Επανέρχεται η βάση του 10 στις πανελλαδικές

Την επαναφορά της βάσης του 10, στις πανελλαδικές εξετάσεις, για την εισαγωγή στα πανεπιστήμια, προανήγγειλε η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως. Μιλώντας στην εφημερίδα «Τα Νέα», η υπουργός Παιδείας υπογράμμισε για τις πανελλαδικές εξετάσεις ότι «είναι παράλογο να εισάγονται φοιτητές με 3 και 4 στα ΑΕΙ. Θα δούμε πότε θα επαναφέρουμε τη βάση του 10, ως προαπαιτούμενο για την εισαγωγή στα πανεπιστήμια». Σε ό,τι αφορά την επαναφορά της βάσης του 10, η Νίκη Κεραμέως υποστήριξε ότι είναι ειλημμένη απόφαση της κυβέρνησης Μητσοτάκη και του υπουργείου Παιδείας. Αυτό που μένει να φανεί είναι ο ακριβής χρόνος εφαρμογής της ελάχιστης βάσης στο σύστημα των πανελλαδικών εξετάσεων.




Υπενθυμίζεται ότι προ ημερών η υπουργός Παιδείας τόνισε ότι στο νέο σύστημα των πανελλαδικών εξετάσεων οι διοικήσεις των πανεπιστημίων θα έχουν ενεργό ρόλο στη ρύθμιση των βάσεων εισαγωγής.

9 σχόλια:

  1. Πολύ σωστό... Για να αυξηθεί ακόμα περισσότερο η παραπαιδεία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ενώ μέχρι τώρα δεν υπήρχε. Καημένε που θέλεις ΑΕΙ με 3.

      Διαγραφή
  2. Επί τέλους! Είναι αδιανόητο να κοροϊδεύουν τον εαυτό τους, τους γονείς τους και όλη την κοινωνία άτομα που βγάζουν με τις σκουντιές το λύκειο και να παριστάνουν τους... επιτυχόντες και τους φοιτητές. Τσάπα και χωράφι γρήγορα ή οτιδήποτε άλλο εκτός από Πανεπιστήμιο (ΑΕΙ-ΤΕΙ) για όποιον δεν παίρνει τα γράμματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μα πώς θα ενισχυθεί ο στρατός αναρχικών στα πανεπιστήμια τωρα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είναι σωστό το μέτρο. Στην Γερμανία που έχει οκταπλάσιο πληθυσμό, οι εισακτέοι είναι αναλογικά πολύ λιγότεροι. Διότι οι Γερμανοί είναι πρακτικοί. Δεν στέλνουν 5 χρόνια την τσούπρα για φραπέδες και στο τέλος να γυρίζει και χωρίς πτυχίο ή αυτό να μην έχει αντίκρυσμα. Που μπαίνεις κύριε με 4 και με 5;...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συγχαρητήρια. Τόσο στους υπουργούς όσο και σε εσάς τους υποστηρικτές αυτής της γελοιότητας. Το μέλλον ενός παιδιού εξαρτάται απο μια χρονιά. Βασικά μακάρι να αφορούσε ολόκληρη την χρονιά. Για μια βδομάδα ενας μαθητής μπορεί να καταρρακωθει ψυχολογικά,ενώ προσπαθεί να αντεπεξέλθει σε ενα αθλιο συστημα που δεν προωθεί τις θετικες πτθχες του αλλα αναζητα τροπο να το χαντακώσει. Ετσι θα προωθηθεί ενα ολοκληρωμένο σύστημα παιδείας που τιμωρεί σκληρά τους ανικάνους μαθητές και δεσμεύει το μέλλον τους ωθώντας τους στην ημιμάθεια και στην αποστήθιση στεγνής γνώσης χωρίς να του προσφέρει παιδεία . Και επειδή εκ του ασφαλούς πολλοί σχολιάζουν, εγώ έχω το σθένος να υπογράψω τις απόψεις μου και να κριθώ ονομαστικά για αυτές.
    Μίλτος Χαλαϊδόπουλος Ενας μαθητής που σύμφωνα με τα παραπάνω σχόλια κορόιδευε τους γονείς του και τόλμησε να μην πετύχει τον στόχο του στις πανελλήνιες

    και καλό μεσαίωνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κανείς δεν είπε ότι κοροϊδευει τους γονείς του όποιος δεν τα πάει καλά στις Πανελλαδικές γενικώς.
      Εκείνος που κοροϊδεύει τους γονείς του και την κοινωνία είναι όποιος εισαχθεί με βαθμούς κάτω του 10 σε Σχολή. Ε, ναι, αυτός σαφέστατα δεν είναι για να σπουδάσει. Σπαταλάει χρόνο και χρήμα και γίνεται και χειρότερος χαρακτήρας. Η Τριτοβάθμιος Εκπαίδευση δεν είναι για όλους τους ανθρώπους, πώς να το κάνουμε δηλαδή! Δεν είναι υποχρεωμένοι όλοι να βγάλουν Πανεπιστήμιο, ούτε είναι και δικαίωμά τους. Αυτό είναι το λάθος, που πρέπει να σταματήσει.

      Διαγραφή
    2. Εγω σας ρωτώ κάτι άλλο
      Αξίζουν όλες οι σχόλες του μηχανογραφικου εναν βαθμό πάνω από 10 ;
      Συγγνώμη αλλα ενα ορθά διαβαθμισμενο σύστημα δίνει ευκαιρίες να ανοίξουν τους ορίζοντες τους ΟΛΟΙ οι μαθητές. Ανεξαρτήτως της δυναμικοτητας τους ή απλά ενός κακού αποτελεσματος. Αυτό πρέπει να είναι στόχος της εκπαίδευσης .
      να μην τιμωρεί τους μαθητές της. Να τους διδάσκει βρίσκοντας τα σημεία που μπορούν να επιτύχουν
      Βλέπετε την τριτοβάθμια εκπαίδευση ως μια ιδανική κατάσταση
      επιτρέψτε μου να σας το παρουσιάσω από την νεανική οπτική
      4 ή 5 χρονια σπουδών που οδηγούν απευθείας στην ανεργία
      ανεξαρτήτως σχολής
      ανεξαρτήτως ειδικότητας
      ανεξαρτήτως πτυχίου
      Εγώ συνεχίζω να ρωτάω
      Θεωρείτε ότι σε ΑΥΤΟ το σύστημα
      Με ΑΥΤΗ την δομή είναι ρεαλιστικό να δυσκολεύουμε ακόμα περισσότερο τους μαθητες ;;;
      Αυτούς που περνούν μια χρονιά που μνημονεύουν τα επόμενα χρόνια ως μια εκ των δυσκολότερων τις ζωής τους ;;;
      και αυτη τη στιγμή σας μιλάει ένας μαθητής που φαινομενικά ήταν άριστος σε ολόκληρη την μαθητική του ζωή. Παρόλα αυτά δεν πέτυχε τους στόχους του
      Και όμως εσείς επαινείτε ένα σύστημα που θα μου έκλεινε τις πόρτες προς μια σπουδή που θα με έκανε καλύτερο άνθρωπο αν και άνεργο
      Άπλα λυπάμαι που στηρίζονται τέτοιες απόψεις



      Διαγραφή
    3. Ναι, αυτή είναι η αλήθεια, αγαπητέ. ΟΛΕΣ οι σχολές πανεπιστημιακού επιπέδου αξίζουν να έχουν φοιτητές που θα είναι εις θέσιν μετά από 12 χρόνια στα θρανία (σχολείων και φροντιστηρίων) να γράψουν τουλάχιστον ένα 10 στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα, αλλιώς αυτοί οι απόφοιτοι ΔΕΝ αξίζουν να σπουδάσουν, τελεία και παύλα. Μπορεί να είναι αξιότατοι και αξιολογότατοι για χίλια-δυό άλλα πράγματα και επαγγέλματα, αλλά για Πανεπιστήμιο δεν κάνουν. Τόσο απλό!

      Καλλίτερος άνθρωπος γίνεσαι καλλιεργώντας την σχέση σου με τον Θεό και τους συνανθρώπους σου, όχι σπουδάζοντας στο Πανεπιστήμιο και παίρνοντας ένα χαρτί χωρίς αντίκρυσμα, ενώ θα μπορούσες το ίδιο χρονικό διάστημα να κάνεις κάτι για τον βιοπορισμό σου ώστε να μην γίνεσαι βάρος στην οικογένειά σου* και την κοινωνία. Απόδειξη αυτού που λέω πως αντικειμενικά κακοί άνθρωποι μπορεί να είναι εξ ίσου και σπουδαγμένοι.

      Αντί για σπουδές Γ΄/βαθμίου Εκπαιδεύσεως με προορισμό την ανεργία, επιβάλλεται ο νέος άνθρωπος να ψάχνει και άλλες διεξόδους αν δεν έχει την δύναμη να περάσει από τις συμπληγάδες των Πανελλαδικών εξετάσεων. Δέχομαι αν είναι άριστος μαθητής και απλώς ατύχησε λόγω συστήματος, να υποβληθεί και στην θυσία των σπουδών στο εξωτερικό. Όχι όμως αν δεν μπορεί να γράψει ούτε 10!!! Σίγουρα έχει άλλα τάλαντα, δεν είναι μόνον οι ακαδημαϊκές επιδόσεις απαραίτητες στην ζωή. Ας επενδύσει τα χρήματά του στο ν' αποκτήσει επαγγελματικά προσόντα που να τον οδηγήσουν σ' επάγγελμα που του ταιριάζει. Πολλές δουλειές μπορεί να κάνει ένας άνθρωπος και να προκόψει. Με την εργασία θα γίνει καλλίτερος άνθρωπος, όχι με την ανεργία. Ξέρω π.χ. ένα παλληκάρι που ήταν σημαιοφόρος στην Γ΄ Λυκείου, δεν μπόρεσε να γράψει καλά στις Πανελλαδικές για να περάσει σε σχολή που δεν θα οδηγούσε στην ανεργία ούτε είχε τα φράγκα για να σπουδάσει έξω. Μετά τον Στρατό, πήρε επαγγελματικό δίπλωμα και τώρα οδηγεί νταλίκα ανά την Ευρώπη. Επειδή ήξερε και 2-3 ξένες γλώσσες και ήταν νοικοκυρεμένο, σοβαρό και υπεύθυνο παιδί, τον προτίμησαν. Είναι παντρεμένος με 2 παιδιά πλέον και δηλώνει ευτυχισμένος.

      *Το β΄ πρόσωπο το εννοώ γενικά, εξυπακούεται πως δεν αναφέρομαι σε σένα προσωπικά - δεν γνωριζόμαστε άλλωστε.

      Διαγραφή

Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι σύντομα και να χρησιμοποιείτε nickname για τη διευκόλυνση του διαλόγου

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ