Quantcast

http://picasion.com/
http://picasion.com/

Μιχάλης Ζαγάρης: Η NagaCommerce ανοίγει την πόρτα για πωλήσεις στο εξωτερικό

Η NagaCommerce είναι η πιο πλήρης πλατφόρμα για e-shop που παρέχεται ως υπηρεσία στην ελληνική αγορά. Είναι μία αμιγώς ελληνική

πλατφόρμα που αναπτύσσεται ραγδαία, με ισχυρές υποδομές, υπηρεσίες και ασφάλεια.

Είχαμε την ευκαιρία να συνομιλήσουμε με τον κ. Μιχάλη Ζαγάρη, CEO και Founder της NagaCommerce, ο οποίος μας μίλησε για τη δημιουργία της, την εξέλιξή της και τη σημαντική δυναμική της.

– Πώς δημιουργήθηκε η ιδέα για την πλατφόρμα NagaCommerce;

Αρχικά δεν ήταν ιδέα, ήταν ανάγκη. Όταν γνώρισα τη σύζυγό μου το 2014, πρότεινα στον πατέρα της να δημιουργήσω ένα e-shop για την οικογενειακή επιχείρηση, τα καταστήματα παιδικών ρούχων Papillon. Ξεκινήσαμε με Magento και μέσα σε λιγότερο από ένα χρόνο κάναμε τη μετάβαση σε WordPress, όπου παραμείναμε για 3 χρόνια.

Οι δυνατότητες της πλατφόρμας και τα πολλαπλά plugins έκαναν το έργο πολύ δύσκολο, χωρίς πολλές δυνατότητες να αναπτυχθείς, πόσο μάλλον “οικονομικά”.

Έτσι, στήνοντας από 15 ετών μόνο custom πλατφόρμες, αποφάσισα να στήσω μία πλατφόρμα που θα υποστηρίξει το Papillonkids.gr. Κάθε λειτουργία που απαιτούσε ένα plugin στο WordPress εγώ την ενσωμάτωνα στην πλατφόρμα, είτε αφορούσε τα analytics, τη διαχείριση αποθήκης, τις παραλλαγές, ακόμα και τα συνδυαστικά προϊόντα που χρησιμοποιούν για τα πακέτα βάπτισης. Και κάπως έτσι γεννήθηκε και μεγάλωνε η NagaCommerce!

Το Μάιο του 2020, κάνει ένα Core Update η Google, το οποίο έκανε μία τεράστια αλλαγή στην ταξινόμηση οργανικών αποτελεσμάτων. Το Papillon πάει πρώτο αποτέλεσμα, οργανικά και οι πωλήσεις πολλαπλασιάζονται, με ένα budget διαφήμισης 17€/ημέρα στο Facebook.

Εκείνη τη στιγμή, το είδα! Είχα ένα εργαλείο στα χέρια μου και ξεκίνησα να το προωθώ σε τοπικές επιχειρήσεις. Πολύ συνοπτικά, έτσι φτάσαμε σήμερα, μετά από 3 χρόνια να έχουμε λάβει μία σημαντική επένδυση και από “one-man-show” να αναπτυχθούμε σε μια ελληνική εταιρεία που έχει την πιο ολοκληρωμένη πλατφόρμα για e-shop που παρέχεται ως υπηρεσία.

– Πώς καταφέρνει και αντιμετωπίζει τον διεθνή ανταγωνισμό μία -επιτρέψτε μου τον χαρακτηρισμό- μικρή, αναπτυσσόμενη ελληνική εταιρεία;

Αρχικά, δημιουργώντας γερές βάσεις. Δεν είναι τυχαίο που δεν βγήκαμε από την πρώτη μέρα να διαφημίσουμε την πλατφόρμα. Έπρεπε να είμαστε έτοιμοι, είτε σε δυνατότητες και λειτουργίες μέσα στην πλατφόρμα, είτε σε υποδομές, ή ακόμα και σε άτομα υποστήριξης.

Η αντιμετώπιση του ανταγωνισμού έρχεται με την καθημερινή ανάπτυξη της πλατφόρμας, την αναβάθμιση των υποδομών μας, αλλά και την ανάπτυξη μικρών επιχειρήσεων. Η υποστήριξη που παρέχουμε και η συμβουλευτική παίζουν καθοριστικό ρόλο στο μέλλον ενός ηλεκτρονικού καταστήματος.

– Ποιά είναι τα οφέλη ενός επιχειρηματία εάν μεταφέρει το e-shop του στη NagaCommerce;

Αυτή είναι μία εύκολη ερώτηση, αλλά πολύ σημαντική!

  • Αρχικά, κάθε συνεργάτης μας ξεχνάει το κόστος αναβάθμισης. Κανένας πελάτης μας δεν πληρώνει τίποτα επιπλέον, εκτός τής συνδρομής του για αναβαθμίσεις που εφαρμόζουμε στην πλατφόρμα.
  • Το e-shop του δεν “παλιώνει” ποτέ! Οι αναβαθμίσεις μας καλύπτουν κάθε ανάγκη, χωρίς να χρειαστούν μεγάλες αλλαγές ή μεταφορές σε νέες πλατφόρμες και νέα έξοδα. Επίσης, τα templates που έχουμε αναπτύξει ενημερώνονται μαζί με την πλατφόρμα, οπότε πάντα θα έχουν ένα γρήγορο και όμορφο e-shop.
  • Έχουν πρόσβαση σε εργαλεία εξειδικευμένα για το χώρο του eCommerce. Είτε αφορά το marketing και τις πωλήσεις, είτε την πολύ εύκολη διαχείριση σε ένα εξαιρετικά γρήγορο και ασφαλές περιβάλλον.
  • Αποκτούν ένα μόνιμο συνεργάτη. Είτε αλλάξουν συνεργάτη για τη διαφήμιση ή το marketing, υπαλλήλους στο χώρο εργασίας, ή ακόμα και το Agency που ανέλαβε το στήσιμο του e-shop, όσο είναι στην πλατφόρμα μας, τους υποστηρίζουμε σε κάθε ανάγκη.

Τέλος, αν κάποιος κατεβάσει το φυλλάδιό μας, θα βρει στο τέλος 3 σελίδες “γεμάτες” με τις λειτουργίες της πλατφόρμας μας.

– Για ένα νέο e-shop, φαίνεται ιδανική λύση, αλλά πώς αντιμετωπίζετε τα online καταστήματα που έχουν ήδη αρκετές πωλήσεις;

Ένα μεγάλο e-shop έχει σίγουρα μεγαλύτερες χρεώσεις απο τις δικές μας και πληρώνει περισσότερα, αλλά και πάλι, πιθανότατα να μην έχει πρόσβαση στα αντίστοιχα δικά μας εργαλεία και δυνατότητες. Ακόμα κι αν χρειαστεί κάποια λειτουργία που την παρέχουμε εμείς σε όλους, σίγουρα θα κοστίσει, αρκετά. Οπότε και για τα μεγάλα e-shop έχουμε την ιδανική λύση!

Μη ξεχνάμε ότι ένα ηλεκτρονικό κατάστημα με 800.000€ τζίρο σε ηλεκτρονικές πωλήσεις θα έχει μηνιαία συνδρομή 309€/μήνα, δηλαδή 3.831€/έτος (με ΦΠΑ) που αντιστοιχεί στο 0,47% του τζίρου του. Ωστόσο, θα έχει από εμάς εξειδικευμένη συμβουλευτική και υποστήριξη.

Επίσης, οι υποδομές μας επιτρέπουν μεγάλο όγκο ταυτόχρονων επισκεπτών χωρίς διακοπή και καθυστερήσεις. Το έχουμε καταφέρει αυτό έχοντας δημιουργήσει το δικό μας δίκτυο από dedicated servers και όχι μέσω υπηρεσίας AWS Cloud, ή Google Cloud, διατηρώντας έτσι το κόστος πολύ πιο χαμηλό.


– Είναι το πιο δύσκολο μέρος της δουλειάς σας, το να πείσετε τους επιχειρηματίες να αλλάξουν πλατφόρμα eCommerce;

Είναι σίγουρα δύσκολο, γιατί δεν μας γνωρίζουν. Η αντιμετώπισή μας είναι απλή: απλά προχωράμε μπροστά και ίσως ανταμωθούν ξανά οι δρόμοι μας! Το πιο θετικό και σημαντικό για έμας, είναι ότι όσοι μπήκαν στην πλατφόρμα δεν βγήκαν, έχουμε δηλαδή 0% exit rate.

Το «challenge» για εμάς είναι το ίδιο μονοπάτι που έχουμε επιλέξει να περπατήσουμε. Γιατί δεν χωράνε δικαιολογίες. Τα ηλεκτρονικά καταστήματα βασίζονται σε εμάς, όχι μόνο για να αυξήσουν τις πωλήσεις τους, αλλά και να νιώθουν ασφάλεια. Ένα ηλεκτρονικό κατάστημα με 11 άτομα προσωπικό, διαφημίσεις με budget 500€+/ημέρα και πάνω από 300 παραγγελίες/ημέρα, δεν μπορεί έτσι απλά να βγει off. Δικαιολογίες όπως το plugin του WordPress είχε ιό, ή ο server έπεσε, δεν χωράνε σε εμάς!

Οι υποδομές μας είναι μοναδικές στην Ελλάδα, όπως και το κόστος της υπηρεσίας μας – ενώ πολύ σύντομα θα τις επεκτείνουμε και σε αμερικάνικους servers. Παροτρύνουμε τους πελάτες μας να επενδύσουν στη διαφήμισή τους, γιατί πλέον δεν χρειάζεται να ανησυχούν για τα υπόλοιπα! Είτε αφορά μεγάλο budget σε διαφήμιση, είτε προώθηση προϊόντων μέσω διάσημων influencers, είτε τηλεοπτική διαφήμιση, δεν πρόκειται να επηρεάσει την απόδοση του e-shop τους, εφόσον το κατάστημα τους είναι NagaCommerce.

Έχουμε στις «πλάτες» μας δύο από τα μεγαλύτερα e-shop, τα Papillonkids.gr και Herbstore.gr με διεθνείς πωλήσεις και φυσικά όλα τα καταστήματα που μας έχουν εμπιστευτεί και αγωνιζόμαστε γι’ αυτά καθημερινά.

Γιατί τα λέω αυτά; Γιατί σίγουρα οι πωλήσεις είναι ένα θέμα, αλλά ως προγραμματιστής πρώτα με έμφαση στην ασφάλεια, αν δεν καλύπταμε όλα τα παραπάνω, δεν θα προχωρούσαμε παρακάτω. Τα υπόλοιπα λύνονται, αυτή είναι η δουλειά μας άλλωστε, να δίνουμε λύσεις!

– Ποια είναι τα επόμενα βήματά σας; Πόσο συναρπαστικό αναμένεται για την εταιρεία σας το 2024;

Σε αυτή την ερώτηση θα είμαι συνοπτικός γιατί τα σχέδια μας, αν και δεν είναι προσωπικά σχέδια, δεν μου αρέσει να τα αποκαλύπτω.

Το σίγουρο είναι ότι έχουμε ήδη αναπτύξει ένα οικοσύστημα από ηλεκτρονικά καταστήματα, από τα οποία, εφόσον είναι στην δική μας πλατφόρμα, έχουμε κάθε δυνατότητα να αναπτύξουμε κάτι πιο “ομαδικό”. Όχι, δεν αναφέρομαι σε marketplace, αλλά σε συστήματα ανταποδοτικότητας μεταξύ των συνεργαζόμενων καταστημάτων μας.

Σκοπός μας είναι από μία πλατφόρμα, η NagaCommerce να μετατραπεί σε μία σουίτα, όπου επιμέρους κομμάτια μίας επιχείρησης θα ενώνονται.

– Δώστε μου ένα τελευταίο tip, εάν μπορείτε, για το τί έρχεται

Κλείσαμε συμφωνία ως πλατφόρμα, με διεθνή εταιρεία ταχυμεταφορών, για ειδικό τιμοκατάλογο αποστολής δεμάτων στο εξωτερικό και οι τιμές μας είναι οι πιο ανταγωνιστικές στην ελληνική αγορά (12,5 ευρώ για δέματα μέχρι 5 κιλά για όλη την Ευρώπη). Σε συνδυασμό με τη διασύνδεση της NagaCommerce με eBay και σύντομα Amazon, ανοίγουμε την πόρτα για τις πωλήσεις στο εξωτερικό για τους πελάτες μας.

Πηγή

1 σχόλιο:

Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι σύντομα και να χρησιμοποιείτε nickname για τη διευκόλυνση του διαλόγου. Ο «Βεροιώτης» δεν υιοθετεί τις απόψεις των σχολιαστών, οι οποίοι και είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι για αυτές.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ