Παρά τους δυσμενείς καιρικούς οιωνούς οι Απόφοιτοι/-ες συμμετείχαν με ενθουσιασμό στη δράση του αποχαιρετισμού και της απονομής των Απολυτηρίων, των Βεβαιώσεων Δράσεων του Ενεργού Πολίτη και των αναμνηστικών δώρων.
Παρουσία αρκετών γονέων, μαθητών και εκπαιδευτικών στην εναρκτήρια ομιλία του ο Διευθυντής, κ. Χρυσής Σταμάτιος, αναφέρθηκε στα εφόδια, που αποκόμισαν οι μαθητές από το Γυμνάσιο και στην υποστήριξη, που θα συνεχίσουν να έχουν από το σχολείο και την οικογένειά τους στη συνέχεια της πορείας τους στη ζωή, ενώ ο κ. Αλατζόγλου τόνισε ιδιαίτερα την αξία του στόχου ως κίνητρο κατάκτησης νέων «κορυφών».
Στη συνέχεια οι μελωδίες της χορωδίας με προεξάρχουσα την κ. Καραφούσια Βιργινία και τη συνδρομή των εκπαιδευτικών, κ. Πατόπουλου Γρηγόρη και κ. Μαντζουλά Γεωργίας, χάρη στην εξαιρετική επιλογή των τραγουδιών με θέμα τη θάλασσα, «δρόσισαν» την ομήγυρη με την θαλάσσια αύρα της πατρίδας μας.
Ο Σύλλογος Γονέων σε αγαστή συνεργασία με τη Διεύθυνση του σχολείου επιμελήθηκε των εδεσμάτων και των δροσιστικών ποτών ενώ η βραδιά έκλεισε με τραγούδια και παραδοσιακούς χορούς, όπου ξεχώρισαν για τη χορευτική τους δεινότητα πολλοί μαθητές αλλά και…καθηγητές.
Η φετινή Γ΄τάξη ήταν πραγματικά ξεχωριστή κυρίως για το ήθος και την ψυχική της ευγένεια. Οι ευχές του Διευθυντή και όλων των εκπαιδευτικών για την πραγματοποίηση των ονείρων τους και μιας λαμπρής πορείας στο μέλλον θα τους
συνοδεύουν.





Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι σύντομα και να χρησιμοποιείτε nickname για τη διευκόλυνση του διαλόγου. Ο «Βεροιώτης» δεν υιοθετεί τις απόψεις των σχολιαστών, οι οποίοι και είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι για αυτές.