Ας προσέξουν λίγο τις υπηρεσίες τους στα ΚΤΕΛ

Δέκτης παραπόνων έγινε το τελευταίο διάστημα ο veriotis.gr από επιβάτες που χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες του υπεραστικού ΚΤΕΛ στο δρομολόγιο Βέροια – Θεσσαλονίκη - Βέροια. Ασυνεννοησία για τα «εξπρές», αρκετά λεωφορεία περασμένων (πολλών) δεκαετιών, βλάβες και επανεπιβιβάσεις, ελλιπής αερισμός, μπερδέματα με τους επιβάτες και τα εισιτήρια (από Θεσσαλονίκη) και γενικά συνθήκες και καταστάσεις που δεν δικαιολογούνται εν έτει 2021. Είναι αλήθεια ότι ο κορωνοϊός και τα lockdown επέφεραν οικονομική δυσπραγία στον κλάδο των μεταφορών, αυτό όμως δε σημαίνει ότι η επανεκκίνηση θα έπρεπε να επιφυλάσσει τέτοιες δυσάρεστες εκπλήξεις στο επιβατικό κοινό. Ας το προσέξουν λίγο οι ιδιοκτήτες. Ένα «λεωφορείο» μόνο μας έμεινε στην Ημαθία ως μέσο μαζικής μεταφοράς εκτός νομού, ας είναι το ταξίδι αξιοπρεπές.

21 σχόλια:

  1. Και ας βελτιώσουν το site στο διαδίκτυο, ψάχνεις πολλή ώρα για να καταλάβεις τα δρομολόγια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα δεν με βγάζει καν τα δρομολόγια. Όντως , θέλει φτιάξιμο .

      Διαγραφή
  2. Εσεις αυτή την φωτογραφία κάτω από μια στοά ετών χωρίς σήμανση πουθενα χωρίς μέτρα ασφαλείας με ένα μεγάφωνο να φωνάζει που και που πιο λεωφορείο θα αναχωρεί πως την βλέπεται ; πολυ κρίμα όταν ολλα αλλάζουν κανεις από την πολιτικη σκηνή δεν μπόρεσε να τα βάλει μαζί τους και όπως φενεται δεν θα μπορέσει ποτε κανεις. Δεν χρειαζεται λοιπόν κάτι να προσεξουν 2021 και οχήματα λεωφορεία περνουν μέσα από στενους δρόμους διπλοπαρκαρισμένα αυτοκίνητα μια εικόνα που σε κάποιους αρέσει και σε κάποιους δεν αρέσει καλές δεκαετίες στην συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτά που γράφεις είναι άσχετα με το άρθρο, αλήθεια έκφραση-έκθεση τι βαθμό είχες;

      Διαγραφή
  3. Πραγματικά,η κατάσταση στα ΚΤΕΛ είναι τραγική.Εχουν βγάλει και τα τραίνα και δεν ξέρουμε τι να κάνουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ίσως τα χειρότερα ΚΤΕΛ μακράν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αντικατοπτρίζει την οικονομική κατάσταση της πόλης μας και του νομού μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ταξιδεύω πολύ συχνά Αθήνα με λεωφορείο και οφείλω να πω ότι το άρθρο αδικεί τα ΚΤΕΛ του νομού μας. Τις περισσότερες φορές οι επιβάτες είναι κάτω από δέκα πράγμα ασύμφορο φαντάζομαι παρόλα αυτά οι οδηγοί είναι ευγενικοί μαι αρκετά εξυπηρετικοί. Το εισητήριο αρκετά οικονομικό και οι ώρες ταξιδιού λιγότερες. Το μονο μειονέκτημα είναι οι τιμές στην αποστολή δεμάτων που είναι τσιμπιμένες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια άραγε έχεις δεί τα ΚΤΕΛ Πιερίας;

      Διαγραφή
    2. Εχω δει τα ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης το ΚΤΕΛ Φλώρινας το ΚΤΕΛ Μεσσηνίας το ΚΤΕΛ Κομοτινής και πολλά άλλα αν εσύ θεωρείς το ΚΤΕΛ Πιερίας κορυφή μπορείς να πηγαίνεις με ΤΑΞΙ μέχρι εκει και μετά να ταξιδεύεις μ αυτό. Αντε γιατί στην Ελλάδα δίνουμε δέκα ευρώ και πρέπει να μας κάνουν και τεμενάδες.

      Διαγραφή
    3. Αλήθεια άραγε εσύ εκτός από τα ΚΤΕΛ Πιερίας είδες άλλα ΚΤΕΛ; Αλήθεια άραγε;;;

      Διαγραφή
  7. Απαράδεκτοι, μόνο γκρίνια, επιδοτήσεις και δωρεάν οικόπεδο στα δικαστήρια ξέρουν να ζητούν. Ας πάνε καμιά βόλτα στην Κρήτη να δου τι θα πει επένδυση σε χώρους και λεωφορεία, εξυπηρέτηση, από το εκδοτήριο μέχρι τους οδηγούς τους ελεγκτές και την ιστοσελίδα τους. Εδώ αντί να εξυπηρετούν παιδεύουν την πόλη.
    Αυτοί θέλουν με κρατικές επιδοτήσεις να το παίζουν ιδιώτες μονοπολιακοί επιχειρηματίες,
    Ωραία αντίληψη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συγκρίνεις τη Κρήτη με τη βεροια?έχουμε και κάποιες μεγάλες διαφορές...τουρισμό φοιτητές. Μάλλον είσαι μέτοχος και ξέρεις από επιδοτήσεις.?

      Διαγραφή
    2. Στον (Ανώνυμος9 Ιουνίου 2021 - 11:21 μ.μ.).
      Σοβαρέψου, αν δεν έχεις πρότυπα καλά μην ασχολείσαι, παίξε κανένα τάβλι και άσε τους άλλους σε άλλες πόλεις να βελτιώνονται.
      Εδώ τόσους μήνες με τα περιοριστικά μέτρα δεν βρίσκαμε άτομο ούτε στα τηλέφωνα για να δώσει πληροφορίες, για την ιστοσελίδα άσε καλύτερα. Αυτά δεν χρειάζονται τουρίστες για να τα βελτιώσετε.
      Από δικαιολογίες όμως πρώτοι, εσείς ποτέ δεν φταίτε. Μήπως έχετε την εντύπωση ότι προσφέρετε και καλές υπηρεσίες μετακίνησης;
      Κάντε μια εμπεριστατωμένη μελέτη (από ειδικούς) για τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών σας και για τη βιωσιμότητά σας, πριν να είναι αργά. Έρχονται οι αμιγώς ιδιωτικές εταιρείες μετακίνησης.

      Διαγραφή
    3. Ελα να σου δοσουμε μεριδιο απο τις επιδοτησεις και οσο για την Κρητη πανε να δης και τα κτελ Ρεθυμνου και Χανιων να δης που βρισκονται να συγκρινης τιμες εισητηριων αναλογα με τις χιλιομετρικες αποστασεις και οσο για συμπεριφορα αστα μεγαλε εχεις μαυρα μεσανυχτα!!

      Διαγραφή
  8. Η κατάσταση για τα κτελ έδω και 15μηνες είναι τρομερά δύσκολη. Αναρωτήθηκε ποτε κάνεις αν αυτή η επιχείρηση όταν όλοι καθοντουσαν στο σπίτι, λόγω του covid,ήταν ανοιχτή αν έφτασε πάτο και αν μπορεί να σηκωθεί? Τα πετρέλαια και όλα τα λειτουργικά εξοδα δίχως έσοδα πως θα πληρωθούν?αλλά δυστυχώς το έχουμε ως Έλληνες να λέμε μόνο τα κακά και να βλέπουνε μόνο ότι μας συμφέρει..ταξιδεύω χρόνια και δυστυχώς δεν έχουν εξπρές αλλά ξέρω από συζητήσεις με οδηγούς πως περνάνε πολύ δύσκολα πως για να ξαναγίνουν όπως παλιά πρέπει καιο κοσμος να ταξιδέψει ξανά.υπομονη παιδιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αν θέλεις να βιώσεις μεσαιωνικό μαρτύριο, κάνε το Βέροια-Αθήνα ή το ανάποδο. Ταξίδι 8 ώρες, μισή ώρα στάση Λάρισα, μισή ώρα στάση Λαμία,1 ώρα χάσιμο χρόνου από τον δρόμο του Αιγινίου. Λεωφορεία παλιά με την γνωστή οσμή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ αν θέλεις μπορείς να διακτινιστείς αλλά νομίζω ότι με 50 ευρώ που στοιχίζει το εισητήριο με επιστροφή για Αθήνα είναι λίγο δύσκολο... κλασσικοί ελληνάρες

      Διαγραφή
  10. Το μονοπώλιο σκοτώνει τις παρεχόμενες υπηρεσίες. Καταλαβαίνω ότι ο covid έφερε σε δύσκολη θέση τις υπεραστικές μετακινήσεις, αλλα τα προηγούμενα χρόνια ήταν εποχές παχέων αγελάδων. Απο το Βέροια-Θεσσαλονίκη μόνο είχαν υπερκέρδος που προφανώς δεν έγινε επένδυση στις εγκαταστάσεις- εξοπλισμό. Καιρός να επανεξετάσουν κάποιες πολιτικές τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καθημερινά χρησιμοποιώ το ΚΤΕΛ για να πάω στην δουλειά μου. Η κατάσταση είναι απαράδεκτη. Ειδικά στις μέρες μας που πρέπει να κρατάμε αποστάσεις. Υπάρχουν μέρες που το λεωφορείο έχει και περισσότερες από τις θέσεις και είναι όρθιοι επιβάτες. Έχω μιλήσει μέχρι και τον Πρόεδρο, ο οποίος είχε και απαράδεκτη συμπεριφορά, λέγονμου ότι δεν έχει κόσμο, ενώ στην πραγματικότητα εγώ χρησιμοποιώ το λεωφορείο και γνωρίζω πόσα άτομα καθημερινά ανεβαίνουν. Το βράδυ δεν υπάρχει λεωφορείο να επιστρέψουμε στα σπίτια μας, για εμάς που εργαζόμαστε, η αγορά κλείνει 9:00 και το τελευταίο λεωφορείο είναι στις 8:00. Πολύ απλά για να το καταλάβατε, απλά πάτησαν οι υπεύθυνοι στην λέξη κρίση λόγω lockdown!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι σύντομα και να χρησιμοποιείτε nickname για τη διευκόλυνση του διαλόγου. Ο «Βεροιώτης» δεν υιοθετεί τις απόψεις των σχολιαστών, οι οποίοι και είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι για αυτές.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ