http://picasion.com/
http://picasion.com/
http://picasion.com/
http://picasion.com/

Μπρουσκέλης & Ελευθεριάδου στην Κεντρική Επιτροπή του ΠΑΣΟΚ

Ισχυρή εκπροσώπηση θα έχει η Ημαθία στην επόμενη Κεντρική Επιτροπή του ΠΑΣΟΚ, μιας και δύο «πράσινα» στελέχη από Βέροια και Αλεξάνδρεια εξελέγησαν στο ανώτατο καθοδηγητικό όργανο του κόμματος. 

Ο λόγος φυσικά για το Νίκο Μπρουσκέλη και την Αναστασία Ελευθεριάδου. Ο μεν πρώτος εκλέχθηκε έπειτα από ένσταση του και επανακαταμέτρηση των σταυρών προτίμησης, (είχε ισοψηφήσει μ' άλλον υποψήφιο), ενώ η δεύτερη μπήκε με την ποσόστωση γυναικών. 

7 σχόλια:

  1. πολλα συγχαρητηρια και στους δυο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. οι επομενοι υποψηφιοι βουλευτες ημαθιας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο Μπρουσκελης ειναι γιος του δικηγορου και πρωην δημαρχου Αλεξανδρειας, στην πρωτη περιοδο του πασοκ, Ηπειρωτη Δημητρη Μπρουσκελη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τη μια φορά σας φταίνε οι παλιοί και οι δεινόσαυροι...
    Όταν έρχονται οι στο προσκήνιο νέοι πάλι το δεν κάνουν...
    Βολεύεσται μάλλον θα με Μακάριο Λαζαρίδη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γιατι μυγιαστηκες, επειδη οι παλαιοι μας εφεραν στην κατασταση που ειμαστε και οι διαδοχοι τους επιδιωκουν να συνεχισουν το εργο τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι σύντομα και να χρησιμοποιείτε nickname για τη διευκόλυνση του διαλόγου. Ο «Βεροιώτης» δεν υιοθετεί τις απόψεις των σχολιαστών, οι οποίοι και είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι για αυτές.

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ