Οι ευρωπαϊκοί κανονισμοί αυξάνουν το κόστος των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, καθιστώντας δύσκολη την επίτευξη μια τόσο χαμηλής τιμής.
Είναι δυνατόν να προσφέρουμε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο με λιγότερα από 15.000 ευρώ; Σύμφωνα με τον Patrick Koller, αφεντικό της Forvia, κάτι τέτοιο δεν είναι εφικτό να συμβεί εξαιτίας των διαφορετικών συνθηκών που επιβάλλει η Ευρώπη.
Ασυμβατότητα αποφάσεων
Το 2035, θεωρητικά, θα είναι αδύνατο για έναν κατασκευαστή να πουλήσει ένα νέο θερμικό αυτοκίνητο. Ωστόσο, όταν εξετάζουμε τα ηλεκτρικά μοντέλα, είναι δύσκολο να αποκτηθούν από ένα μεγάλο μέρος του πληθυσμού.
Ο λόγος εστιάζεται στην τιμή πώλησης των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Μια ανησυχητική κατάσταση για την αυτοκινητοβιομηχανία. Ποιος όμως φταίει; Σύμφωνα με τον Patrick Koller, Διευθύνοντα Σύμβουλο της Forvia, οι όροι που επιβάλλει η Ευρώπη δεν είναι συμβατοί με την επιθυμία επένδυσης σε ηλεκτρικά οχήματα: «Τα ηλεκτρικά οχήματα πρέπει να πέφτουν κάτω από το όριο των 20.000 ευρώ. Θα απαιτούνται διαφορετικές προδιαγραφές ανάλογα με το μέγεθος των μοντέλων. Ένα μικρό αυτοκίνητο πόλης δεν χρειάζεται να έχει αυτονομία 200 χλμ./ώρα. Κάθε χρόνο, οι ευρωπαϊκοί κανονισμοί μας αναγκάζουν να προσθέτουμε τεχνολογία, μάζα και κόστος. Η επίτευξη τιμής 15.000 ευρώ είναι δύσκολη σήμερα με όλους τους αισθητήρες που απαιτούνται στην Ευρώπη».
Θετικός στον ανταγωνισμό με την Κίνα
Παρόλο που οι τιμές αγοράς είναι υψηλότερες, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, σύμφωνα με τον Patrick Koller, είναι πολύ πιο κερδοφόρα μακροπρόθεσμα. «Σίγουρα έχουμε πρόβλημα κόστους, αλλά η διάρκεια ζωής ενός ηλεκτρικού οχήματος είναι πολύ μεγαλύτερη από αυτή ενός θερμικού οχήματος. Η συντήρησή του είναι επίσης πιο εύκολη και πολύ πιο φθηνή. Τα δάνεια αγοράς, που επί του παρόντος προσφέρονται για τρία έως τέσσερα χρόνια, θα μπορούσαν να επεκταθούν σε έξι και οκτώ χρόνια. Αυτό θα επέτρεπε σε πιο αδύναμα οικονομικά νοικοκυριά να αγοράσουν ένα νέο αυτοκίνητο».
Ένα άλλο πρόβλημα γύρω από το ηλεκτρικό αυτοκίνητο αφορά στην Κίνα. Σύμφωνα με τον Patrick Koller, αυτός ο ανταγωνισμός είναι μάλλον θετικός από ορισμένες πτυχές: «Για τους κατασκευαστές εξοπλισμού, είναι μια ευκαιρία. Ορισμένοι Κινέζοι κατασκευαστές εισάγουν πλήρη αυτοκίνητα, άλλοι συναρμολογούν στην Ευρώπη. Ένας κατασκευαστής αγοράζει εξαρτήματα για το 75% του κόστους του οχήματος».
Ωστόσο, υπάρχει κάποια απροθυμία για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, τα οποία θα μπορούσαν να βλάψουν την αυτοκινητοβιομηχανία. Σύμφωνα με τον Patrick Koller, το πιο σημαντικό πράγμα είναι να διασφαλιστεί ένα μερίδιο τοπικού περιεχομένου στη διαδικασία κατασκευής οχημάτων.
Ως εκ τούτου, η Ευρώπη ετοιμάζεται να γνωρίσει μια καμπή στην αυτοκινητοβιομηχανία. Η ηλεκτρική τεχνολογία θα μπορούσε να έχει σημαντικές συνέπειες για την οικονομική υγεία των κατασκευαστών, εάν όλα δεν πάνε όπως έχουν προγραμματιστεί.
Πηγή
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ
-
Θλίψη σκόρπισε στην κοινωνία της Βέροιας η είδηση του θανάτου του Λευτέρη Ανδρεόπουλου, που έφυγε από τη ζωή σε ηλικία μόλις 41 ετών,
-
Έφυγε από την ζωή, σε ηλικία μόλις 32 ετών ο Γιώργος Διαμαντόπουλος, αθλητής του Τμήματος Boccia του Εν Σώματι Υγιεί - Α.Σ. ΑμεΑ Βέροιας.
-
Συναγερμός σήμανε το απόγευμα της Παρασκευής 1 Αυγούστου στην Εγνατία Οδό, στο ρεύμα από Κοζάνη προς Βέροια, όταν μια αρκούδα
-
Συγκλονισμένη είναι η τοπική κοινωνία της Νάουσας από το τραγικό δυστύχημα που σημειώθηκε το πρωί της Δευτέρας 28 Ιουλίου, όταν ένας
-
Ήταν συνεργάτης του Κωνσταντίνου Αργυρού και κατευθύνονταν προς Πρέβεζα, για την σημερινή συναυλία του τραγουδιστή
-
Ένας από τους πιο χαρακτηριστικούς εκπροσώπους της ραπ σκηνής της Θεσσαλονίκης, ο ράπερ 3D (γνωστός και ως Τρισδιάστατος ή Three Dee),
-
Σοβαρό τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε το πρωί της Τρίτης 29 Ιουλίου στο «66», λίγο έξω από το Μακροχώρι, όταν μια νταλίκα συγκρούστηκε με
-
Η Μαρία Λεκάκη έχει αφήσει το στίγμα της στην ελληνική τηλεόραση μέσα από τους ρόλους της τόσο στο «Κωνσταντίνου και Ελένης» όσο και
-
Έφυγε από την ζωή σε ηλικία 83 ετών ο Αναστάσιος Αποστολίδης. Ο εκλιπών ταξίδεψε για την «Γειτονιά των Αγγέλων» σε ηλικία 83 ετών
Πάντα φταίει ΕΕ,καλό το αφήγημα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜην παρετε ηλεκτροκινητο οχημα. Θα εχετε θεματα. Ανα 100.000 χιλιομετρα πρεπει να δινει ο ιδιοκτητης του οχηματος 20.000 ευρω μονο για την μπαταρια για tesla. Εσωτερικα τα πλαστικα του αυτοκινητου ειναι κακης ποιοτητας και θελει φρενα κεραμικα. Η αυτονομια δεν ξεπερνα τα 460 και στον τοπο μας δεν υπαρχουν φορτιστες για τα οχηματα αυτα. Κραμαμε το παλιο οχημα βγαζουμε τον κινητηρα του για τον αντικαθιστουμε με εναν ηλεκτροκινητηρα της επιλογης μας.
ΑπάντησηΔιαγραφή