Μόνο με ραντεβού στον ΕΦΚΑ - Τι δήλωσε η διευθύντρια

Από την Διευθύντρια του Α' τοπικού υποκαταστήματος μισθωτών Ημαθίας Ευτυχία Σοφιανίδου ανακοινώθηκαν τα εξής: «Για την εξυπηρέτηση στον e-ΕΦΚΑ Μένουμε Σπίτι, χρησιμοποιούμε τις νέες ψηφιακές υπηρεσίες. Υποβάλλουμε ηλεκτρονικά το αίτημά μας και επισκεπτόμαστε τις φυσικές
δομές μόνο μετά από ραντεβού». Μεγάλα βήματα ως προς την ηλεκτρονική εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων έχει κάνει ο Ενιαίος Φορέας Κοινωνικής Ασφάλισης (ΕΦΚΑ) το τελευταίο τρίμηνο, οπότε και εφαρμόστηκαν τα περιοριστικά μέτρα λόγω της πανδημίας. Ο φορέας, ο οποίος πλέον έχει γίνει e-ΕΦΚΑ, εφαρμόζοντας από τον Μάρτιο τα μέτρα προστασίας εργαζομένων και ασφαλισμένων, δεν λειτουργεί πλέον δια ζώσης και δεν χρειάζεται η αυτοπρόσωπη παρουσία ώστε να εξυπηρετηθεί κάποιος.

Όλα γίνονται μέσω διαδικτύου και της πλατφόρμας www.efka.gov.gr/menoumespiti, η οποία είναι πολύ εύκολη στη χρήση, με γρήγορη ανταπόκριση σε κάθε αίτημα ώστε να προχωρήσει η ολοκλήρωσή του.

Μετά την ανάδειξη της πλατφόρμας efka.gov.gr/menoumespiti, επιλέγεται η Είσοδος για κλείσιμο ραντεβού στις Οργανικές Δομές.

Συγκεκριμένα, στην πλατφόρμα μπορεί ο κάθε ασφαλισμένος να συνδεθεί με τους κωδικούς του TAXISnet και ακολουθώντας τις οδηγίες να συμπληρώσει τα σχετικά πεδία να υποβάλει το αίτημά του.

Εισάγεται το ΑΜΚΑ το οποίο και ζητείται από την εφαρμογή και στην επόμενη οθόνη θα πρέπει να επιλέγεται η Νέα Αίτηση ώστε να καταχωρείται το αίτημα.

Είναι απαραίτητη

-η ορθή αναγραφή διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail),
-η ιδιότητα του αιτούντος/αιτούσας
-η κατηγορία αιτήματος
-το αρμόδιο Υποκατάστημα

Το αίτημα ολοκληρώνεται με το πάτημα Υποβολής του Αιτήματος. Ακολούθως από το Υποκατάστημα ΕΦΚΑ Μισθωτών Βέροιας θα επικοινωνήσουν μαζί του τηλεφωνικά ώστε ο ασφαλισμένος να συγκεντρώσει τα απαιτούμενα δικαιολογητικά, και τον τρόπο προσκόμισής τους στην Υπηρεσία.

Σε περίπτωση που αυτό δεν είναι εφικτό, τότε θα κλειστεί ραντεβού ώστε να τα προσκομίσει ο ίδιος. Να σημειωθεί βέβαια πως ορισμένα αιτήματα παραμένουν σε εκκρεμότητα κι αυτό γιατί ο ασφαλισμένος μπορεί να μην έχει επικαιροποιημένα στοιχεία στο TAXISnet και να εμφανίζεται π.χ. ένα τηλέφωνο επικοινωνίας που δεν ισχύει πλέον ή το τηλέφωνο του λογιστή του κ.τ.λ. με αποτέλεσμα να μην μπορούν να έρθουν σε επαφή μαζί του από τον Φορέα.

2 σχόλια:

  1. Καλησπέρα, η σελίδα δεν είναι ενημερωμένη και επίσης συνήθως δε μπορείς να μπεις,στο τηλέφωνο που σου δίνουν δεν απαντούν, τι να κάνουμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι σύντομα και να χρησιμοποιείτε nickname για τη διευκόλυνση του διαλόγου. Ο «Βεροιώτης» δεν υιοθετεί τις απόψεις των σχολιαστών, οι οποίοι και είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι για αυτές.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ