Άλλο ένα βραβείο για την νέα ταινία μικρού μήκους του 9ου Δημοτικού Σχολείου Βέροιας

Μια παράδοση στις ταινίες μικρού μήκους τείνει να δημιουργήσει το 9ο Δημοτικό Σχολείο Βέροιας με την κατάκτηση της 3ης θέσης στον 4ο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό/πρόγραμμα με τίτλο «Ποντιακός Ελληνισμός: μνήμες και όνειρα, παρελθόν, παρόν και μέλλον». Η Στ3 τάξη του σχολείου συμμετείχε
στον διαγωνισμό με την ταινία «ΠΑΡΘΕΝ Η ΡΩΜΑΝΙΑ» σε σενάριο και σκηνοθεσία της Έλενας Μπαμπίνα, ενώ παράλληλα ασχολήθηκαν με την ιστορία και την παράδοση του Πόντου με την δασκάλα τους Γεωργία Αναστασίου. Την θεατρική διδασκαλία των μαθητών/τριων ανέλαβε η εκπαιδευτικός Γρηγοριάδου Παρασκευή.

Τον διαγωνισμό διοργάνωσε η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Σερρών, το Υπουργείο Εσωτερικών (Μακεδονίας - Θράκης) και το Τμήμα Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης και Ψηφιακών Μέσων του Υ.ΠΑΙ.Θ. με την υποστήριξη της Έδρας Ποντιακών Σπουδών του Α.Π.Θ. και του Πανελλήνιου Συνδέσμου Ποντίων Εκπαιδευτικών. Συμμετείχαν 151 σχολικές μονάδες από Ελλάδα, Κύπρο και Ομογένεια (Γερμανία, Αλβανία, Αυστραλία, Μεγάλη Βρετανία), 360 εκπαιδευτικοί και 9.000 περίπου μαθητές με 1.140 μαθητικές δημιουργίες.


Δείτε τη νέα δημιουργία των μαθητών και των εκπαιδευτικών Μπαμπίνα Έλενα, Αναστασίου Γεωργίας και Γρηγοριάδου Παρασκευή:



Είναι η πέμπτη κατά σειρά διάκριση για το 9ο Δημοτικό σχολείο σε ανάλογο διαγωνισμό. Προηγήθηκαν το: 

• 2016 “Θα πάρω μιαν ανηφοριά” ταινία μυθοπλασίας 1η θέση
• 2018 “Όλα για την πατρίδα” ταινία μυθοπλασίας 3η θέση
• 2019 “Βίοι Παράλληλοι (Γρηγόριος ο Ε΄- Κυπριανός)” ταινία τεκμηρίωσης (ντοκιμαντέρ) 1η θέση
• 2019 “Τέσσερις δασκάλες στο Μακεδονικό Αγώνα” ταινία μυθοπλασίας 3η θέση

Όλα τα παραπάνω έργα του 9ου Δημοτικού Σχολείου είναι διαθέσιμα στο διαδίκτυο.

https://www.youtube.com/watch?v=HaHkVqb5mho

Για άλλη μια φορά θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τον κ Π. ΓΑΪΤΑΝΟ για την άδεια χρήσης μουσικών κομματιών του έργου “Ανθεί και φέρει κι άλλο, τραγούδια του Πόντου”.

Επίσης ευχαριστούμε:
• τον πρόεδρο και το διοικητικό συμβούλιο της Ευξείνου Λέσχης Βέροιας
• τον πρωτοσύγκελο της Ι.Μ. Βέροιας, τον αρχιμανδρίτη της και τους νεωκόρους της Ι.Μητροπόλεως Βέροιας
• τον δήμαρχο κ. Κώστα Βοργιαζίδη, τον προϊστάμενο του τμήματος δημοσίων σχέσεων της ΔΕΥΑΒ και υπεύθυνο του γραφείου δημάρχου και τους υπαλλήλους του Δημαρχείου Βέροιας
• τους ιδιοκτήτες του πολυχώρου δραστηριοτήτων, επιμόρφωσης και ψυχαγωγίας Πολυθέαση

Τελευταία αλλά και πιο σημαντικά θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τον Σύλλογο Διδασκόντων του 9ου Δημ.Σχ., την πρόεδρο του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, το διοικητικό συμβούλιο του Συλλόγου και όλους τους γονείς και κηδεμόνες των μαθητών/τριών του Στ3 για την αμέριστη στήριξη και εμπιστοσύνη τους. Επίσης όλους όσους είναι στο πλάι μας σε κάθε νέα προσπάθεια του σχολείου.


3 σχόλια:

  1. Μπράβο στα παιδιά! Μπράβο και σε όσους στήριξαν τα παιδιά! Ας κρατήσουν τις όμορφες αναμνήσεις και να θυμούνται ότι με μεράκι και όρεξη ο άνθρωπος προχωρά και δημιουργεί. Γιατί μετά θα πάνε στο γυμνάσιο στα Γιοτζαλίκια και θα δουν καταλήψεις από δυο τρεις μαθητές, μαθητές που μένουν συνέχεια στην ίδια τάξη γιατί δεν πάνε στο σχολείο για να μάθουν κάτι παρά μόνο για να δημιουργούν προβλήματα. ΚΑΙ ΑΦΑΝΤΟΙ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΚΑΙ Ο ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ, τους αφήνουν ανενόχλητους και το ..πάρτι συνεχίζεται! Λυπάμαι για τα παιδιά που θα δουν μια τόσο απογοητευτική πραγματικότητα. Γιατί ούτε ο Δήμος κάνει κάτι να διορθώσει πάγια προβλήματα που δικαίως θέτουν τα παιδιά ΑΛΛΑ δεν είναι λόγος να κλείνουν τα σχολεία. Κρίμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τι άλλο περιμένει η πόλη και οι Πόντιοι και δεν τους βραβεύουν ;
    Δεν αξίζουν αυτά τα παιδιά και αυτό το σχολείο ;
    Έχουν φέρει τέτοιες διακρίσεις τόσα χρόνια, Τι άλλο να κάνουν ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ καλή προσπάθεια από όλους. Εκπαιδευτικοί και μαθητές άξιοι συγχαρητηρίων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι σύντομα και να χρησιμοποιείτε nickname για τη διευκόλυνση του διαλόγου. Ο «Βεροιώτης» δεν υιοθετεί τις απόψεις των σχολιαστών, οι οποίοι και είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι για αυτές.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ