Ο Δήμος Βέροιας ανακοινώνει την πρόσληψη, με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, συνολικά πενήντα εννέα (59) ατόμων για την καθαριότητα σχολικών μονάδων στο Δήμο Βέροιας και συγκεκριμένα, ανά υπηρεσία, έδρα, ειδικότητα και διάρκεια σύμβασης, αριθμού ατόμων. Οι αιτήσεις γίνονται ηλεκτρονικά και αποστέλλονται στην ηλεκτρονική διεύθυνση: sxol.katharistries@veria.gr. Προθεσμία υποβολής αιτήσεων από 21 έως και 25/8/2020.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ
-
Αναστάτωση προκλήθηκε το απόγευμα της Τετάρτης 17 Ιουνίου στη Βέροια, όταν σημειώθηκε τροχαίο ατύχημα με τραυματισμό ανήλικης
-
Η επίσημη ανακοίνωση της Αστυνομίας Σοκάρουν οι εικόνες του οχήματος του 24χρονου που εντοπίστηκε τα
-
Τραγωδία σημειώθηκε τα ξημερώματα της Δευτέρας 22 Ιουνίου 2026 στην Ημαθία, όταν 24χρονος εντοπίστηκε νεκρός μέσα στο όχημά του
-
Συναγερμός σήμανε το μεσημέρι του Σαββάτου (20/06) στο Βέρμιο, έπειτα από εκδήλωση πυρκαγιάς σε δασική έκταση κοντά στον επαρχιακό
-
«Να διερευνηθούν πλήρως τα αίτια του περιστατικού και να αποδοθούν οι ευθύνες όπου υπάρχουν», ζητά το Σωματείο
-
«Η οικογένειά μας ήταν και είναι περήφανη για σένα» έγραψε στο facebook ο Χρήστος Σκουμπόπουλος
-
Την τύχη του στο τηλεπαιχνίδι του STAR ο «Τροχός της Τύχης», με παρουσιαστή τον Πέτρο Πολυχρονίδη, δοκίμασε ο Παρασκευάς
-
Με μία από τις πιο δυνατές στιγμές της φετινής διοργάνωσης συνεχίστηκε το βράδυ της Πέμπτης, 18 Ιουνίου, η «Εύηχη Πόλη 2026», καθώς
-
Με ανεπανάληπτη επιτυχία και συμμετοχή που ξεπέρασε κάθε προσδοκία πραγματοποιήθηκε το βράδυ του Σαββάτου (21/06) η μουσική βραδιά στη
-
Δείτε αναλυτικά τις διακοπές ηλεκτροδότησης στην Ημαθία τις επόμενες μέρες





Ένα ολόκληρο λεωφορείο και 10 όρθιοι,καθαρίστριες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν βαριέσαι,έχουμε λίγο προσωπικό στο δημόσιο,βάλτε και άλλους.
Λεφτά υπάρχουν άλλωστε.
Μετά μας φταίει ο Σόιμπλε,οι κακοί ευρωπαίοι,κτλ...
Διάβασες τον τίτλο; Μάλλον όχι, γι' αυτό γράφεις ό,τι νά 'ναι. Για τα σχολεία είναι οι καθαρίστριες. Πήγες σχολείο; Δεν θυμάσαι ότι είχε καθαρίστρια;
ΔιαγραφήΠως να μην πάρουν καθαρίστριες. Αφού αυτές που έχουν πάρει κατά καιρούς τις έχουν βάλει στα γραφεία να κάθονται. Όλο καθαρίστριες παίρνουν και καθαρίστριες δεν έχουν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια τα σχολεία είναι, ρε μπαγλαμά! Αφού κάθε χρόνο τις απολύουν τον Ιούνιο, εννοείται ότι επαναπροσλαμβάνονται τον Σεπτέμβριο. Έλεος με τον κάθε άσχετο εδώ μέσα!
ΔιαγραφήΈνα δίκιο το έχετε....😁
Διαγραφή