Quantcast

http://picasion.com/
http://picasion.com/
http://picasion.com/
http://picasion.com/

Πρωταγωνιστής στην διαφήμιση του Jumbo ο Χρήστος Ζαμπούνης - Τσουγκρίζουμε με savoir vivre

Σ' ένα μεγαλειώδες ντεκόρ και καθισμένος σε μια πολυτελή δερμάτινη πολυθρόνα, ο Βεροιώτης δημοσιογράφος και εκδότης Χρήστος Ζαμπούνης υποδύεται έναν απρόσμενο ρόλο και αναλαμβάνει να διαφημίσει τα καταστήματα Jumbo για το Πάσχα 2024.

Ανοίγοντας ένα μυθικής αξίας και ομορφιάς αυγό Fabergé, o Xρήστος Ζαμπούνης βγάζει ένα κόκκινο πασχαλινό αυγό και μας μαθαίνει, με savoir vivre, πως να το τσουγκρίζουμε. Ο τρόπος του ξαφνιάζει ακόμη και τον γηραιό υπηρέτη που μπαίνει στο δωμάτιο, κουβαλώντας ένα πολυτελές καρότσι με παιχνίδια από τα Jumbo.

Δείτε το βίντεο:



Τα καταστήματα Jumbo παρουσίασαν τη διαφήμιση στο Facebook αναφέροντας:

«Πώς πρέπει να κρατάς σωστά το πασχαλινό αβγό; Ποια είναι τα ανεπίτρεπτα λάθη που μπορεί να κάνεις την ώρα του τσουγκρίσματος; Ο Christos Zampounis, o άνθρωπος πίσω από το Savoir Vivre, τους καλούς τρόπους και την ευγένεια, μας παραδίδει ξεκαρδιστικά μαθήματα JUMBO πασχαλινής συμπεριφοράς. Καλό Πάσχα & Καλή Ανάσταση πάντα με καλούς τρόπους και JUMBO».

Και δεύτερο διαφημιστικό σποτ για το... φανελάκι

Το δεύτερο σποτ του Jumbo με πρωταγωνιστή τον Χρήστο Ζαμπούνη έχει τίτλο faux pas για το λευκό φανελάκι με τιράντα, το οποίο όπως αναφέρει είναι το σύμβολο κάθε ψήστη που σέβεται τον εαυτό του. Αφού κάνει μια γλαφυρή περιγραφή στη συνέχεια δίνει carte rouge (κόκκινη κάρτα).

Στο βίντεο που έχει ανεβάσει η εταιρεία στο YouTube γράφει: «FAUX PAS μια λέξη μυστήριο. Λευκό φανελάκι με τιράντα: το σύμβολο κάθε ψήστη που σέβεται τον εαυτό του. Πώς παντρεύονται αυτές οι δύο λέξεις; Και γιατί θα μας απασχολήσουν αυτό το Πάσχα; Ο μάστερ του Savoir Vivre Χρήστος Ζαμπούνης έχει την απάντηση. Γιατί "ΠΟΥ ΠΑ ρε με FAUX PAS"; Kαλό Πάσχα με JUMBO και χωρίς κόκκινες κάρτες…».

Δείτε το βίντεο:

6 σχόλια:

  1. Από τα σαλόνια στα αλώνια ή αλλιώς η πενία τέχνας κατεργάζεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλύτερα να διαφήμιζε ρεβανι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΣαβουρΒιβρ.... Η αποθέωση του κιτς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ έξυπνα και τα δύο , ο συνδυασμός του διαφημιστή ή των διαφημιστών που συνέταξαν τα κείμενα ,με την παρουσία του Χρ.Ζαμπούνη ,έδωσαν ένα πολύ καλό ,ευρηματικό και χιουμοριστικό αποτέλεσμα.
    Μη μιζεριάζουμε με τα πάντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Και η βλακεια με τα jumbo συνεχιζεται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ας βαλουν μια ωραια διαφημησει την βλακεια βαλσνε

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι σύντομα και να χρησιμοποιείτε nickname για τη διευκόλυνση του διαλόγου. Ο «Βεροιώτης» δεν υιοθετεί τις απόψεις των σχολιαστών, οι οποίοι και είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι για αυτές.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ