Έκοψαν Βασιλόπιτα διοίκηση και προσωπικό του Νοσοκομείου Βέροιας
Η εκδήλωση κοπής της Βασιλόπιτας του διοικητικού, ιατρικού, νοσηλευτικού και λοιπού βοηθητικόυ προσωπικού, πραγματοποιήθηκε το πρωί της Τετάρτης 26 Ιανουαρίου 2022 στο Νοσοκομείο Βέροιας. Την πίτα έκοψε ο Διοικητής του Νοσοκομείου Ημαθίας Ηλίας Πλιόγκας, παρουσία εκπροσώπων των Τμημάτων, Κλινικών και υπηρεσιών του Νοσοκομείου, «όλοι μια μεγάλη ενωμένη οικογένεια», όπως ανέφερε στην ανάρτησή του στο facebook, ενώ λίγα λόγια απηύθυνε και ο πρόεδρος του Σωματείου Εργαζομένων του Νοσοκομείου, Ηλίας Νοβάκης. «Κόψαμε τη βασιλόπιτα μας. Ιατρική, Νοσηλευτική , Διοικητική Υπηρεσία και βοηθητικό προσωπικό, όλοι μια μεγάλη ενωμένη οικογένεια. Εγκάρδιες ευχές και αισιοδοξία για τη νέα χρονιά», ευχήθηκε αναρτώντας και τις σχετικές φωτογραφίες ο κ. Πλιόγκας.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ
-
Μεγάλη αναστάτωση επικράτησε, πριν από λίγη ώρα, απόγευμα Δευτέρας 22 Ιουνίου 2026, στο κέντρο της Βέροιας, από σειρήνες της
-
Στο πένθος έχει βυθιστεί η Ημαθία μετά την είδηση του θανάτου του Νίκου Τερζίδη. Ο άτυχος οδηγός που έχασε την ζωή του στο
-
Η επίσημη ανακοίνωση της Αστυνομίας Σοκάρουν οι εικόνες του οχήματος του 24χρονου που εντοπίστηκε τα
-
Αναστάτωση προκλήθηκε το μεσημέρι της Δευτέρας 22 Ιουνίου στο Μακροχώρι, όταν γυναίκα οδηγός έχασε τις αισθήσεις της ενώ βρισκόταν
-
Έφυγε από την ζωή σε ηλικία 60 ετών ο Θεμιστοκλής Ξανθόπουλος. Ο εκλιπόν έχασε τη ζωή του την Δευτέρα 22/6 στο τροχαίο δυστύχημα
-
Τραγωδία σημειώθηκε τα ξημερώματα της Δευτέρας 22 Ιουνίου 2026 στην Ημαθία, όταν 24χρονος εντοπίστηκε νεκρός μέσα στο όχημά του
-
Συναγερμός σήμανε το μεσημέρι του Σαββάτου (20/06) στο Βέρμιο, έπειτα από εκδήλωση πυρκαγιάς σε δασική έκταση κοντά στον επαρχιακό
-
Με μία από τις πιο δυνατές στιγμές της φετινής διοργάνωσης συνεχίστηκε το βράδυ της Πέμπτης, 18 Ιουνίου, η «Εύηχη Πόλη 2026», καθώς
-
«Να διερευνηθούν πλήρως τα αίτια του περιστατικού και να αποδοθούν οι ευθύνες όπου υπάρχουν», ζητά το Σωματείο
-
Με ανεπανάληπτη επιτυχία και συμμετοχή που ξεπέρασε κάθε προσδοκία πραγματοποιήθηκε το βράδυ του Σαββάτου (21/06) η μουσική βραδιά στη




ΦΑΤΕ ΠΙΕΤΕ ΜΩΡΕ ΑΔΕΡΦΙΑ....ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΣΑΣ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΕ ΑΝΑΣΤΟΛΗ ΤΟΥΣ ΞΕΧΑΣΑΤΕ....."ΜΠΡΑΒΟ" ΔΑΣΚΑΛΕ ΗΛΙΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΣ ΑΠΟΛΥΘΟΥΝ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήαληθεια? πόσο ψεκασμένος μπορείς να γίνεις? θα έλεγα μεταλλαγμένος
ΔιαγραφήΦτάνει πια το αισχος με τους υγειονομικούς σε αναστολή. Καμία επιστημονική απόδειξη πλέον για την επικινδυνότητα τους στο χώρο εργασίας. Σταματήστε να αναπαράγετε την προπαγάνδα των καναλιών. Αν δεχτούμε όσα κάνουν στους ανεμβολιαστους να είμαστε έτοιμοι να λουστούμε τα ίδια όλοι μας. Με πρόσχημα την υγεία, χτίζουν μια παγκόσμια φυλακή.
ΑπάντησηΔιαγραφήακριβως !!!!!!!!
Διαγραφή