Πολύ άγριος καυγάς Σκουρλέτη - Πεταλωτή με τον εκπρόσωπο του ΣΥΝ να καταφέρεται με πολύ βαριές εκφράσεις στον κυβερνητικό εκπρόσωπο και το σύστημα εξουσίας που τον στηρίζει. Συζήτηση με πρωτοφανείς εκφράσεις. Ο Σκουρλέτης αποκάλεσε... "Ναζί", "Χούντα" και "βασανιστή" τον Γ. Πεταλωτή. Χαμός με τον Καψή να παίρνει εντολή στο ακουστικό από τη διεύθυνση να υπερασπιστεί τον κυβερνητικό εκπρόσωπο...http://fimotro.blogspot.com/2011/06/blog-post_9883.html




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι σύντομα και να χρησιμοποιείτε nickname για τη διευκόλυνση του διαλόγου. Ο «Βεροιώτης» δεν υιοθετεί τις απόψεις των σχολιαστών, οι οποίοι και είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι για αυτές.