Διακρίνεται το πάρκο της Ελιάς και οι κεντρικοί δρόμοι της πόλης, μέχρι και τον Άγιο Αντώνιο. Όπως βλέπετε, τα κτίρια της περιοχής είναι μετρημένα στα δάχτυλα και οι διελεύσεις γίνονται από χωματόδρομους.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ
-
Σοκάρουν οι εικόνες του οχήματος, που το πρωί της Τρίτης 9 Ιουνίου 2026 συγκρούστηκε με νταλίκα στα Μάλγαρα, με αποτέλεσμα τον θανάσιμο
-
Πλήρης επιβεβαίωση του ρεπορτάζ του veriotis.gr (δείτε εδώ ) Σε μια σημαντική εξέλιξη για τον χώρο της δημόσιας υγείας στην Πέλλα, η
-
Σημαντικά προβλήματα στην κυκλοφορία καταγράφηκαν στη οδό Μητροπόλεως, όταν σταματημένο όχημα προκάλεσε σοβαρές
-
Τρέλανε κόσμο με την σκηνική παρουσία της και το απίστευτο φωνητικό ταλέντο της
-
Μια παλιά φωτογραφία που αναρτήθηκε στη σελίδα «Παλιές Φωτογραφίες της Βέροιας» μάς ταξίδεψε πίσω, στις αρχές της δεκαετίας
-
Μια ακόμη εμφάνιση αγριογούρουνων καταγράφηκε το βράδυ της Παρασκευής 23 Ιουνίου, αυτή τη φορά στην οδό Φωκίωνος, κάτω από τον
-
Απέδειξε γιατί θεωρείται η «Βασίλισσα» του λαϊκού τραγουδιού - Έκανε άνω-κάτω όλο το μαγαζί
-
Σφίγγει ακόμη περισσότερο τον κλοιό γύρω από τη φοροδιαφυγή η ΑΑΔΕ, ενεργοποιώντας αυστηρότερο πλαίσιο κυρώσεων για επιχειρήσεις που δεν
-
Ανείπωτη τραγωδία σημειώθηκε σήμερα το πρωί στη Βιομηχανική Περιοχή της Σίνδου, στη δυτική Θεσσαλονίκη, με θύμα μία 56χρονη
-
Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον πραγματοποιήθηκε το απόγευμα της Δευτέρας, 8 Ιουνίου, η παρουσίαση του νέου βιβλίου της Μαρίας-Άννας Ιωσηφίδου,






Τι ωραία ήταν η πλατεία εληας,πριν την νοικιάσουν να την κάνουν καφετέρια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦωτογραφία της 10ετίας του ‘50,ίσως παλαιότερη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαλαιότερη, 3 κτήρια υπάρχουν ακόμη και σήμερα, μάλλον είναι του ´30 με '40
ΔιαγραφήΈνα ωραίο...χωριό! Τώρα ( εδω και δεκαετίες ) γεμίσαμε τσιμέντα και αυτοκίνητα παντού.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠλατεία της ελιάς,στο σημείο που ήταν το αρχαίο θέατρο της Βέροιας
ΑπάντησηΔιαγραφήΑφου σας αρεσε τοσο πολυ η παλαια βεροια με τους χωματενιους δρομους και τα χωραφια γιατι δεν πατε να ζησετε στα χωρια σας και μαζευτηκατε ολοι στη βεροια, οπως και σε ολες τις πολεις και ερημωσε η υπαιθρος, για βλακειες πρωτοι, εγω τουλαχιστον που εζησα σε χωριο και με χωματενιους δρομους στα παιδικα μου χρονια, ουτε θελω να το σκεφτομαι κι , αν μπορουσα θα πηγαινα να ζησω στη Ν. Υορκη, Παρισι, Λονδινο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί μήπως έχουν φροντίσει οι Τοπικοί Άρχοντες να έχουμε καλύτερους δρόμους? Μπορεί άνετα η Βέροια να χαρακτηριστεί ως πόλη της λακκούβας
Διαγραφή