«Ό,τι είναι πάνω από... 2 είναι καλό. Είχε και Champions League. Τι να κάνουμε;», είπε ο νεαρός στην κάμερα του Top Channel και όπως είναι λογικό η αντίδρασή του κάνει τον γύρο του διαδικτύου.
Viral έγινε μαθητής από την Κοζάνη: «Ό,τι είναι πάνω από... 2, είναι καλό»
Οι Πανελλαδικές 2025 βρίσκονται σε εξέλιξη, με αρκετούς υποψηφίους να ξεχωρίζουν για τις αντιδράσεις τους μετά την εξέταση των μαθημάτων. Μετά τον «χαλαρό» μαθητή που μίλησε στην ΕΡΤ, έρχεται η περίπτωση μαθητή στο 3ο ΓΕΛ Κοζάνης που έδωσε Μαθηματικά και έβαλε αρκετά χαμηλά τον πήχη.
«Ό,τι είναι πάνω από... 2 είναι καλό. Είχε και Champions League. Τι να κάνουμε;», είπε ο νεαρός στην κάμερα του Top Channel και όπως είναι λογικό η αντίδρασή του κάνει τον γύρο του διαδικτύου.
«Ό,τι είναι πάνω από... 2 είναι καλό. Είχε και Champions League. Τι να κάνουμε;», είπε ο νεαρός στην κάμερα του Top Channel και όπως είναι λογικό η αντίδρασή του κάνει τον γύρο του διαδικτύου.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ
-
Μεγάλη αναστάτωση επικράτησε, πριν από λίγη ώρα, απόγευμα Δευτέρας 22 Ιουνίου 2026, στο κέντρο της Βέροιας, από σειρήνες της
-
Στο πένθος έχει βυθιστεί η Ημαθία μετά την είδηση του θανάτου του Νίκου Τερζίδη. Ο άτυχος οδηγός που έχασε την ζωή του στο
-
Αναστάτωση προκλήθηκε το μεσημέρι της Δευτέρας 22 Ιουνίου στο Μακροχώρι, όταν γυναίκα οδηγός έχασε τις αισθήσεις της ενώ βρισκόταν
-
Η επίσημη ανακοίνωση της Αστυνομίας Σοκάρουν οι εικόνες του οχήματος του 24χρονου που εντοπίστηκε τα
-
Έφυγε από την ζωή σε ηλικία 60 ετών ο Θεμιστοκλής Ξανθόπουλος. Ο εκλιπών έχασε τη ζωή του την Δευτέρα 22/6 στο τροχαίο δυστύχημα
-
Τραγωδία σημειώθηκε τα ξημερώματα της Δευτέρας 22 Ιουνίου 2026 στην Ημαθία, όταν 24χρονος εντοπίστηκε νεκρός μέσα στο όχημά του
-
Πάνω από 15 παραστάσεις και συναυλίες για μικρούς και μεγάλους - Πάρτε ατζέντα και σημειώστε!
-
Συναγερμός σήμανε το μεσημέρι του Σαββάτου (20/06) στο Βέρμιο, έπειτα από εκδήλωση πυρκαγιάς σε δασική έκταση κοντά στον επαρχιακό
-
Μια ασυνήθιστη εικόνα αντίκρισαν το μεσημέρι της Πέμπτης 25 Ιουνίου 2026 οι διερχόμενοι οδηγοί στον περιφερειακό της Βέροιας, αλλά και όσοι
-
O ιατρός χειρουργός - ουρολόγος ανδρολόγος Μέρκος Κόλβατζης αναγορεύθηκε Διδάκτορας Ιατρικής του ΑΠΘΜε βαθμό «Άριστα» αναγορεύθηκε Διδάκτορας Ιατρικής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης ο ιατρός χειρουργός





Το ότι επιβραβεύεται την μετριότητα και το κακό Σας κάνει ομοίους και χειρότερους
ΑπάντησηΔιαγραφήΠλέον εχουν καταλάβει και οι νέοι το πόσο ανούσιος και άτοπος είναι ο θεσμός των πανελληνίων εξετάσεων. Θα έπρεπε να γίνονται αντικειμενικές αξιολογήσεις των μαθητών σε όλες τις χρονιές του λυκείου μέσω της τετραμηνιαίας βαθμολόγησης τους, ώστε να δίνεται κίνητρο απο τον μαθητή να είναι ενεργός σε όλα τα μαθήματα καθ όλη την διάρκεια της φοίτησης του. Δυστυχώς, that aint the case, ο μαθητής κρίνεται στο τέλος της χρονιάς απλά δίνει εξετάσεις και κρίνεται απο αυτό, χωρίς να έχει ληφθεί υπόψιν η συνολική του απόδοση ως μαθητής. Και όλο αυτό γιατί; Για να πλουτίζουν τα φροντιστήρια και να γονατίζουν οι οικογένειες οικονομικά. Κρίμα...
ΑπάντησηΔιαγραφή