Τη ζωή του σε τροχαίο δυστύχημα έχασε ο διευθυντής του 3ου Δημοτικού Σχολείου Αριδαίας Πέλλας, Σίμος Σωτηριάδης και μάλιστα έξω από το σχολείο, όπου εργαζόταν.
Τo δυστύχημα σημειώθηκε γύρω στις 7:30 το πρωί της Παρασκευής 3 Φεβρουαρίου, όταν τον 64χρονο διευθυντή του σχολείου, κάτω από αδιευκρίνιστες μέχρι στιγμής συνθήκες, παρέσυρε διερχόμενο φορτηγό, το οποίο οδηγούσε 39χρονος.
Ο οδηγός του φορτηγού συνελήφθη, ενώ με απόφαση του δημάρχου Αριδαίας το σχολείο δε λειτούργησε σήμερα ως ένδειξη πένθους. Να σημειωθεί ότι ο άτυχος 64χρονος έφυγε από τη ζωή την ημέρα της ονομαστικής του γιορτής.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ
-
Μεγάλη αναστάτωση επικράτησε, πριν από λίγη ώρα, απόγευμα Δευτέρας 22 Ιουνίου 2026, στο κέντρο της Βέροιας, από σειρήνες της
-
Στο πένθος έχει βυθιστεί η Ημαθία μετά την είδηση του θανάτου του Νίκου Τερζίδη. Ο άτυχος οδηγός που έχασε την ζωή του στο
-
Αναστάτωση προκλήθηκε το μεσημέρι της Δευτέρας 22 Ιουνίου στο Μακροχώρι, όταν γυναίκα οδηγός έχασε τις αισθήσεις της ενώ βρισκόταν
-
Η επίσημη ανακοίνωση της Αστυνομίας Σοκάρουν οι εικόνες του οχήματος του 24χρονου που εντοπίστηκε τα
-
Έφυγε από την ζωή σε ηλικία 60 ετών ο Θεμιστοκλής Ξανθόπουλος. Ο εκλιπών έχασε τη ζωή του την Δευτέρα 22/6 στο τροχαίο δυστύχημα
-
O ιατρός χειρουργός - ουρολόγος ανδρολόγος Μέρκος Κόλβατζης αναγορεύθηκε Διδάκτορας Ιατρικής του ΑΠΘΜε βαθμό «Άριστα» αναγορεύθηκε Διδάκτορας Ιατρικής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης ο ιατρός χειρουργός
-
Τραγωδία σημειώθηκε τα ξημερώματα της Δευτέρας 22 Ιουνίου 2026 στην Ημαθία, όταν 24χρονος εντοπίστηκε νεκρός μέσα στο όχημά του
-
Η πρώτη ουσιαστική δοκιμασία για την οργανωτική και πολιτική δυναμική της «Ελπίδας για τη Δημοκρατία» στην Ημαθία έρχεται την Τετάρτη 1
-
Θανατηφόρο τροχαίο σημειώθηκε νωρίς το πρωί του Σαββάτου 27 Ιουνίου στην Εγνατία Οδό λίγο έξω από τη Θεσσαλονίκη. Το δυστύχημα έγινε
-
Με ελλιπή φάκελο η δεύτερη εταιρεία αποκλείστηκε από την διαδικασία





Καλό ταξίδι φίλε και συνάδελφε Σίμο.Τα συλλυπητήρια στην οικογένεια του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλό παράδεισο Πολλές φορές αναρωτιέμαι αν όλοι όσοι οδηγούν βλέπουν Οι περισσότεροι είναι μεθυσμένοι οι υπόλοιποι έχουν διαβήτη και αρκετοι χαζεύουν στο κινητό Καλό είναι να έχουμε κι εμείς οι πεζοί τα μάτια μας 14
ΑπάντησηΔιαγραφή