Την προκήρυξη δυο σημαντικών οδικών έργων της Βορείου Ελλάδας αποφάσισε το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Και τα δυο έργα θα κατασκευαστούν μέσω ΣΔΙΤ, στα 30 χρόνια ορίστηκε η περίοδος παραχώρησης. Πρόκειται για το οδικό τμήμα Θεσσαλονίκη – Έδεσσα, εκτιμώμενου κόστους 445 εκατ. ευρώ και το τμήμα Δράμα – Αμφίπολη, με εκτιμώμενο κόστος 248,5 εκατ. ευρώ.
Το οδικό τμήμα Θεσσαλονίκη – Έδεσσα
Ο διαγωνισμός για το τμήμα Θεσσαλονίκη – Έδεσσα αφορά την επιλογή αναδόχου που «θα υλοποιήσει τη μελέτη, κατασκευή, χρηματοδότηση της αναβάθμισης του οδικού άξονα ΕΟ2 (Μαυροβούνι – Έδεσσα, Παράκαμψη Γιαννιτσών, Παράκαμψη Χαλκηδόνας), καθώς και τη Λειτουργία – Συντήρηση του τμήματος γέφυρας Αξιού ποταμού – Έδεσσας».
Η νέα χάραξη της οδού Θεσσαλονίκης – Έδεσσας (και συγκεκριμένα γέφυρα Αξιού ποταμού – Έδεσσας) χωρίζεται σε πέντε τμήματα:
(α) Τμήμα παράκαμψης Χαλκηδόνας,
(β) Τμήμα παράκαμψης Πελλαίας χώρας,
(γ) Τμήμα παράκαμψης Γιαννιτσών,
(δ) Τμήμα Μελίσσι – Μαυροβούνι,
(ε) Τμήμα Μαυροβούνι – Έδεσσα.
Ο ανάδοχος θα προχωρήσει στη μελέτη, κατασκευή, χρηματοδότηση τριών από αυτά τα πέντε τμήματα. Πρόκειται για το τμήμα Μαυροβούνι – Εδεσσα, συμπεριλαμβανομένης της σύνδεσης με τον ισόπεδο κόμβο της περιφερειακής οδού Έδεσσας (Ανισόπεδος Κόμβος Μαυροβουνίου – Α/Κ Ριζαρίου, μήκους 9,423 χιλιομέτρων), την παράκαμψη Γιαννιτσών (Α/Κ Γιαννιτσών – Α/Κ Παραλίμνης, μήκους 8,913 χιλιομέτρων) και την παράκαμψη Χαλκηδόνας (Α/Κ Χαλκηδόνας – Α/Κ Ελεούσας, μήκους 6,340 χιλιομέτρων).
Ο ανάδοχος θα αναλάβει «τη λειτουργία, συντήρηση, χρηματοδότηση του βασικού οδικού άξονα γέφυρας Αξιού ποταμού – Έδεσσας, συνολικού μήκους περίπου 52,326 χιλιομέτρων, μαζί με τα τρία τμήματα που θα κατασκευάσει για περίοδο 30 ετών.
Το οδικό τμήμα Δράμα – Αμφίπολη
Ο ανάδοχος θα αναλάβει τη μελέτη, κατασκευή, χρηματοδότηση των τμημάτων Παλαιοκώμη – Μαυρολεύκη, μήκους περίπου 29,5 χιλιομέτρων και Μαυρολεύκη – Δράμα, μήκους περίπου 13,5 χιλιομέτρων. Στη συνέχεια θα λειτουργεί και θα συντηρεί τον βασικό οδικό άξονα Δράμα – Αμφίπολη, συνολικού μήκους 43 χιλιομέτρων και τα τμήματα που κατασκεύασε.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ
-
Την πόλη της Βέροιας επισκέφθηκε η Νανά Αηδόνα. Η «εκλεκτή» του Απόστολου Τζιτζικώστα για την θέση της Περιφερειάρχη Kεντρικής
-
Μεγαλώνοντας η Κατερίνα ολοένα και χάνει την αυτοπεποίθηση που είχε ως παιδί καθώς συναντάει εμπόδια μπροστά της από κάθε κατεύθυνση,
-
Έφυγε από την ζωή η Γλυκερία (Ρούλα) Παχατουρίδου. Ο Πρόεδρος του ΣΟΦΨΥ Ημαθίας Γιώργος Σαλιάγκας με επίσημη ανακοίνωσή του
-
Άνοιξε σήμερα στην Παναγή Τσαλδάρη και θα ανατρέψει τα δεδομένα! Τι είναι;
-
Το Χιονοδρομικό Κέντρο Ελατοχωρίου, ένας από τους αγαπημένους προορισμούς για τους λάτρεις του χειμερινού αθλητισμού και της φύσης,
-
Πάγωσαν όλα στο Σέλι, με τη θερμοκρασία να πέφτει το βράδυ υπό του μηδενός και σε συνδυασμό με το χιόνι που έπεσε τις προηγούμενες ημέρες
-
«Όλοι νομίζουν ότι τα άτομα με αναπηρία δεν μπορούν να αθληθούν… Ψέματα! Ψέματα! Ψέματα! Αν υπάρχει θέληση, όλα
-
Έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 63 χρονών η Βάσω Γκαϊδατζή. Η κηδεία της θα γίνει το Σάββατο 14 Δεκεμβρίου και ώρα 11:00 στον Ιερό Ναό Αγίων
-
Θλίψη επικρατεί στην Πέλλα, καθώς πέθανε ο αντιδήμαρχος Δ.Ε. Κρύας Βρύσης Θεόφιλος Κουπτσίδης. Ο δήμος Πέλλας, με ανακοίνωσή του,
-
Προχωρούν οι εργασίες στον Ε65, ο οποίος μόλις ολοκληρωθεί στο σύνολό του θα εξασφαλίσει ταχύτερη και ασφαλέστερη πρόσβαση σε ένα πλήθος
Ναουσσα-σκυδρα?
ΑπάντησηΔιαγραφήΖούμε εποχές Ολυμπιακών αγώνων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι δούλεμα τρώμε; Που είναι το Κουλούρα- Σκύδρα;....
ΑπάντησηΔιαγραφή