Quantcast

http://picasion.com/
http://picasion.com/

Λεωφορείο του ΚΤΕΛ που έκανε δρομολόγιο Θεσσαλονίκη-Βέροια συγκρούστηκε με Ι.Χ.

Δημιουργήθηκαν ουρές αυτοκινήτων και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας
Τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε το πρωί της Παρασκευής 15 Οκτωβρίου 2021. Στη Γέφυρα του Λουδία συγκρούστηκαν Ι.Χ. αυτοκίνητο που κατευθυνόταν προς Θεσσαλονίκη και λεωφορείο του ΚΤΕΛ που εκτελούσε δρομολόγιο Θεσσαλονίκη - Βέροια. Από τη σύγκρουση μεταφέρθηκε προληπτικά στο Κέντρο Υγείας Αλεξάνδρειας ο 83χρονος οδηγός του Ι.Χ. αυτοκινήτου. Οι επιβάτες του λεωφορείου μεταφέρθηκαν στον προορισμό τους με άλλο λεωφορείο λίγα λεπτά αργότερα.

Δημιουργήθηκαν ουρές αυτοκινήτων και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας λόγω του γεγονότος ότι το ατύχημα έγινε ακριβώς πάνω στη γέφυρα και η κυκλοφορία στο σημείο διακόπηκε.

Δείτε εικόνες και βίντεο από το alexandreia-gidas.gr:















10 σχόλια:

  1. Όταν οι άλλοι πηγαίνουν στο διάστημα, η τεταρτοκοσμικη Ελλάδα βολεύεται με γέφυρες του 2 παγκοσμίου πολέμου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ...2021,ειμαστε 40 χρονια στην ευρωπαικη ενωση ,εχουμε διοργανωσει ολυμπιακους αγωνες,φιλοξενουμε κινεζους δημοσιογραφους για να φερουμε τουρισμο στον Νομο ημαθιας ,ΑΛΛΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΚΟΜΗ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΓΕΡΦΥΡΑ ΣΤΗΝ ΠΑΛΙΑ ΕΘΝΙΚΗ ΟΔΟ ΒΕΡΟΙΑΣ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗς.

    Ελλας το μεγαλειο σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΤΖΙΤΖΙΚΩΣΤΑ ΘΕΛΑΤΕ ΣΤΗΝ ΗΜΑΘΙΑ ΜΕ 75%... ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ ΓΙΑ ΔΑΚΡΥΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κλασικός 83χρονος σχολιαστής που θεωρεί ότι για την σύγκρουση ευθύνεται ο Τζιτζικώστας...

      Διαγραφή
    2. Τό ότι οδηγάει 83χρονως δεν σ'απασχολεί???

      Διαγραφή
  4. ΝΑΙ ΑΛΛΑ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΟΤΙ ΕΡΓΟ ΦΤΙΑΧΝΑΝΕ ΕΧΕΙ ΜΕΙΝΕΙ ΩΣ ΣΗΜΕΡΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. 83 χρόνων και ακόμη επιτρέπεται να οδηγεί?
    Τα ολέθρια αποτελέσματα...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. 83 χρόνων ανθρώπους,για πιο λόγο να οδηγάει ακόμα και ιδικά με τέτοιο καιρό!! Οι οδηγοί των ΚΤΕΛ, ας τηρούν λίγο και το όριο ταχύτητας σε κατοικημένες περιοχές!!το όριο είναι 4️⃣0️⃣❗❗ όχι 6️⃣0️⃣ και 7️⃣0️⃣❗

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Στο χωριο Λουδιας η διελευση απο την εισοδο εως και την εξοδο του χωριου ειναι γενικα επικυνδινη για τα οχηματα λογω της μεγαλης καμπυλης τις οδου με καθολου ορατοτητα και μικρο πλατος, για τους πεζους ειναι επικυνδινη η οδος γιατι δεν υπαρχει ουτε διαβαση πεζων ουτε φωτεινος σηματοδοτης. Θα πρεπει να σημειωσουμε οτι ο δρομος ειναι τμημα της ΠΕΟ και χωριζει το χωριο στην μεση και οπως καταλαβαινουμε η χρηση του δρομου ειναι καθημερινη για τις αναγκες των κατοικων για να μεταβαινουν στα τοπικα καταστηματα στην εκκλησια ακομη και απο τους μαθητες για να πανε στο σχολειο. Θεορω πως ειναι θαυμα που δεν ειχαμε μεχρι σημερα θυματα. Η παρεμβαση θα πρεπει να αφορα ολο το τμημα του δρομου που διερχετε μεσα στην κατοικημενη περιοχη με γνωμονα την ασφαλεια των πεζων και οχηματων. Οσο αφορα την διελευση των βαρεων οχηματων μεσα απο το χωριο εχει απαγορευτει εδω και αρκετα χρονια αλλα λογο της μη αστυνομευσης ειναι σε αχρηστια η απαγορευση αφου καθημερινα πολλες νταλικες διερχονται μεσα απο το χωριο με αποτελεσμα να υπαρχει σοβαρος κυνδινος ατυχηματος αλλα και καταστροφη του οδοστροματος που προσφατα εχει επισκευαστει και ηδη υπαρχουν σημαδια σοβαρων φθορων

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι σύντομα και να χρησιμοποιείτε nickname για τη διευκόλυνση του διαλόγου. Ο «Βεροιώτης» δεν υιοθετεί τις απόψεις των σχολιαστών, οι οποίοι και είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι για αυτές.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ