Αυτό καθώς αντιμετωπίζει τις επιβαρυντικές διατάξεις του άρθρου 290 του Ποινικού Κώδικα, με τον εισαγγελέα να του ασκεί δίωξη για επικίνδυνη οδήγηση που είχε ως αποτέλεσμα τον θάνατο πολλών ανθρώπων.
Χθες, σύμφωνα με πληροφορίες, ανασύρθηκε από τον server της Εγνατίας Οδού το υλικό από τις κάμερες ασφαλείας που υπάρχουν στο σημείο του τροχαίου δυστυχήματος. Σε αυτό φαίνεται πως κανένας από τους δύο οδηγούς των Ι.Χ. αυτοκινήτων που έπεσε πάνω τους το βυτιοφόρο, δεν κάνει όπισθεν.
Αντιθέτως, φαίνεται να κινούνται εντός του προβλεπόμενου για το σημείο ορίου ταχύτητας, εν αντιθέσει με τον οδηγό του βυτιοφόρου που, δεδομένων των καιρικών συνθηκών και του ότι επιχειρεί να εισέλθει σε λωρίδα με σταθμό e-pass, φαίνεται να κινείται με ταχύτητα μεγαλύτερη, που θα υπολογιστεί από πραγματογνώμονα.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η μπάρα του σταθμού διοδίων έχει ανοίξει κανονικά, απλά το πρώτο όχημα κινείται με πολύ μικρή ταχύτητα, ίσως επειδή ο αμέσως προηγούμενος οδηγός -που όμως δεν έχει εμπλοκή στο τροχαίο- φαίνεται στις κάμερες ασφαλείας να κάνει κάποια μέτρα όπισθεν επειδή δεν «έπιασε» με την πρώτη το e-pass.
Όλα αυτά έλαβε υπόψη του ο εισαγγελέας και άσκησε την κακουργηματική ποινική δίωξη σε βάρος του 38χρονου Ουκρανού οδηγού του βυτιοφόρου. Παράλληλα, αναμένεται ο ορισμός πραγματογνώμονα που θα συμβάλει με πόρισμα στη δικογραφία.
Αντιθέτως, φαίνεται να κινούνται εντός του προβλεπόμενου για το σημείο ορίου ταχύτητας, εν αντιθέσει με τον οδηγό του βυτιοφόρου που, δεδομένων των καιρικών συνθηκών και του ότι επιχειρεί να εισέλθει σε λωρίδα με σταθμό e-pass, φαίνεται να κινείται με ταχύτητα μεγαλύτερη, που θα υπολογιστεί από πραγματογνώμονα.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η μπάρα του σταθμού διοδίων έχει ανοίξει κανονικά, απλά το πρώτο όχημα κινείται με πολύ μικρή ταχύτητα, ίσως επειδή ο αμέσως προηγούμενος οδηγός -που όμως δεν έχει εμπλοκή στο τροχαίο- φαίνεται στις κάμερες ασφαλείας να κάνει κάποια μέτρα όπισθεν επειδή δεν «έπιασε» με την πρώτη το e-pass.
Όλα αυτά έλαβε υπόψη του ο εισαγγελέας και άσκησε την κακουργηματική ποινική δίωξη σε βάρος του 38χρονου Ουκρανού οδηγού του βυτιοφόρου. Παράλληλα, αναμένεται ο ορισμός πραγματογνώμονα που θα συμβάλει με πόρισμα στη δικογραφία.
Το υλικό δείχνει επίσης ότι το φορτηγό δεν μείωσε ταχύτητα, παρά την πυκνή ομίχλη που επικρατούσε στην περιοχή. Η ταχύτητά του θα εκτιμηθεί από πραγματογνώμονα τον ορισμό του οποίου ζήτησε ο Εισαγγελέας, ωστόσο η ΕΛ.ΑΣ. εκτιμά την ταχύτητα περίπου στα 60 χλμ/ώρα.
Στην Ελβετία η κηδεία του ζευγαριού
Τα δυο παιδιά έχουν συναποφασίσει να μεταφέρουν τις σορούς των γονιών τους στη Ζυρίχη για την κηδεία, με τις σχετικές, επίπονες πάντα και γραφειοκρατικές διαδικασίες σε ανάλογες περιπτώσεις, να έχουν ήδη ξεκινήσει, σε συνεργασία με γραφείο τελετών.
11 χρόνια τώρα αναμένω τον δρόμο αυτόν 2 φορές την εβδομάδα , την ημέρα που έγινε το ατύχημα πέρασα 9 και μισή περίπου το πρωί και έφτασα στα τελευταία 10 με 15 μετρα για να μπορέσω να δω την λοριδα pass, ο σταθμος των διοδίων είναι στημένος στο χειρότερο σημείο ενώ θα μπορούσε να είναι 5 με 6 χιλιόμετρα μακρυά στην ευθεία του του δρόμου κοντά στο ύψος του χωριού αγιος χαραλαμπος . Άρα γιατί βρίσκονται εκεί που είναι σήμερα, πολύ απλά για να πληρώνεις όλο το τίμημα πριν θελήσεις να βγεις στην παλαιά εθνικη για κοζανη η αν θελήσεις να πας στην παναγια Σουμελα , ΠΟΤΕ ΜΗΝ ΑΝΑΖΗΤΑΣ ΤΗΝ ΛΥΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΣΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΠΟΥ ΑΥΤΟ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ. κρίμα στις χαμένες ψυχές, κρίμα στον οδηγο του φορτηγού, κρίμα σε όσους είχαν και θα συνεχίσουν να έχουν ατυχηματα στο σημείο αυτό τους χειμώνες αν δεν φύγουν από εκεί τα διόδια. Καλή Ανάσταση!
ΑπάντησηΔιαγραφή