Η επιμόρφωση είχε ως στόχο την ενίσχυση των δεξιοτήτων των εκπαιδευτικών στη διαχείριση της σχολικής τάξης, την πρόληψη και αντιμετώπιση προβληματικών συμπεριφορών, καθώς και την καλλιέργεια ενός θετικού και υποστηρικτικού μαθησιακού περιβάλλοντος.
Η δράση αυτή εντάσσεται στη γενικότερη προσπάθεια του σχολείου για αναβάθμιση της ποιότητας της εκπαίδευσης και υποστήριξης του έργου των εκπαιδευτικών, συμβάλλοντας στη δημιουργία ενός ασφαλούς, συμπεριληπτικού και αποτελεσματικού μαθησιακού περιβάλλοντος για όλους/ες τους/τις μαθητές/τριες.
Θερμές ευχαριστίες για την πρόσκληση και τη συνεργασία τη Διευθύντρια του σχολείου κ. Στέλλα Τσούλιου, τις Υπεύθυνες της δράσης κ. Σκουρού Μαρία, Ψυχολόγο και την Εκπαιδευτικό, κ. Δήμητρα Λαμπροπούλου και φυσικά όλους/ες τους/τις εκπαιδευτικούς για τη συμμετοχή τους στη συνάντηση.





.jpg)

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι σύντομα και να χρησιμοποιείτε nickname για τη διευκόλυνση του διαλόγου. Ο «Βεροιώτης» δεν υιοθετεί τις απόψεις των σχολιαστών, οι οποίοι και είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι για αυτές.