Ένα πρόβλημα που θα μπορούσε να είχε λυθεί νωρίτερα, αν οι αρμόδιοι έδειχναν μεγαλύτερο ενδιαφέρον, ώστε η ομάδα να μην στερηθεί το φίλαθλο κοινό της. Πραγματικά, πρωτόγνωρες και ερασιτεχνικές πρακτικές που μειώνουν την μεγάλη προσπάθεια που κάνουν οι παίκτες και τα μέλη της διοίκησης.
Σε άδειες κερκίδες έπαιξε η Βέροια - Δείτε για ποιο λόγο
Το χθεσινό ματς της Βέροιας κόντρα στην Επανομή έγινε χωρίς την παρουσία των φιλάθλων της «Βασίλισσας του Βορρά». Δυστυχώς, για άλλη μια φορά, η ομάδα της πόλης μας βιώνει πολύ δύσκολες στιγμές, καθώς η διεξαγωγή του αγώνα, έγινε χωρίς θεατές, λόγω... Πυρασφάλειας!
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ
-
Αναστάτωση προκλήθηκε το απόγευμα της Τετάρτης 17 Ιουνίου στη Βέροια, όταν σημειώθηκε τροχαίο ατύχημα με τραυματισμό ανήλικης
-
Συναγερμός σήμανε το μεσημέρι του Σαββάτου (20/06) στο Βέρμιο, έπειτα από εκδήλωση πυρκαγιάς σε δασική έκταση κοντά στον επαρχιακό
-
«Η οικογένειά μας ήταν και είναι περήφανη για σένα» έγραψε στο facebook ο Χρήστος Σκουμπόπουλος
-
«Να διερευνηθούν πλήρως τα αίτια του περιστατικού και να αποδοθούν οι ευθύνες όπου υπάρχουν», ζητά το Σωματείο
-
Την τύχη του στο τηλεπαιχνίδι του STAR ο «Τροχός της Τύχης», με παρουσιαστή τον Πέτρο Πολυχρονίδη, δοκίμασε ο Παρασκευάς
-
Με μία από τις πιο δυνατές στιγμές της φετινής διοργάνωσης συνεχίστηκε το βράδυ της Πέμπτης, 18 Ιουνίου, η «Εύηχη Πόλη 2026», καθώς
-
Με ανεπανάληπτη επιτυχία και συμμετοχή που ξεπέρασε κάθε προσδοκία πραγματοποιήθηκε το βράδυ του Σαββάτου (21/06) η μουσική βραδιά στη
-
Δείτε αναλυτικά τις διακοπές ηλεκτροδότησης στην Ημαθία τις επόμενες μέρες
-
Μια ξεχωριστή βραδιά γεμάτη αναμνήσεις, συγκίνηση και χαμόγελα έζησαν οι απόφοιτοι του 1976 από όλα τα σχολεία της Βέροιας, οι οποίοι
-
Τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε το μεσημέρι της Δευτέρας 15 Ιουνίου στην οδό Σταδίου στη Βέροια.





Το πρωτο που θα επρεπε να σας ενδιαφερει κυριοι της διοικησης ειναι η αξιοπρεπεια της ομαδας και οχι να κερδιζετε τα ματς. Διοτι με τετοια ασχετοσυνη που εχετε και να κερδιζετε θα μας τα παιρνουν οι αντιπαλοι στα χαρτια για πλακα. Και δσ φτανει αυτο ανακατεψατε και τον δημο για να καλυψετε τα λσθη σας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαφενειο μην πω τιποτα αλλο και με κοψετε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπο αρχες της βδομαδας γνωριζανε οτι δε θα εχει κοσμο το ματς και κανανε γαργαρα για να πουλησουν διαρκειας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι λετε ρε ηρθε κοσμος να δει το ματς και εφαγε πορτα εξαιτιας της ανυπαρξιας της διοικησης και θα περασει αυτο ετσι?
ΑπάντησηΔιαγραφή