Σε διαβάσεις, πεζοδρόμια και θέσεις στάθμευσης για Άτομα Με Αναπηρία
Όπως ανακοινώθηκε από την Γενική Περιφερειακή Αστυνομική Διεύθυνση, μέσα σ' ένα 24ωρο βεβαιώθηκαν 53 παραβάσεις για παράνομη στάθμευση σε διαβάσεις, πεζοδρόμια και θέσεις στάθμευσης για Άτομα Με Αναπηρία στην Κεντρική Μακεδονία. Για μια ακόμη φορά, οι οδηγοί απέδειξαν πως δεν επιδεικνύουν σωστή οδηγική συμπεριφορά και δεν σέβονται τους κανόνες του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας. «Έχεις σκεφτεί πόσο δύσκολη γίνεται η καθημερινή μετακίνηση των πολιτών, μ' ένα παράνομο παρκάρισμα; Σέβομαι τον συνάνθρωπο μου! Δεν παρκάρω σε ράμπες, διαβάσεις και πεζοδρόμια» ήταν το σχόλιο των Αστυνομικών, ποστάροντας μάλιστα, μια πρόσφατη φωτογραφία από τον Γερανό της Αστυνομίας να σηκώνει ένα παράνομα παρκαρισμένο όχημα στο κέντρο της Βέροιας.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ
-
Μεγάλη αναστάτωση επικράτησε, πριν από λίγη ώρα, απόγευμα Δευτέρας 22 Ιουνίου 2026, στο κέντρο της Βέροιας, από σειρήνες της
-
Στο πένθος έχει βυθιστεί η Ημαθία μετά την είδηση του θανάτου του Νίκου Τερζίδη. Ο άτυχος οδηγός που έχασε την ζωή του στο
-
Αναστάτωση προκλήθηκε το μεσημέρι της Δευτέρας 22 Ιουνίου στο Μακροχώρι, όταν γυναίκα οδηγός έχασε τις αισθήσεις της ενώ βρισκόταν
-
Η επίσημη ανακοίνωση της Αστυνομίας Σοκάρουν οι εικόνες του οχήματος του 24χρονου που εντοπίστηκε τα
-
Έφυγε από την ζωή σε ηλικία 60 ετών ο Θεμιστοκλής Ξανθόπουλος. Ο εκλιπών έχασε τη ζωή του την Δευτέρα 22/6 στο τροχαίο δυστύχημα
-
O ιατρός χειρουργός - ουρολόγος ανδρολόγος Μέρκος Κόλβατζης αναγορεύθηκε Διδάκτορας Ιατρικής του ΑΠΘΜε βαθμό «Άριστα» αναγορεύθηκε Διδάκτορας Ιατρικής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης ο ιατρός χειρουργός
-
Τραγωδία σημειώθηκε τα ξημερώματα της Δευτέρας 22 Ιουνίου 2026 στην Ημαθία, όταν 24χρονος εντοπίστηκε νεκρός μέσα στο όχημά του
-
Η πρώτη ουσιαστική δοκιμασία για την οργανωτική και πολιτική δυναμική της «Ελπίδας για τη Δημοκρατία» στην Ημαθία έρχεται την Τετάρτη 1
-
Θανατηφόρο τροχαίο σημειώθηκε νωρίς το πρωί του Σαββάτου 27 Ιουνίου στην Εγνατία Οδό λίγο έξω από τη Θεσσαλονίκη. Το δυστύχημα έγινε
-
Με ελλιπή φάκελο η δεύτερη εταιρεία αποκλείστηκε από την διαδικασία





Να μην σφυραει η τροχαια,με τα ποδια περιπολια,βρισκουν παρανομο μπαμ μπαμ γραψιμο πινακιδες και τα παραπονα στο διοικητη.Σε 35 ημερες το κεντρο θα γινει ταχειας κυκλοφοριας.Και απογευμα ομως ,οχι μονο πρωι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι τεμπέληδες πάντως της δημοτικής αστυνομίας εάν δεν τους καταγγείλεις δεν γράφουν κανέναν προκειμένου να μην στεναχωρήσουν τους συγγενείς και φίλους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤην έφαγες και πονάς ε;
Διαγραφήυπερβολικο αυτο με τις άμεσες κλησεις και το φορτωμα. με το εντονο προβλημα θεσεων για μια ολιγολεπτη σταση 5-6 λεπτων θα πρεπει να υπαρχει ανοχη απ ολους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι ρε φίλε, έχεις δίκιο θα σε ανεχόμαστε 5-6 λεπτά επειδή βαριέσαι να περπατήσεις 100 μέτρα και θέλεις να παρκάρεις μπροστά από τη δουλειά που έχεις
ΔιαγραφήΝΑΙ ΡΕ ΦΙΛΕ, ΣΕ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΠΟΛΗ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΛΟΓΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΝΕΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΡΚΕΙ ΦΥΣΙΚΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΠΕΡΝΑΝΕ ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΗΝ ΛΟΓΙΚΗ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΗ ΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΤΑΧΕΙΑΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΤΥΠΟΥ ΝΕΑΣ ΠΑΡΑΛΙΑΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ ΚΤΛ. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΟΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΒΕΡΟΙΑ ΓΙΑΤΙ ΣΕ 10 ΛΕΠΤΑ ΤΟ ΠΟΛΥ ΠΑΣ ΠΑΝΤΟΥ ΜΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, ΑΡΑ ΔΕΝ ΧΑΛΑΣΕ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΙΑ ΜΙΚΡΟΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΛΟΓΩ ΚΑΠΟΙΩΝ ΑΣΧΗΜΩΝ ΠΑΡΚΑΡΙΣΜΑΤΩΝ ΛΙΓΩΝ ΛΕΠΤΩΝ
ΔιαγραφήΑσε μας βρε κατεστραμενε που μου θες και ανοχη. ποδια εχεις να μην παιρνεις το αυτοκινητο παντου αντε πια τεμπελοσκυλα
Διαγραφήνα περπατησεις και λιγο δεν θα πεθανεις κιολας αντε πια να σου παρουν το διπλωμα θελει ατομα σαν και εσενα
ΔιαγραφήΑν σε αυτά τα 5-6 λεπτά έχεις δημιουργήσει θέμα όχι υπερβολικό δεν είναι είναι και απαραίτητο και επιβεβλημένο να φορτωθεί το αυτοκίνητο
ΑπάντησηΔιαγραφήΌλοι από το πληκτρολόγιο κάνουμε τους ωραίους και τους ¨νόμιμους" αλλά για σκεφτείτε πόσοι από όλους εμάς πόσες φορές δεν έτυχε ή αναγκαστήκαμε να αφήσουμε το ΙΧ μας για λίγο σε παράνομη θέση και ενδεχομένως να εμπόδιζε και λίγο την κίνηση;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠιθανότατα όλοι μας εκτός ίσως απ όσους δεν έχουν ΙΧ ή δεν το χρησιμοποιούν σχεδόν ποτέ μέσα στην πόλη.
Εάν ξέρουμε να οδηγήσουμε σωστά και είμαστε ικανοί οδηγοί ( πολύ λίγοι είναι ικανοί οδηγοί) δεν δημιουργούνται μεγάλα προβλήματα στην κίνηση από τέτοια θέματα που δυστυχώς οφείλονται στους κακούς σχεδιασμούς των πόλεων μας στην έλλειψη δρόμων, θέσεων και πολλών ΙΧ.
Φυσικά υπάρχει και η άλλη λύση, δηλ. κανένα ΙΧ στο κέντρο των πόλεων και τότε όλα λύνονται αλλά μάλλον αυτή δεν μπορεί να εφαρμοστεί.
Οπότε υπομονή απ' όλους και...καλά πρόστιμα στους "άτυχους"!
για να κανω την σουμα.
ΑπάντησηΔιαγραφήστην χωρά του κάνω πως κάνω κάτι,
ο ελληνας σουλατσάρει άσκοπα επικαλουμενος εξ. δουλειες (μπιζνες μανσ αιντ γουιμενς)
δεν ειναι μονο στην πολη της βεροιας γινεται παντου στην ελλαδα.
ΥΓ εξαιρούνται ευπαθείς ομάδες αλλα και σε αυτο αν περπατουσαν κάποιοι δεν θα ηταν ευπαθείς