Λίγο έλειψε να καεί προχθές το εγκαταλειμμένο εργοστάσιο της Ελληνικής Βιομηχανίας Ζάχαρης (ΕΒΖ) στο Πλατύ, μετά από πυρκαγιά. Η φωτιά ξέσπασε έξω από τον περιβάλλοντα χώρο, με την παρέμβαση της Πυροσβεστικής να είναι καθοριστική για την κατάσβεσή της.
Πιο συγκεκριμένα, η Πυροσβεστική Υπηρεσία Αλεξάνδρειας με τέσσερα οχήματα χρειάστηκε πάνω από τέσσερις ώρες -από 3 μ.μ. έως 7 μ.μ.- για να ελέγξει και τελικά να σβήσει την πυρκαγιά που εκδηλώθηκε έξω από το εργοστάσιο.
Πιο συγκεκριμένα, η Πυροσβεστική Υπηρεσία Αλεξάνδρειας με τέσσερα οχήματα χρειάστηκε πάνω από τέσσερις ώρες -από 3 μ.μ. έως 7 μ.μ.- για να ελέγξει και τελικά να σβήσει την πυρκαγιά που εκδηλώθηκε έξω από το εργοστάσιο.
Η φωτιά γρήγορα πέρασε στο εσωτερικό, βρήκε «πρόσφορο» υλικό για κάψιμο σε στοίβες πλαστικών σακιών και σωρούς χαρτονιών και απείλησε μία από τις εγκαταστάσεις με μεγάλο μηχάνημα που σώθηκαν με κόπο και την τελευταία στιγμή. Προανάκριση για τα ακριβή αίτια, διενεργεί το αρμόδιο τμήμα της Πυροσβεστικής.





Το μεγαλυτερο οικονομικο πληγμα για την περιοχη Αλεξανδρειας και τα περιχωρα αποτελει το κλεισιμο της βιομηχανιας ζαχαρεος, μεγαλη πληγη για τους αγροτες που δε θα επωλουθει ποτε, το αναθεμα στους υπευθυνους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα βαγονια τωρα ειναι αχρηστα. Ειναι για σκραπ για χαλυβα.
ΑπάντησηΔιαγραφή