Πρόκειται για μια ξεκάθαρη και κυρίως, συνεχιζόμενα πτωτική τάση των αγοραστών αυτοκινήτων, οι οποίοι φαίνεται ότι πλέον έχουν γυρίσει την πλάτη τους στο κάποτε κραταιό πετρέλαιο έναντι των υπολοίπων καυσίμων και μορφών κίνησης.
Είναι χαρακτηριστικό άλλωστε ότι την ίδια στιγμή που το diesel μείωνε συνεχώς το μερίδιό του, τα υβριδικά, plug-in υβριδικά και αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα αύξαναν εντυπωσιακά τη δική τους διείσδυση στην αγορά, καταγράφοντας συνεχή ρεκόρ.
Ειδικότερα και πάντα για το διάστημα Απριλίου-Ιουνίου του 2021, πωλήθηκαν στην Ευρώπη 541.162 καινούργια υβριδικά αυτοκίνητα, 235.730 plug-in υβριδικά και 210.298 αμιγώς ηλεκτρικά. Η αύξηση συγκριτικά με την περσινή χρονιά είναι +213,5% για τα υβριδικά, +255,8% για τα plug-in υβριδικά και +231,6% για τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα, δείχνοντας πλέον ότι αυτές οι τρεις κατηγορίες συστημάτων κίνησης σταδιακά θα πάρουν ολοένα και πιο σημαντικά μερίδια πωλήσεων.
Μιλώντας πάντως για τις πωλήσεις των βενζινοκίνητων μοντέλων, θα πρέπει και εδώ να σημειώσουμε ότι υπάρχει αισθητή πτώση στην προτίμηση του αγοραστικού κοινού, αφού σε σχέση με το περσινό δεύτερο τρίμηνο του έτους το μερίδιο των πωλήσεων βενζίνης έχει πέσει φέτος από το 51,9% στο 41,8%.
Ωστόσο θα πρέπει να τονίσουμε ότι φαίνεται να έχει σταθεροποιηθεί η πτώση των πωλήσεων της βενζίνης σε ένα μερίδιο κοντά στο 42%, μιας και στο πρώτο τρίμηνο του έτους η βενζίνη ήταν στο 42,2%.
Ολοκληρώνοντας, θα αναφερθούμε και στο φυσικό αέριο και το εργοστασιακό υγραέριο, που έχουν μικρά νούμερα πωλήσεων (13.497 και 59.363 αυτοκίνητα αντίστοιχα) με αυξητικές τάσεις (+41,8% σε σχέση με πέρυσι το πρώτο και +134,1% το δεύτερο). Και στις δύο περιπτώσεις οι περισσότερες από αυτές τις πωλήσεις αφορούν σε λίγες μεγάλες αγορές (Ιταλία για το CNG και Ιταλία και Γαλλία για το LPG) που στηρίζουν τα εν λόγω καύσιμα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι σύντομα και να χρησιμοποιείτε nickname για τη διευκόλυνση του διαλόγου. Ο «Βεροιώτης» δεν υιοθετεί τις απόψεις των σχολιαστών, οι οποίοι και είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι για αυτές.