Με ιδιαίτερη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 15 Νοεμβρίου 2025, στην αίθουσα συναυλιών «Κ. Μπασιακούλης» του Δημοτικού Ωδείου Νάουσας, η συναυλία μουσικής δωματίου με τίτλο «Πνοές και Πλήκτρα – Η φόρμα Σονάτα για Φλάουτο και Πιάνο από το 18ο έως τον 21ο αιώνα». Η εκδήλωση διοργανώθηκε από τον Δήμο Ηρωικής Πόλης Νάουσας, στο πλαίσιο της συνεχούς προσπάθειας ενίσχυσης και προβολής του πολιτισμού, των τεχνών και της καλλιτεχνικής δημιουργίας στην πόλη.
Τη συναυλία τίμησαν με την παρουσία τους ο Δήμαρχος Ηρωικής Πόλεως Νάουσας κ. Νίκος Κουτσογιάννης και η Αντιδήμαρχος Πολιτισμού κα Ταμάρα Λογγίνιδου, επιβεβαιώνοντας την έμπρακτη στήριξη της Δημοτικής Αρχής στις πολιτιστικές δράσεις υψηλής ποιότητας.
Η εκδήλωση αποτέλεσε μέρος του νέου κύκλου συναυλιών «Η Τέχνη της Μουσικής Δωματίου», υπό την καλλιτεχνική διεύθυνση του κ. Θάνου Μήτσαλα, ο οποίος έχει θέσει ως στόχο την ανάδειξη της μουσικής δωματίου στο κοινό της Νάουσας. Μέσα από προσκλήσεις καλλιτεχνών διεθνούς κύρους, πρωτότυπους συνδυασμούς οργάνων και επιλεγμένο ρεπερτόριο, ο νέος αυτός θεσμός φιλοδοξεί να τοποθετήσει την πόλη στο επίκεντρο της ποιοτικής μουσικής δημιουργίας.
Το κοινό είχε την ευκαιρία να γνωρίσει εκ νέου τη φόρμα της σονάτας για φλάουτο και πιάνο μέσα από τις εξαιρετικές ερμηνείες των Νικολό Δημόπουλου (φλάουτο) και Δημήτρη Δημόπουλου (πιάνο). Οι δύο καταξιωμένοι καλλιτέχνες ταξίδεψαν τους θεατές σε πέντε διαφορετικές μουσικές εποχές —από το μπαρόκ και τον κλασικισμό έως τον ιμπρεσιονισμό και τη σύγχρονη δημιουργία του 21ου αιώνα— παρουσιάζοντας εμβληματικά έργα κορυφαίων συνθετών.
Επόμενες Συναυλίες του Κύκλου «Η Τέχνη της Μουσικής Δωματίου»
6 Δεκεμβρίου 2025 – «Για σένα η καρδιά μου τραγουδεί…»
Σιρανούς Τσαλικιάν (σοπράνο)
Γεώργιος–Ιούλιος Παπαδόπουλος (πιάνο)
17 Ιανουαρίου 2026 – «Από τα Δωδεκάνησα έως στο Μπουένος Άιρες»
Jung Eun Lee (βιολί)
Δημήτρης Κίτσος (όμποε)
Θάνος Μήτσαλας (κιθάρα)
Κατερίνα Κίτσου (άρπα)
7 Φεβρουαρίου 2026 – «Διάλογοι σε δέκα χορδές»
Δήμος Γκουνταρούλης (τσέλο)
Θάνος Μήτσαλας (κιθάρα)
14 Μαρτίου 2026 – «Η Δεξιοτεχνία στο Πιάνο»
Σολίστ: Βασίλης Βαρβαρέσος
Εισιτήρια & Πληροφορίες
· 6€ (κανονικό)
· 3€ (μαθητές)
· Δωρεάν είσοδος για τους σπουδαστές του Δημοτικού Ωδείου «Εστία Μουσών» (με βιβλιάριο σπουδών)
· Σημεία προπώλησης: Γραμματεία Δημοτικού Ωδείου Νάουσας (10:00–13:00 & 18:00–20:00)
· Τηλέφωνο πληροφοριών: 23320 24234
Η Δημοτική Αρχή Νάουσας προσκαλεί το κοινό να συμμετέχει σε ένα συναρπαστικό μουσικό ταξίδι στην καρδιά της κλασικής μουσικής, απολαμβάνοντας μοναδικές ερμηνείες κορυφαίων καλλιτεχνών και συμβάλλοντας στην ενδυνάμωση της πολιτιστικής ζωής της πόλης.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ
-
Απόκοσμες φωνές, ψίθυροι από το πουθενά και αινιγματικές οπτασίες νεαρών κοριτσιών «φτιάχνουν» το μύθο της Μόρνας
-
Καθημερινά, χιλιάδες οδηγοί περνούν από την συγκεκριμένη διασταύρωση. Δυστυχώς όμως, αρκετοί απ' αυτούς δεν γνωρίζουν ποιος
-
Η καρδιά της νυχτερινής διασκέδασης χτυπούσε κάθε Παρασκευή και Σάββατο στον πεζόδρομο της Έλλης
-
Ανοίγει αύριο Παρασκευή 5 Δεκεμβρίου 2025 το μεγάλο μαγευτικό παγοδρόμιο που στήνεται φέτος στην πλατεία της Ελιάς.
-
Παρατεταμένα προβλήματα καταγράφονται σε πολλά σημεία του οδικού δικτύου της Hμαθίας, καθώς η έντονη και συνεχής βροχόπτωση των
-
Από την Παλιά Εθνικής Αλεξάνδρειας - Βέροιας η κυκλοφορία Την Εγνατία Οδό Βέροιας - Θεσσαλονίκης απέκλεισαν πριν από λίγο
-
Με Χριστουγεννιάτικες μελωδίες, ζεστό κρασί και συναυλία με τον Χάρη Βαρθακούρη, άναψε το βράδυ της Δευτέρας 1 Δεκεμβρίου 2025 το
-
Τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε πριν λίγη ώρα στην Πτολεμαΐδα, όταν λεωφορείο στο οποίο επέβαιναν 40 εργαζόμενοι στη ΔΕΗ εξετράπη της
-
Η δυνατή και συνεχόμενη βροχόπτωση που έπληξε το Ξηρολίβαδο άφησε έντονα σημάδια, ιδιαίτερα στο ανατολικό μέρος του χωριού, στο σημείο
-
Έξι χρόνια μετά την απελευθέρωσή της από τον Ελληνικό Στρατό, στις 16 Οκτωβρίου 1912, η Βέροια εξακολουθεί να είναι μια ζωντανή και



.jpg)
.jpg)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι σύντομα και να χρησιμοποιείτε nickname για τη διευκόλυνση του διαλόγου. Ο «Βεροιώτης» δεν υιοθετεί τις απόψεις των σχολιαστών, οι οποίοι και είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι για αυτές.