησει ως μουσειο, με την συμμετοχη εθελοντων, απο τη Βεροια και ενδεχομενως φοιτητων που θελουν να κανουν πρακτικη ασκηση, για να μειωθει το κοστος. όλα γινονται, αλλα δεν βλεπω να γινονται, δυστυχως κυριε Καμπουρη....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΑΥΜΑΖΩ ΣΕ ΣΕΝΑ ΚΑΜΠΟΥΡΗ ΕΊΝΑΙ ΠΩΣ ΤΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙΣ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΚ ΤΟΥ ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΠΛΕΟΝ ΩΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΣ, ΚΑΙ ΚΑΤΆ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΥΛΗ ΣΟΥ ΜΕΘΟΔΟ ΤΑ ΚΑΝΕΙΣ ΟΛΑ ΑΝΩ ΚΑΤΩ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΕΚΠΛΗΡΟΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΣΟΥ (ΞΕΡΕΙΣ ΕΣΥ ΤΙ ΕΝΝΟΩ)....ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΠΕΣ ΜΑΣ ΟΛΑ ΤΑ ΥΛΙΚΑ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΣΤΟ ''ΣΑΡΑΦΟΓΛΟΥ'' ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙ ?....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Άριστη και τεκμεριωμενη ανάλυση δεδομένων που ακουμπάει στην λογική. Μην βιαστεί κανείς να χρεώσει φιλια στον γραφοντα,πέρα από απλή κοινωνικ επαφή. Ο λόγος τώρα ,στο Δημοτικό Συμβουλιο και ας πάρει ο καθένας την ευθύνη του ,χωρις "δεύτερες" σκέψεις μικροπολιτικης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ωραία τα όσα μας γράφει ακόμη μία φορά ο ταλαντούχος Γιάννης Καμπούρης, επί σειρά ετών διευθυντής πολιτισμού στον δήμο Βέροιας και πολύ καλά αμειβόμενος υπάλληλος. Κάποιοι λένε ότι έπαιρνε περισσότερα και από τους δημάρχους που τον κρατούσαν για διευθυντή. Το ερώτημα τώρα: γιατί όλα αυτά δεν τα έκανε ο Γιάννης Καμπούρης; Τι ακριβώς άφησε για αποτύπωμα σε αυτήν την πόλη ο συγκεκριμένος διευθυντής; Κάποιο νέο χώρο πολιτιστικών δράσεων; κάποιο νέο θεσμό που να ξεχωρίζει την Βέροια και να την κάνει κέντρο πολιτιστικής δράσης; Τίποτα δεν έκανε παρά μόνο τα αυτονόητα που έχουν και οι άλλες πόλεις και μην τρέξετε ορισμένοι να υποστηρίξετε αυτήν την πολιτιστική μούχλα που υπάρχει στην Βέροια. Απεναντίας πολέμησε κάθε ιδέα που δεν ήταν δική του και μπορεί να γινόταν σήμα κατατεθέν στην πόλη. Ο πρώτος που τον είχε πάρει πρέφα και κατάλαβε πόσο μηδέν ήταν ήταν ο δήμαρχος Χασιώτης αλλά είχε απέναντι την κυρία Χαρούλα και δεν τολμούσε. Τα ίδια έκανε και με Σκουμπόπουλο μόλις πήγε να αναβιώσει το καρναβάλι στην πόλη και όταν είδε ότι ο κόσμος και τα σωματεία το στηρίζουν ο Καμπούρης με την κυρία Χαρούλα έριχναν "λάδια στον δρόμο" να το διαλύσουν. Χεστήκαμε πραγματικά τι θα γίνει με το αρχοντικό Σαράφογλου, ναι να το πάρει το Λύκειο Ελληνίδων. Μόνο με ένα τρόπο θα μάθουν κάποια μέρα οι κάτοικοι αυτής της μίζερης πόλης τον ρόλο που διαδραμάτισαν κάποια πρόσωπα ανάμεσα σε αυτά και ο Καμπούρης!! Να γίνει ένα φόρουμ ενημέρωσης, να έρθουν πρώην δήμαρχοι Βλαζάκης, Χασιώτης και Σκουμπόπουλος και να μιλήσουν έξω από τα δόντια!! Θα φρίξετε όλοι σας με αυτά που θα μάθετε, θα σας πέσουν τα μαλλιά. Τότε να δούμε τι σκατά μηνλύσεις θα πάει ο Καμπούρης που θίχτηκε το όνομα του στην υπόθεση με την κατακαημένη την δημοτική σύμβουλο Σοφία Ελευθεριάδου που είχε δίκιο αλλά το είπε με λάθος τρόπο. Εάν το δημοτικό συμβούλιο Βέροιας είναι τίμιο οφείλει να διατάξει μία έρευνα πεπραγμένων της θητείας Καμπούρη και να ξεσκονίσει όλα τα αρχεία. Να μάθει ο κόσμος πως γινόταν ο πολιτισμός και πόσο κόστισε τόσα χρόνια. Τα μαλλία της κεφαλής του πλήρωσε ο βεροιώτικος λαός για να κάνουν ο Καμπούρης και κάποιοι άλλοι και άλλες άσχετοι με το αντικείμενο τους Πάπες του Πολιτισμού με το αλάνθαστο!! Δεν πειράζει όμως. Τα αρχεία δεν χάνονται. Δεν θα τα μάθει ο λαός επι Βοργιαζίδη, θα τα μάθει από τον επόμενο δήμαρχο. Τίποτα δεν μένει κρυφό πλέον σε αυτόν τον κόσμο για ΚΑΝΕΝΑΝ!!

    Δόν Παντσίτο Πιστόλες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καμπούρη ''φίλε'' μου καλό είναι να μην γράφεις ο ίδιος ως σχόλια στην ανάρτηση αυτή. Εγώ που ξέρω τον τρόπο γραφής και σκέψεως σου τόσα χρόνια, δεν μπορώ να παραπλανηθώ. Αυτά προς προβληματισμό όλων για τον πονηρό τρόπο που σκέπτεσαι και ενεργείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Επανέρχεται ο Καμπούρης εκ νέου ο οποίος με τον παχυλό μισθό επί σειρά ετών δεν έφερε στην πόλη καμία πολιτιστική ανανέωση. Απεναντίας επί των ημερών του δαπανήθηκαν χιλιάδες ποσά για πολιτιστικά πασαλείμματα. Απεναντίας κατάφερε και έφτιαξε στο ΚΕΠΑ μία κλίκα με αλαζόνες αυλικούς, και φοβισμένους υπαλλήλους. Και τώρα ήρθε να μιλήσει για πολιτισμό. Μακάρι να δοθούν και άλλα δημόσια κτήρια σε συλλόγους με ιστορία σαν το ''Λύκειο των Ελληνίδων'', αφενός για να αναβαθμιστούν αυτά τα παραμελημένα κτήρια, και αφετέρου για να δικαιωθούν και σύλλογοι με μεγάλη προσφορά και έργο στον τόπο μας. Καμπούρη πήγαινε στο καλό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Στο δια ταύτα,δεν απαντά κανείς. Όλο γύρω γύρω απ'το τι έκανε ή δεν έκανε ο τ. Διευθυντής. Ναι ή όχι Λαογραφικό Μουσείο με ευθύνη του Δήμου; Και αν όχι γιατί; Παντως 1:36 ,σίγουρα δεν είμαι ο Καμπούρης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ρε εδω εχει καταστραφει ολοκληρη η χωρα και κοντευουμε να παρουμε φωτια με τους "καλους" γειτονες που εχουμε και ορισμενοι ασχολουνται με κατι θεματα και μαλιστα τα ανάγουν και στα πιο κρισιμα για την πορεια και την εξελιξη του τοπου μας.
    μαλλον δεν εχουν αισθηση της σκληρης καθημερινοτητας και πραγματικοτητας των περισσοτερων απο τους συνδημοτες μας.
    δεν απασχολει (σχεδον) καθολου τον κοσμο τι θα γινει με το κληροδοτημα. υπαρχουν αλλα θεματα που ο Δημος μπορει να κανει κατι για την ανακούφιση και λυση ορισμενων προβληματων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, τι να κάνουμε, πάντα θα υπάρχουν και κάποιοι γραφικοί που ασχολουνται με την πολιτιστικη μας κληρονομιά και όχι μόνο με τα λεφτά. Όσο για τα εθνικά προβληματα, ο εχθρος ειναι εντος των τειχών ,και μόνο μεσα απο την παιδεια, την ιστορια και τον πολιτισμο θα μπορεσουμε να τα αντιμετωπισουμε...

      Διαγραφή
    2. ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΣΠΟΥΔΑΙΑ Η ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΑΡΧΟΝΤΙΚΟΥ ΑΛΛΑ ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΣΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΕ ΔΕΥΤΕΡΗ -ΤΡΙΤΗ ΘΕΣΗ. "ΜΕ ΑΔΕΙΑ ΣΤΟΜΑΧΙΑ ΚΑΙ ΑΔΕΙΕΣ ΤΣΕΠΕΣ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΕΣ".
      ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΚΙΝΔΥΝΟΥΣ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗ ΓΝΩΣΗ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΙΑ!!! ΟΣΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΤΟΣΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ.

      Διαγραφή
  9. Είμαστε περίεργοι να δούμε τι θα ειπωθεί στο επόμενο Δημοτικό συμβούλιο. Υπάρχουν σύμβουλοι να υπερασπιστούν τους άλλους συλλόγους η όχι ; Περιμένουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ο Καμπούρης γατάκια ετοιμάζει την κάθοδό του στην τοπική αυτοδιοίκηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. "ας μας το πει κάποιος απλά και ξεκάθαρα"

    Μιλά ο Καμπούρης για απλά και ξεκάθαρα. Δεν ενημέρωνε ποτέ τους πολίτες της πόλης. Πως αξιοποιήθηκε το Αρχείο Μουτσόπουλου? Το μουσείο εκπαίδευσης πότε λειτουργεί? Η μουσική βιβλιοθηκη δωρεά Νιάρχου που υπήρχε ταμπέλα της στου Σαράφογλου που πηγε. Επιτυχία και πολιτισμός ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ να νοικιάζεις τις αίθουσες σου και να ζητάς και δωρεάν προσκλήσεις απο τους καλλιτεχνες, για τις ίδιες πάντα κρατημένες θέσεις, για τους ίδιους "χορτάτους" γιατρούς και συμβολαιογράφους. Άσε να δοκιμαστούν κι άλλοι άνθρωποι. Χαζοί δεν είμαστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΣΟΚΟΜΟΥΤΡΑ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ
    ΣΤΗΝ ΣΤΕΓΗ ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΩΝ
    ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΕΧΝΩΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΑ
    ΒΛΕΠΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα που είναι αποκριές όταν περνάς απο Στεγη Γραμμάτων & τεχνών για να μην βλέπεις τα πασοκόμουτρα αλλά και άλλα πολιτικά μούτρα φόρα μια μάσκα.Τις άλλες εποχές μπορείς να μην περνάς απο εκει, δηλαδή να αλλάζεις δρόμο. Απο ενα πασοκόμουτρο.

      Διαγραφή
  13. Όποιος στην πόλη προσπάθησε μέσω του δήμου να πάρει κάποια πρωτοβουλία για μία νέα πολιτιστική εκδήλωση στην πόλη της Βέροιας, καταστέλλονταν από τον ίδιο τον Καμπούρη μέσω της διαπλοκής που τον χαρακτηρίζει. Ο δε ίδιος είναι γνωστό για τις προσωπικές δημόσιες σχέσεις που καλλιεργούσε μέσω κονδυλίων του ΚΕΠΑ και προσκλήσεων από πολιτιστικές εκδηλώσεις που μοίραζε αφειδώς και δωρεάν στους εκλεκτούς του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ίσως κάποτε αποφασίσουμε να αντιμετωπίσουμε τα ζητήματα του Δήμου μας με την σοβαρότητα που απαιτείται και όχι με αφορισμούς στα πρόσωπα. ο Γιάννης Καμπούρης μας δίνει μια πολύ καλή ευκαιρία για έναν διάλογο, με αφορμή το αρχοντικού Σαράφογλου, στην ουσία για τον πολιτισμό σε συνδυασμό με μια τακτική πολιτική στον τουρισμό, στοιχεία που μπορούνε να αποτελούν βασικούς πυλώνες στην ενίσχυση της οικονομικής δραστηριότητας σε όλα τα σημεία της περιοχής μας. Ο διάλογος βέβαια απαιτείται
    να οδηγεί σε αποφάσεις με ιδιαίτερη βαρύτητα στο πρακτέο και όχι στα λόγια.
    ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΘΕΟΔΩΡΙΔΗΣ δημοτικός σύμβουλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κακαράκια του κώλου , εκτίθεστε . Ο Καμπούρης είναι καθαρός . Ότι είχε να πει , είπε . Ποτέ δεν κρύφτηκε . Να βγουνε τα δικα σας στη φόρα . Πόσες εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ βάλατε μέσα το Δήμο όταν ήσασταν πρόεδροι ; Το αμαρτωλό ΔΗΠΕΘΕ . Ποσά , τώρα . Ποιους κάνατε διπλοθεσίτες εκεί , με δυο μισθούς ; Ονόματα . Μόνο λάσπη στους άλλους ρίχνατε .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ειναι πολυ ευκολο μεσα απο την ανωνυμια να πετας χαρακτηρισμους οπουδηποτε σου κατεβει. Κρυμενοι μεσα στην ανωνυμια οι γενναιοι και τολμηροι , οι δικαιοι και οι αδικημενοι , κανουν τους νταηδες και τους αδεκαστους κριτες. ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΠΟΙΟς ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ και ποιος εχει αδικο στην "υποθεση Σαραφογλου". Ειλικρινα , με οσα ακουγονται (ενθεν κειθεν") εχω χασει την σειρα και το νοημα. Εγω λοιπον φιλε ανωνυμε εχω ονομα και επωνυμο και εχω τα αντερα, κατι που φανταζομαι οτι εσυ στερησε , μαζι με ολους τους υπολοιπους "ανωνυμους". Λεγομαι Κωνσταντινος Τυφλιδης , και εργαζομαι 21 χρονια στην ΚΕΠΑ , ως μηχανικος. ΔΕΝ υπηρξα ΠΟΤΕ "πασοκομουτρο" αλλα και "γαλαζομουτρο " (για να προλαβω καποιους προθυμους), γενικα δεν ειχα και δεν εχω πολιτικες αποχρωσεις πανω μου και φυσικα ΔΕΝ ειμαι , ουτε θα γινω "χαμαιλεων". Οι συναδελφοι μου , και εγω μαζι τους , κανουμε την δουλεια μας ευσυνειδητα και υπομονετικα , πολλες φορες υπερβαλοντας τους εαυτους μας και συχνα εις βαρος των οικογενειων μας, προκειμενου να εκτελεσουμε το εργο που μας ανατιθεται. Κυριο μελημα μας ειναι η πολιτιστικη (και οχι μονο) εξυπητερηση των πολιτων του Δημου και ΔΕΝ μας ενδιαφερει κανενα μας οποιοδηποτε πολιτικο οφελος υπαρχει. Εγω , αλλα και οι υπολοιποι συναδελφοι μου εχουμε εναν και μοναδικο στοχο.....να ειμαστε οσο το δυνατον αποτελεσματικοι (αν εχουμε λιγοστεψει επικινδυνα και ενω οι υποχρεωσεις των κτηριων και οι αυξημενες πλεον υποχρεωσεις της επιχειρησης, μας υποχρεωνουν να υπεργαζομαστε (ΝΑΙ ειναι αληθεια!!!)πολυ παραπανω αποτα συνηθισμενα 8ωρα του Δημοσιου. 12ωρα και 14ωρα μας εχουν γινει πλεον καθημερινοτητα ειτε ειναι γιορτη ειτε σχολη. Και μη παει το μυαλο κανενος σε παχυλους μισθους και "εξτραδακια". Τετοια ΔΕΝ απολαμβαναμε ουτε οταν στην χωρα το "χρημα" ετρεχε απο τις βρυσες!!! Ενας μισθος πετσοκομμενος και αυτος λογω μνημονιων. Επειδη λοιπον ΔΕΝ ξερεις κανεναν απο εμας , και επειδη σου αρεσει να το παιζεις "υπερανω", και επειδη η θρασυτητα σου ΛΟΓΩ ΑΝΩΝΥΜΙΑΣ ειναι τουλαχιστον αηδιαστικα αισχρη και επειδη ΠΡΟΦΑΝΩΣ εισαι ενας ΔΕΙΛΟΣ που φοραει "κατι σαν" παντελονια ,καλο θα ηταν να κανεις παντοτε δευτερες σκεψεις και παγωμενα μπανια , μηπως και ηρεμησεις λιγακι. Οφειλω παντως να σε "δικαιολογησω' γιατι τετοιες κουβεντες ΜΟΝΑΧΑ βλαμμενος μπορει να πει......ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΝΩΝΥΜΑ. Και αν παλι δεν μπορεις να μας βλεπεις και να μας ανεχεσε.....αλλαζε δρομο ή τουλαχιστον γυρνα αλλου το βλεμα σου. Θα σου κανει καλο....

    Τυφλιδης Κωνσταντινος (μηχανικος στην ΚΕΠΑ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ερώτηση : όπου δοθεί το κτήριο Σαράφογλου , κι όπως αποφασιστεί να λειτουργήσει , πώς θα λειτουργήσει ; Γιατί ενας σοβαρός σχεδιασμός δε μπορεί να βασίζεται ούτε σε έσοδα ΕΣΠΑ (αυτά δεν είναι εξασφαλισμένα πρώτον , τελειώνουν κάποτε δεύτερον ) ούτε στα έσοδα ενός συλλόγου . Την επόμενη μέρα , τη σκέφτεται κανείς ; Προσωπικά , ούτε πιστεύω στη συνύπαρξη των πολλών , δεδομένου ότι δεν υπάρχει κουλτούρα συνεργασίας στη χώρα μας . Δε νομίζω ότι οι σύλλογοι θα τα βρουν μεταξύ τους .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Απόσχιση της Βεργινας εδώ και τώρα . Νέος Δήμος Βεργινας Αιγών . Στη Βεργινα δε γίνεται τίποτα ! Ανύπαρκτη η Περιφέρεια , ο Δήμος , ο σύλλογος ξενοδόχων , η Αντιδημαρχία Τουρισμού . Η Βεργινα έχει μείνει στο έλεος .. ντροπή σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι σύντομα και να χρησιμοποιείτε nickname για τη διευκόλυνση του διαλόγου

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ