Ουδείς... Μακεδών στη διαφημιστική καμπάνια του ΕΟΤ

Πρωτοφανής απαξίωση των ιστορικών μνημείων της Μακεδονίας από τον ΕΟΤ, την ώρα που διάφοροι ερίζουν για το όνομα της Μακεδονίας. Το αντιπροσωπευτικό όργανο του τουρισμού στη χώρα μας γυρνά την πλάτη στην Μακεδονία, αφού δεν περιλαμβάνει ούτε μία φωτογραφία του Μ. Αλεξάνδρου ή της Βεργίνας στην επίσημη διαφημιστική
του καμπάνια που παρουσιάζει σε εκθέσεις του εξωτερικού. Με έντονη δυσαρέσκεια και μεγάλη λύπη εκπρόσωποι του τουρισμού από τους δήμους Βέροιας και Νάουσας διαπίστωσαν την απουσία σπουδαίων μνημείων και αξιοθέατων της περιοχής από τη διαφημιστική καμπάνια του ΕΟΤ όπως αυτή του Μουσείου των Βασιλικών Τάφων της Βεργίνας, στη Διεθνή Τουριστική Έκθεση ITB στο Βερολίνο, μια από τις μεγαλύτερες και σημαντικότερες τουριστικές εκθέσεις παγκοσμίως. 
Η είδηση αποκαλύφθηκε στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου της Δευτέρας, όπου ο Αντιδήμαρχος Τουρισμού, Βασίλης Λυκοστράτης κατήγγειλε την απουσία φωτογραφικού υλικού της Μακεδονίας από τον ΕΟΤ (που περιλάμβανε πάνω από 40 φωτογραφίες), γεγονός απογοητευτικό για την αντιμετώπιση του νομού και των ιστορικών του μνημείων από τους εκπροσώπους τουρισμού πανελλαδικά.

Έγγραφο προς τον ΕΟΤ από Λυκοστράτη και δήμαρχο Νάουσας


Η αίσθηση που έχει δημιουργηθεί από την πρωτοφανή απαξίωση των ιστορικών μνημείων της Μακεδονίας, οδηγεί τόσο τον αντιδήμαρχο Τουρισμού όσο και τον Δήμαρχο Νάουσας, Νίκο Κουτσογιάννη, που βρέθηκε στο Βερολίνο, στην έκδοση εγγράφου με παραλήπτη των ΕΟΤ, προκειμένου η διαφημιστική καμπάνια να περιλαμβάνει και τα αξιοθέατα του νομού Ημαθίας με την πλούσια ιστορία του.

Δημοφιλείς αναρτήσεις