Quantcast

http://picasion.com/
http://picasion.com/

Καταργούνται τα εκδοτήρια εισιτηρίων στα τρένα - Σε Βέροια, Αλεξάνδρεια, Νάουσα και Έδεσσα

Στην σταδιακή κατάργηση εκδοτηρίων σε σιδηροδρομικούς σταθμούς της χώρας μας προχωρά η Hellenic Train. Με ανακοίνωση που εξέδωσε, αναφέρεται στην κατάργηση εκδοτηρίων έως 31 Μαρτίου 2025 όπου περιλαμβάνονται και οι σταθμοί της Αλεξάνδρειας, της Βέροιας και της Νάουσας.

Διαβάστε την ανακοίνωση:


Η Hellenic Train, σε συνάρτηση με τη στρατηγική προώθησης εναλλακτικών και πιο φιλικών επιλογών κράτησης εισιτηρίων για τους πελάτες, προχωρά σε αναδιοργάνωση των εκδοτηρίων σε συγκεκριμένους σταθμούς του δικτύου της.

Ειδικότερα, από την Παρασκευή 31 Ιανουαρίου και σταδιακά έως τις 31 Μαρτίου, τα εκδοτήρια σε Κινέτα, Ραψάνη, Κάτω Αχαΐα, Άγιος Ανδρέας, Νέα Πέραμος, Άγιοι Θεόδωροι, Άγιος Στέφανος, Αυλώνας, Οινόη, Νέοι Πόροι, Λεπτοκαρυά, Ξάνθη, Σκύδρα, Νάουσα, Ροδόπολη, Αλεξάνδρεια, Λιμάνι Αλεξανδρούπολης, Λιτόχωρο, Αμύνταιο, Ορεστιάδα, Δράμα, Έδεσσα, Σέρρες, Φλώρινα, Βέροια, Κιλκίς, Άδενδρο, Κομοτηνή, Στυλίδα, Τιθορέα, Ρίο, Αίγιο, Παλαιοφάρσαλος και Λαμία θα διακόψουν τη λειτουργία τους

11 σχόλια:

  1. Τρένο ποτέ ξανά !!! Εις μνημην 57 θυμάτων !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΓΙΑΤΙ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΑΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΚΛΕΙΝΟΥΝ - 34 - ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΚΑΝΑΝ ΠΙΟ ΛΗΤΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΜΕΙΝΑΝ...ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΤΡΟΜΑΖΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ...ΠΟΣΑ ΑΦΗΣΑΝ ΡΕ ΟΙ ... ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΩ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΨΕΙ ΕΣΡ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι εννοεί όταν λέει πιο φιλική επιλογή κράτησης; Και αναδιοργάνωση; Ωραίες λέξεις για να περιγράψουν περικοπές και ταλαιπωρία για τους μη εξοικειωμένους στην τεχνολογία επιβάτες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καναν e ticket μολις, το οποιο περιττο να σου πω αλλα ειναι πολυ καλυτερο απ το κλασικο που δεν σηκωναν ουτε 1/100 τηλεφωνα

      Διαγραφή
    2. Συμφωνώ αλλά υπάρχουν και άνθρωποι που δεν τους είναι εύκολο να κάνουν ηλεκτρονικές συναλλαγές, είτε λόγω ηλικίας είτε λόγω μόρφωσης , είτε επειδή απλα δεν έχουν κινητό αφής . Αυτοί σίγουρα θα δυσκολευτουν και θα έπρεπε να τους δίνεται η επιλογή του εκδοτηριου.

      Διαγραφή
    3. εδω εχεις δικιο θα συμφωνησω

      Διαγραφή
  4. Μη τρελαινεστε..τα εκδοτηρια εκλεισαν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ποιο ήταν το ( σα'ι'νι) πού έφερε τους Ιταλούς επενδυτές με 50 εκατομμύρια ευρώ να διαχειρίζονται τόν ελληνικό σηδηροδρομο και να παίρνουν επιδότηση από το κράτος για να τόν λειτουργούν????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μόνο και μόνο για να μην τα πάρουν Ρώσοι τα έδωσαν στους πεταμένους τους Ιταλούς.Αν τα δίναν σε Ρώσους,Ελβετούς, Γερμανούς, Γάλλους, Αυστριακούς ή όπως και Αμερικανούς και Ιάπωνες η μία χώρα είναι καλύτερη απ την άλλη.Τοσες χώρες έχουν κορυφαίους σιδηροδρόμους.Στου πεταμενουνους του Ιταλούς που είναι ακόμη και από εμάς χειροτεροι βρήκαν να τα δωσουν;Λέω εγώ τώρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανανεωση στολου θελει ο ΟΣΕ. Οι ντιζελαμαξες με τα βαγονια ειναι πανω απο 40 χρονων. Ακομη και τα βαγονια που ειναι παρατημενα εξω απο διαφορες περιοχες στην Θεσσαλονικη, Πλατυ, Λαρισα, Πατρα, Πυργο γιατι δεν τα πανε για κραπ? Γερμανους, Γαλλους, Αυστριακους, Ιταλους, Ρωσους, απο αυτους δεν θα αγοραζα τιποτα. Απο Αμερικανους θα αγοραζα και δεκτο στο να γινουν επιδιορθωσεις σε ολο το σιδηροδρομικο δικτυο.

      Διαγραφή
  7. Μένουν ανοικτά της Κουμαριάς, Σέλι, Ξηρολειβάδου & Καστανιάς, λόγω υψομέτρου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι σύντομα και να χρησιμοποιείτε nickname για τη διευκόλυνση του διαλόγου. Ο «Βεροιώτης» δεν υιοθετεί τις απόψεις των σχολιαστών, οι οποίοι και είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι για αυτές.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ