Σύμφωνα με δημοσιεύματα, από τις αρχές Μαρτίου το πλαίσιο απασχόλησης των εργατών γης θα άλλαζε ριζικά, καθώς η ένταξή τους στον ΕΦΚΑ με την καταβολή ενσήμων θα εμφανιζόταν πλέον ως υποχρεωτική επιλογή.
Αυτό το ενδεχόμενο προκάλεσε τις έντονες αντιδράσεις του αγροτικού κλάδου, με τον Χρήστο Γιαννακάκη, να μιλάει αρχικά για αιτία πολέμου αν ισχύσει κάτι τέτοιο. Τελικά, με νεότερη ανακοίνωση του Προέδρου της κοινοπραξίας συνεταιρισμών ομάδων παραγωγών Ημαθίας, δόθηκαν οι απαραίτητες εξηγήσεις και ότι δεν θα πραγματοποιηθεί αυτό το μέτρο που θα έφερνε σε απόγνωση τους αγρότες. Ο κ. Γιαννακάκης τόνισε χαρακτηριστικά: «Λήξη Συναγερμού. Δόθηκαν εξηγήσεις. Συνεχίζουμε με εργόσημο!»
Αυτό το ενδεχόμενο προκάλεσε τις έντονες αντιδράσεις του αγροτικού κλάδου, με τον Χρήστο Γιαννακάκη, να μιλάει αρχικά για αιτία πολέμου αν ισχύσει κάτι τέτοιο. Τελικά, με νεότερη ανακοίνωση του Προέδρου της κοινοπραξίας συνεταιρισμών ομάδων παραγωγών Ημαθίας, δόθηκαν οι απαραίτητες εξηγήσεις και ότι δεν θα πραγματοποιηθεί αυτό το μέτρο που θα έφερνε σε απόγνωση τους αγρότες. Ο κ. Γιαννακάκης τόνισε χαρακτηριστικά: «Λήξη Συναγερμού. Δόθηκαν εξηγήσεις. Συνεχίζουμε με εργόσημο!»





το μέλλον της αγροτιάς, της περιφέρειας, της ελλαδας ειναι λαμπρο. αχνοφαίνεται.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠου πάτε με το εργόσημο? Χωρίς ένσημα, ποιος εργάτης θα πατήσει στο χωράφι?
ΑπάντησηΔιαγραφήΕκει στον ΕΦΚΑ ολοι αυτοι πρεπει να εχουν πολυ... μυαλο ή τους τα λενε οι πολιτικοί τους προϊστάμενοι που έχουν ακόμα πιο πολύ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάτησε πόδι ο Χρήστος και εγκαταλείφθηκε η ιδέα,αν δεν ήταν ράδιο αρβύλα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο οργανωμένο σχέδιο να ξεκάνουν τους αγρότες καλά κρατεί.Υπερβολικό κόστος παραγωγής απαξίωση ξεπούλημα αγροτικής γης για ενα κομμάτι ψωμί συγκέντρωση μεγάλων εκτάσεων από εταιρίες ημετέρων και μετά εργάτες πάλι για ένα κομμάτι ψωμί στα χωράφια μας.Το έργο το εχουμε ξαναδεί.Το ίδιο έγινε και με τα ακίνητα και ο κοσμάκης πληρώνει ενοίκιο για να μένει στο σπίτι που κάποτε αγόρασε.Ειμαστε μακραν ο χειρότερος λαός με την πιο κοντή μνήμη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕκεί στην Αθήνα δεν έχουν σχέση με την πραγματικότητα, και μας τό υπενθυμίζουν συνεχώς! Ζούν σε άλλη χώρα μάλλον! Μακάρι να είναι το τελευταίο! Κουράστηκαμε!
ΑπάντησηΔιαγραφή