Πώς αξιολογείτε την ομάδα της Βέροιας; Απαντήστε στο ερωτηματολόγιο

Η εμπορική αξία του ποδοσφαιρικού προϊόντος στην Ελλάδα, καθώς και αρκετές φορές και των ίδιων των ομάδων, είναι ένα ζήτημα που απασχολεί συχνά. Η Ελισάβετ Χατζηαγγελή, στο πλαίσιο του μεταπτυχιακού τμήματος της Οργάνωσης και Διοίκησης Αθλητικών Επιχειρήσεων και Οργανισμών του Πανεπιστημίου Πελοπονήσσου, ετοίμασε ένα πολύ ενδιαφέρον
ερωτηματολόγιο που στόχο έχει τον καθορισμό, τη μέτρηση και την ενίσχυση της υπεραξίας της μάρκας στις ελληνικές επαγγελματικές ποδοσφαιρικές ομάδες από την πλευρά των οπαδών. Αντίστοιχες έρευνες έχουν λάβει χώρα στο εξωτερικό για ομάδες όπως η Μπαρτσελόνα, η Ρεάλ Μαδρίτης, η Λίβερπουλ, η Γιουβέντους κ.ο.κ, ωστόσο είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει κάτι αντίστοιχο για την Ελλάδα και της Σούπερ Λιγκ. Από τα αποτελέσματα θα παραχθούν πάρα πολύ χρήσιμες πληροφορίες για αυτές, ώστε μέσα από στρατηγικές διοίκησης, marketing κ.ο.κ να μπορέσουν να αυξήσουν την υπεραξία της μάρκας τους, και επομένως να συμβάλλουν και στην ενίσχυση της αξίας και της υπεραξίας της μάρκας του ελληνικού ποδοσφαίρου στο σύνολό του. Το ερωτηματολόγιο είναι απλό και διαρκεί λίγα λεπτά. Πατήστε Βέροια στην αγαπημένη σας ομάδα, Κάντε clik και πάρτε μέρος στην έρευνα!

Δημοφιλείς αναρτήσεις