Σε ένα... μακάβριο θέαμα «πέφτουν» όσοι βρεθούν στην πλατεία Εληάς, στο δρόμο προς το πάρκο των Αγίων Αναργύρων. Δυο μεγάλοι άδειοι λάκκοι χάσκουν, περιμένοντας το υποψήφιο θύμα τους να τους γεμίσει. Γλέντα τη ζωή, που λέει και το λαϊκό άσμα, όλοι δυο μέτρα παίρνουν γη... Φιλέτο το σημείο δε λέω, αλλά ότι πρέπει για την κύρια και όχι την τελευταία κατοικία! Γιατί εκεί οδηγεί ο συνειρμός βλέποντας την εικόνα. Επικίνδυνη εικόνα, καθώς δεν είναι και δύσκολο να πέσει κάποιος μέσα...
αν αναλογιστεί κανείς πως το συγκεκριμένο σημείο - ορόσημο για την πόλη της Βέροιας, είναι ένα από τα πιο πολυσύχναστα της πόλης. Κατά τη διάρκεια της ημέρας παίζουν εκεί μικρά παιδιά, ενώ κατά τις βραδινές ώρες ειδικά του καλοκαιριού, πολλές παρέες εφήβων αράζουν στα παγκάκια και τα πεζούλια που βρίσκονται δίπλα.
Βέβαια ο δήμος είχε φροντίσει να προστατεύσει τους διερχόμενους από τα κατάλοιπα της ημιτελούς ανάπλασης, τοποθετώντας πλαστικά οδικά εμπόδια και προστατευτικό δίχτυ, τα οποία όμως έχουν πέσει και δεν προσφέρουν πλέον καμιά προστασία. Αν και αρχικά το έργο της ανάπλασης στο πάρκο της Εληάς έπρεπε, σύμφωνα με τις δηλώσεις των αρμοδίων, να ολοκληρωθεί μέσα στο Μάρτιο του 2014, η εικόνα που παρουσιάζει ακόμα και σήμερα ένα μεγάλο μέρος της, είναι αυτή με εκτεθειμένα καλώδια, σίδερα, αναξιοποίητο έδαφος με χώμα και ανοιχτούς λάκκους... Τουλάχιστον αν δεν πρόκειται να ολοκληρωθεί άμεσα το έργο, ας φροντίσουν λίγο να σουλουπώσουν το σημείο ή να επανατοποθετήσουν σωστά τα προειδοποιητικά.
αν αναλογιστεί κανείς πως το συγκεκριμένο σημείο - ορόσημο για την πόλη της Βέροιας, είναι ένα από τα πιο πολυσύχναστα της πόλης. Κατά τη διάρκεια της ημέρας παίζουν εκεί μικρά παιδιά, ενώ κατά τις βραδινές ώρες ειδικά του καλοκαιριού, πολλές παρέες εφήβων αράζουν στα παγκάκια και τα πεζούλια που βρίσκονται δίπλα.
Βέβαια ο δήμος είχε φροντίσει να προστατεύσει τους διερχόμενους από τα κατάλοιπα της ημιτελούς ανάπλασης, τοποθετώντας πλαστικά οδικά εμπόδια και προστατευτικό δίχτυ, τα οποία όμως έχουν πέσει και δεν προσφέρουν πλέον καμιά προστασία. Αν και αρχικά το έργο της ανάπλασης στο πάρκο της Εληάς έπρεπε, σύμφωνα με τις δηλώσεις των αρμοδίων, να ολοκληρωθεί μέσα στο Μάρτιο του 2014, η εικόνα που παρουσιάζει ακόμα και σήμερα ένα μεγάλο μέρος της, είναι αυτή με εκτεθειμένα καλώδια, σίδερα, αναξιοποίητο έδαφος με χώμα και ανοιχτούς λάκκους... Τουλάχιστον αν δεν πρόκειται να ολοκληρωθεί άμεσα το έργο, ας φροντίσουν λίγο να σουλουπώσουν το σημείο ή να επανατοποθετήσουν σωστά τα προειδοποιητικά.





