Έρχεται ενεργειακή αναβάθμιση στο Νοσοκομείο
Με τους καλύτερους οιωνούς για το Γενικό Νοσοκομείο Βέροιας ξεκινάει αυτή η εβδομάδα. Ο Αναπληρωτής Υπουργός Υγείας Βασίλης Κοντοζαμάνης με απόφασή του δρομολογεί τη συνεργασία με τις «Κτιριακές Υποδομές» για την άμεση έναρξη των διαδικασιών υλοποίησης της Ενεργειακής Αναβάθμισης του παλαιού κτιρίου του Νοσοκομείου μας. Ένα έργο ύψους 5 εκατ. ευρώ που θα διασφαλίσει τον εκσυγχρονισμό, την αναβάθμιση και τη λειτουργική ενοποίηση της παλιάς με τη Νέα Πτέρυγα. Αυτό τόνισε σε δηλώσεις του ο Διοικητής Ηλίας Πλιόγκας τονίζοντας χαρακτηριστικά πως υπάρχει σχεδιασμός, συνεργασία, ευελιξία και αποτελεσματικότητα.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ
-
Αναστάτωση προκλήθηκε το απόγευμα της Τετάρτης 17 Ιουνίου στη Βέροια, όταν σημειώθηκε τροχαίο ατύχημα με τραυματισμό ανήλικης
-
Συναγερμός σήμανε το μεσημέρι του Σαββάτου (20/06) στο Βέρμιο, έπειτα από εκδήλωση πυρκαγιάς σε δασική έκταση κοντά στον επαρχιακό
-
«Η οικογένειά μας ήταν και είναι περήφανη για σένα» έγραψε στο facebook ο Χρήστος Σκουμπόπουλος
-
«Να διερευνηθούν πλήρως τα αίτια του περιστατικού και να αποδοθούν οι ευθύνες όπου υπάρχουν», ζητά το Σωματείο
-
Την τύχη του στο τηλεπαιχνίδι του STAR ο «Τροχός της Τύχης», με παρουσιαστή τον Πέτρο Πολυχρονίδη, δοκίμασε ο Παρασκευάς
-
Με μία από τις πιο δυνατές στιγμές της φετινής διοργάνωσης συνεχίστηκε το βράδυ της Πέμπτης, 18 Ιουνίου, η «Εύηχη Πόλη 2026», καθώς
-
Με ανεπανάληπτη επιτυχία και συμμετοχή που ξεπέρασε κάθε προσδοκία πραγματοποιήθηκε το βράδυ του Σαββάτου (21/06) η μουσική βραδιά στη
-
Δείτε αναλυτικά τις διακοπές ηλεκτροδότησης στην Ημαθία τις επόμενες μέρες
-
Μια ξεχωριστή βραδιά γεμάτη αναμνήσεις, συγκίνηση και χαμόγελα έζησαν οι απόφοιτοι του 1976 από όλα τα σχολεία της Βέροιας, οι οποίοι
-
Τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε το μεσημέρι της Δευτέρας 15 Ιουνίου στην οδό Σταδίου στη Βέροια.





Μπραβο στον κυριο Πλιογκα ! Παραγει εργο και αυτο ειναι εμφανες εξ'ολοκληρου . Δια να ευσταθησει η Υγεια , χρειαζονται εργα. Ιδου η αποδειξη. Τετοιες σημαντικες κινησεις ΟΥΔΕΠΟΤΕ ειδαμε στον Ν.Ημαθιας. Δια να μπορουμε να αποκαλουμαστε και Ευρωπαιοι αλλα και ορθολογιστες ως προς την δαπανη χρηματων. Ακριβο εργο , αλλα θα αφησει ιστορια. Ο κυριος Πλιογκας αξιζει τον μισθο του . Το πιστευω αυτο. Προσωπικη γνωμη ειναι αυτη. Ευγε και παλι !
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν του το είχα στην αρχή.Τελικά είναι εργατικός οπως φαίνεται και το ίδιο μου λέει πολύ καλός φίλος που δουλεύει στο νοσοκομείο μας και δεν είναι και της κυβέρνησης. Μπράβο.
ΑπάντησηΔιαγραφή