Και ενώ το χρονοδιάγραμμα θέλει την 1η Απριλίου να ξεκινούν τα δρομολόγια στον άξονα Θεσσαλονίκης – Αθήνας η λειτουργία του συστήματος GSMR σύμφωνα με τους εργαζόμενους είναι η βασική προϋπόθεση.
Μέχρι στιγμής δεν έχει δρομολογηθεί η άρση ακινησίας ούτε στο υπεραστικό σιδηροδρομικό δίκτυο στη Βόρεια Ελλάδα και πιο συγκεκριμένα στις γραμμές Θεσσαλονίκη Φλώρινα, Θεσσαλονίκη – Δράμα, Αλεξανδρούπολη Ξάνθη και Αλεξανδρούπολη- Ορμένιο.
Περίπου 40 βαγόνια εμπορικών αμαξοστοιχιών και κοντέινερς παραμένουν ακινητοποιημένα στον παλιό σιδηροδρομικό σταθμό Θεσσαλονίκης και άλλα 20 στην διαλογή.
Ο ΟΣΕ θα αποστείλει επιστολή προς όλους τους εμπλεκόμενους φορείς με το κανονιστικό πλαίσιο και τις ενέργειες στις οποίες έχει προβεί για την επανεκκίνηση του σιδηρόδρομου.
Ο ΟΣΕ θα αποστείλει επιστολή προς όλους τους εμπλεκόμενους φορείς με το κανονιστικό πλαίσιο και τις ενέργειες στις οποίες έχει προβεί για την επανεκκίνηση του σιδηρόδρομου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι σύντομα και να χρησιμοποιείτε nickname για τη διευκόλυνση του διαλόγου. Ο «Βεροιώτης» δεν υιοθετεί τις απόψεις των σχολιαστών, οι οποίοι και είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι για αυτές.