Στην σταδιακή κατάργηση εκδοτηρίων σε σιδηροδρομικούς σταθμούς της χώρας μας προχωρά η Hellenic Train. Με ανακοίνωση που εξέδωσε, αναφέρεται στην κατάργηση εκδοτηρίων έως 31 Μαρτίου 2025 όπου περιλαμβάνονται και οι σταθμοί της Αλεξάνδρειας, της Βέροιας και της Νάουσας.
Διαβάστε την ανακοίνωση:
Η Hellenic Train, σε συνάρτηση με τη στρατηγική προώθησης εναλλακτικών και πιο φιλικών επιλογών κράτησης εισιτηρίων για τους πελάτες, προχωρά σε αναδιοργάνωση των εκδοτηρίων σε συγκεκριμένους σταθμούς του δικτύου της.
Ειδικότερα, από την Παρασκευή 31 Ιανουαρίου και σταδιακά έως τις 31 Μαρτίου, τα εκδοτήρια σε Κινέτα, Ραψάνη, Κάτω Αχαΐα, Άγιος Ανδρέας, Νέα Πέραμος, Άγιοι Θεόδωροι, Άγιος Στέφανος, Αυλώνας, Οινόη, Νέοι Πόροι, Λεπτοκαρυά, Ξάνθη, Σκύδρα, Νάουσα, Ροδόπολη, Αλεξάνδρεια, Λιμάνι Αλεξανδρούπολης, Λιτόχωρο, Αμύνταιο, Ορεστιάδα, Δράμα, Έδεσσα, Σέρρες, Φλώρινα, Βέροια, Κιλκίς, Άδενδρο, Κομοτηνή, Στυλίδα, Τιθορέα, Ρίο, Αίγιο, Παλαιοφάρσαλος και Λαμία θα διακόψουν τη λειτουργία τους
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ
-
Μεγάλη αναστάτωση επικράτησε, πριν από λίγη ώρα, απόγευμα Δευτέρας 22 Ιουνίου 2026, στο κέντρο της Βέροιας, από σειρήνες της
-
Στο πένθος έχει βυθιστεί η Ημαθία μετά την είδηση του θανάτου του Νίκου Τερζίδη. Ο άτυχος οδηγός που έχασε την ζωή του στο
-
Αναστάτωση προκλήθηκε το μεσημέρι της Δευτέρας 22 Ιουνίου στο Μακροχώρι, όταν γυναίκα οδηγός έχασε τις αισθήσεις της ενώ βρισκόταν
-
Η επίσημη ανακοίνωση της Αστυνομίας Σοκάρουν οι εικόνες του οχήματος του 24χρονου που εντοπίστηκε τα
-
Έφυγε από την ζωή σε ηλικία 60 ετών ο Θεμιστοκλής Ξανθόπουλος. Ο εκλιπών έχασε τη ζωή του την Δευτέρα 22/6 στο τροχαίο δυστύχημα
-
O ιατρός χειρουργός - ουρολόγος ανδρολόγος Μέρκος Κόλβατζης αναγορεύθηκε Διδάκτορας Ιατρικής του ΑΠΘΜε βαθμό «Άριστα» αναγορεύθηκε Διδάκτορας Ιατρικής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης ο ιατρός χειρουργός
-
Τραγωδία σημειώθηκε τα ξημερώματα της Δευτέρας 22 Ιουνίου 2026 στην Ημαθία, όταν 24χρονος εντοπίστηκε νεκρός μέσα στο όχημά του
-
Η πρώτη ουσιαστική δοκιμασία για την οργανωτική και πολιτική δυναμική της «Ελπίδας για τη Δημοκρατία» στην Ημαθία έρχεται την Τετάρτη 1
-
Θανατηφόρο τροχαίο σημειώθηκε νωρίς το πρωί του Σαββάτου 27 Ιουνίου στην Εγνατία Οδό λίγο έξω από τη Θεσσαλονίκη. Το δυστύχημα έγινε
-
Με ελλιπή φάκελο η δεύτερη εταιρεία αποκλείστηκε από την διαδικασία





Τρένο ποτέ ξανά !!! Εις μνημην 57 θυμάτων !!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΓΙΑΤΙ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΑΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΚΛΕΙΝΟΥΝ - 34 - ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΚΑΝΑΝ ΠΙΟ ΛΗΤΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΜΕΙΝΑΝ...ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΤΡΟΜΑΖΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ...ΠΟΣΑ ΑΦΗΣΑΝ ΡΕ ΟΙ ... ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΩ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΨΕΙ ΕΣΡ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι εννοεί όταν λέει πιο φιλική επιλογή κράτησης; Και αναδιοργάνωση; Ωραίες λέξεις για να περιγράψουν περικοπές και ταλαιπωρία για τους μη εξοικειωμένους στην τεχνολογία επιβάτες...
ΑπάντησηΔιαγραφήκαναν e ticket μολις, το οποιο περιττο να σου πω αλλα ειναι πολυ καλυτερο απ το κλασικο που δεν σηκωναν ουτε 1/100 τηλεφωνα
ΔιαγραφήΣυμφωνώ αλλά υπάρχουν και άνθρωποι που δεν τους είναι εύκολο να κάνουν ηλεκτρονικές συναλλαγές, είτε λόγω ηλικίας είτε λόγω μόρφωσης , είτε επειδή απλα δεν έχουν κινητό αφής . Αυτοί σίγουρα θα δυσκολευτουν και θα έπρεπε να τους δίνεται η επιλογή του εκδοτηριου.
Διαγραφήεδω εχεις δικιο θα συμφωνησω
ΔιαγραφήΜη τρελαινεστε..τα εκδοτηρια εκλεισαν
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοιο ήταν το ( σα'ι'νι) πού έφερε τους Ιταλούς επενδυτές με 50 εκατομμύρια ευρώ να διαχειρίζονται τόν ελληνικό σηδηροδρομο και να παίρνουν επιδότηση από το κράτος για να τόν λειτουργούν????
ΑπάντησηΔιαγραφήΜόνο και μόνο για να μην τα πάρουν Ρώσοι τα έδωσαν στους πεταμένους τους Ιταλούς.Αν τα δίναν σε Ρώσους,Ελβετούς, Γερμανούς, Γάλλους, Αυστριακούς ή όπως και Αμερικανούς και Ιάπωνες η μία χώρα είναι καλύτερη απ την άλλη.Τοσες χώρες έχουν κορυφαίους σιδηροδρόμους.Στου πεταμενουνους του Ιταλούς που είναι ακόμη και από εμάς χειροτεροι βρήκαν να τα δωσουν;Λέω εγώ τώρα
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνανεωση στολου θελει ο ΟΣΕ. Οι ντιζελαμαξες με τα βαγονια ειναι πανω απο 40 χρονων. Ακομη και τα βαγονια που ειναι παρατημενα εξω απο διαφορες περιοχες στην Θεσσαλονικη, Πλατυ, Λαρισα, Πατρα, Πυργο γιατι δεν τα πανε για κραπ? Γερμανους, Γαλλους, Αυστριακους, Ιταλους, Ρωσους, απο αυτους δεν θα αγοραζα τιποτα. Απο Αμερικανους θα αγοραζα και δεκτο στο να γινουν επιδιορθωσεις σε ολο το σιδηροδρομικο δικτυο.
ΔιαγραφήΜένουν ανοικτά της Κουμαριάς, Σέλι, Ξηρολειβάδου & Καστανιάς, λόγω υψομέτρου !
ΑπάντησηΔιαγραφή