Μέσα σε έντονα φορτισμένο κλίμα, με τον τραγικό χαμό του 18χρονου τερματοφύλακα της «Βασίλισσας του Βορρά» να επισκιάζει τον αγώνα, πραγματοποιήθηκε το απόγευμα του Σαββάτου το εκτός έδρας φιλικό παιχνίδι που έδωσε η Βέροια με τον Πανσερραϊκό. Οι παίκτες και των δυο ομάδων, αποχαιρέτησαν με το δικό τους τρόπο τον αδικοχαμένο Αστέριο Μαρκούση, αφήνοντας από ένα λευκό τριαντάφυλλο στη μνήμη του, κάτω από το μαύρο πανό...
που ανάρτησαν οι Σερραίοι οπαδοί και που έγραφε «Έσβησες νωρίς Αστέριε. Τα γκολποστ του ουρανού απέκτησαν ένα αστέρι». Στη συνέχεια τηρήθηκε ενός λεπτού σιγή, ενώ οι παίκτες της Βέροιας αγωνίστηκαν φορώντας μαύρα περιβραχιόνια. Δείτε το βίντεο με το στιγμιότυπο και τις φωτογραφίες:
που ανάρτησαν οι Σερραίοι οπαδοί και που έγραφε «Έσβησες νωρίς Αστέριε. Τα γκολποστ του ουρανού απέκτησαν ένα αστέρι». Στη συνέχεια τηρήθηκε ενός λεπτού σιγή, ενώ οι παίκτες της Βέροιας αγωνίστηκαν φορώντας μαύρα περιβραχιόνια. Δείτε το βίντεο με το στιγμιότυπο και τις φωτογραφίες:























