Την προκήρυξη δυο σημαντικών οδικών έργων της Βορείου Ελλάδας αποφάσισε το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Και τα δυο έργα θα κατασκευαστούν μέσω ΣΔΙΤ, στα 30 χρόνια ορίστηκε η περίοδος παραχώρησης. Πρόκειται για το οδικό τμήμα Θεσσαλονίκη – Έδεσσα, εκτιμώμενου κόστους 445 εκατ. ευρώ και το τμήμα Δράμα – Αμφίπολη, με εκτιμώμενο κόστος 248,5 εκατ. ευρώ.
Το οδικό τμήμα Θεσσαλονίκη – Έδεσσα
Ο διαγωνισμός για το τμήμα Θεσσαλονίκη – Έδεσσα αφορά την επιλογή αναδόχου που «θα υλοποιήσει τη μελέτη, κατασκευή, χρηματοδότηση της αναβάθμισης του οδικού άξονα ΕΟ2 (Μαυροβούνι – Έδεσσα, Παράκαμψη Γιαννιτσών, Παράκαμψη Χαλκηδόνας), καθώς και τη Λειτουργία – Συντήρηση του τμήματος γέφυρας Αξιού ποταμού – Έδεσσας».
Η νέα χάραξη της οδού Θεσσαλονίκης – Έδεσσας (και συγκεκριμένα γέφυρα Αξιού ποταμού – Έδεσσας) χωρίζεται σε πέντε τμήματα:
(α) Τμήμα παράκαμψης Χαλκηδόνας,
(β) Τμήμα παράκαμψης Πελλαίας χώρας,
(γ) Τμήμα παράκαμψης Γιαννιτσών,
(δ) Τμήμα Μελίσσι – Μαυροβούνι,
(ε) Τμήμα Μαυροβούνι – Έδεσσα.
Ο ανάδοχος θα προχωρήσει στη μελέτη, κατασκευή, χρηματοδότηση τριών από αυτά τα πέντε τμήματα. Πρόκειται για το τμήμα Μαυροβούνι – Εδεσσα, συμπεριλαμβανομένης της σύνδεσης με τον ισόπεδο κόμβο της περιφερειακής οδού Έδεσσας (Ανισόπεδος Κόμβος Μαυροβουνίου – Α/Κ Ριζαρίου, μήκους 9,423 χιλιομέτρων), την παράκαμψη Γιαννιτσών (Α/Κ Γιαννιτσών – Α/Κ Παραλίμνης, μήκους 8,913 χιλιομέτρων) και την παράκαμψη Χαλκηδόνας (Α/Κ Χαλκηδόνας – Α/Κ Ελεούσας, μήκους 6,340 χιλιομέτρων).
Ο ανάδοχος θα αναλάβει «τη λειτουργία, συντήρηση, χρηματοδότηση του βασικού οδικού άξονα γέφυρας Αξιού ποταμού – Έδεσσας, συνολικού μήκους περίπου 52,326 χιλιομέτρων, μαζί με τα τρία τμήματα που θα κατασκευάσει για περίοδο 30 ετών.
Το οδικό τμήμα Δράμα – Αμφίπολη
Ο ανάδοχος θα αναλάβει τη μελέτη, κατασκευή, χρηματοδότηση των τμημάτων Παλαιοκώμη – Μαυρολεύκη, μήκους περίπου 29,5 χιλιομέτρων και Μαυρολεύκη – Δράμα, μήκους περίπου 13,5 χιλιομέτρων. Στη συνέχεια θα λειτουργεί και θα συντηρεί τον βασικό οδικό άξονα Δράμα – Αμφίπολη, συνολικού μήκους 43 χιλιομέτρων και τα τμήματα που κατασκεύασε.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ
-
Στο πένθος έχει βυθιστεί η κοινωνία της Βέροιας, μετά την είδηση του θανάτου του Δημήτρη Στριμπίνου. O εκλιπών ταξίδεψε για την «Γειτονιά
-
Απίθανο τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε το πρωί της Τετάρτης 17 Δεκεμβρίου στο κέντρο της Βέροιας, προκαλώντας αναστάτωση σε
-
Σφίγγουν περισσότερο τον κλοιό οι αγρότες, με μόνιμο αποκλεισμό και των δύο ρευμάτων στα διόδια των Μαλγάρων, που αποφάσισαν από την
-
Έφυγε από την ζωή, σε ηλικία μόλις 41 ετών, η Δροσή Τζέκου, έπειτα από γενναία μάχη που έδωσε με τον καρκίνο. Η εκλιπούσα, με καταγωγή από
-
Δεν πίστευαν στα μάτια τους οι Μακροχωρίτες μόλις τον αντίκρυσαν - Ήρθε για επαγγελματικούς λόγους
-
Τι δήλωσε η ιδιοκτήτρια Εύα Ζουμπουρίδου στην ΕΡΤ Στη Νέα Νικομήδεια, μόλις λίγα χιλιόμετρα έξω από τη Βέροια βρίσκεται
-
Ουρές χιλιομέτρων στο Νησέλι - Σταματημένα τα ΙΧ από το ΣΕΑ Πλατάνου - Πρέπει να ανοίξουν οι δρόμοι!
-
Μια από τις πιο δυνατές στιγμές του φετινού GNTM παρακολουθήσαμε το βράδυ της Πέμπτης 18/12 στο επεισόδιο του ημιτελικού.
-
250 τ.μ. για πατινάζ με υπέροχη θέα! - Στιγμές χαράς και διασκέδασης για μικρούς και μεγάλους
-
Ανακοινώθηκαν στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως και υπεγράφη από τον αναπληρωτή Υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Ιωάννη





Ναουσσα-σκυδρα?
ΑπάντησηΔιαγραφήΖούμε εποχές Ολυμπιακών αγώνων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι δούλεμα τρώμε; Που είναι το Κουλούρα- Σκύδρα;....
ΑπάντησηΔιαγραφή