Όλα τα είχαμε σε αυτή την πόλη, τι μας έλειπε; Οι «αθώες φάρσες» ανεγκέφαλων μας έλειπαν. Χθες Πέμπτη 28/5 το απόγευμα, γίναμε δέκτες καταγγελίας συμπολιτών μας ότι κινούμενοι με το αυτοκίνητό τους στην οδό Μάρκου Μπότσαρη στο Τσερμένι δέχθηκαν επίθεση από νερόμπομπες στο παρμπρίζ του οχήματός τους.
Σύμφωνα με την καταγγελία, οι νερόμπομπες ερχόταν από μπαλκόνι ή ταράτσα πολυκατοικίας στην οδό Μάρκου Μπότσαρη, στην νησίδα, όπου ο/οι δράστες στόχευαν διερχόμενα οχήματα χτυπώντας το παρμπρίζ τους. Και δεν ήταν μια, καθώς τα θύματα όταν κατέβηκαν από το όχημα προκειμένου να δούνε τι έγινε, βρήκαν και άλλα σημεία όπου λεπτά νωρίτερα είχαν σκάσει και άλλες «μπόμπες» με υπολείμματα από διαφορετικά χρώματα μπαλόνια.
Μπορεί για κάποιους να μοιάζει με «αθώα φάρσα» τύπου... «ε, τίποτα παιδιά θα είναι μωρέ, τελείωσαν και τα σχολεία τώρα...» ωστόσο οι συνέπειες μπορεί να αποδειχθούν ιδιαίτερα σοβαρές, καθώς ένας οδηγός που αιφνιδιάζεται εν κινήσει είναι πιθανό να χάσει τον έλεγχο του οχήματός του, θέτοντας σε κίνδυνο τόσο τον ίδιο όσο και τους υπόλοιπους χρήστες του δρόμου. ΑΝ γίνει το κακό, για να δούμε πόσο... παιδιά θα είναι όταν θα κληθούν οι κηδεμόνες τους να πληρώσουν τις συνέπειες.






Χθές ανησυχούσαμε γιατί τα παιδιά είναι "κολλημένα" στις οθόνες των κινητών. Σήμερα για τις "νερόμπομπες". Μεθαύριο για το (παραδοσιακό πλέον) μπουγέλωμα του τέλους της σχολικής χρονιάς. Μάλλον νοσταλγία είναι για την εποχή που τα κάναμε κι εμείς...
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτον Βόλο,πριν έξι μήνες ,κάποιος με χιούμορ όπως αυτά τα κλπαιδια,από ταράτσα,πάτησε σε πλαστικό φεγγίτη και αύριο Ψυχοσάββατο μια μάνα θα κανει κόλλυβα για μια βλακεία.....
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΣ ΠΕΣΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΕΣ ΣΦΑΛΙΑΡΕΣ!!!!!!. ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΘΟΥΝ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ! ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΤΙΣΘΟΥΝ!!!!!!. ΕΞΑΛΟΥ ΚΑΙ Ο ΑΓΙΟΣ ΦΟΒΕΡΑ ΘΕΛΕΙ!!!!!!.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕ και? Τα παιδία παίζει. Κάποτε πετάγαμε πηραυλάκια με τα φυσοκάλαμα και κάκαβα. Τεράστιες χιονομπαλες από τις ταράτσες και πόσα ακόμη "παιχνίδια" που δεν θυμάμαι. Με μία νεροφουσκα δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος. Εκτός αν το όχημα είναι κάμπριο και ο οδηγός φαλάκρας... 😁
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι μόλις συνόψισες το IQ της πλειοψηφίας των υποκειμένων που κατοικοεδρεύουν στον φανταστικό πλανήτη που ζείς.
ΔιαγραφήΚάνε μας μία χάρη σε παρακαλώ, κατέβα κάτω στην Μπότσαρη και φώναζε, θέλω να με βρέξετε, πετάξτε μου νερόμπομπες, έτσι θα ολοκληρώσεις και έμπρακτα την ουρανομήκη ευχή σου " Με μία νερόφουσκα δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος ", και όταν ένα αυτοκίνητο που διέρχεται καθώς περπατάς και τρομάξει ο οδηγός του και πέσει πάνω σου ή πάθει ο άνθρωπος συγκοπή, τότε να βγείς ξανά στην γεοτονιά να τους υπερσπιστείς. Λάγνοι της νοσηρότητας, καθίστε να σας καβαλήσουν
ΔΩΣΕ ΤΙΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΣΟΥ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΠΑΙΞΕ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΑΦΟΥ ΤΟ ΚΡΙΝΕΙΣ ΜΕ ΤΟΣΟ ΧΙΟΥΜΟΡ
ΔιαγραφήΚακώς δεν κλήθηκε η αστυνομία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο ξερω το κολπο. Λειπουν οι γονεις απο το σπιτι και τα πιτσιρικια κανουν οτι γουσταρουν. Οι γειτονες εχουν ματια και βλεπουν απο απεναντι ποιοι κανουν τι, ακομη και αν ειναι φαρσα. Σφαλιαρες χωρις πλακα προς τα παιδια. Ετσι θα βαλουν μυαλο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλήθεια τώρα, όλοι εσείς δεν υπήρξατε παιδιά? Για θυμηθητε λίγο πώς παίζατε πρίν 30-50 χρόνια ή είσαστε όλοι του Κατηχητικού... 😆
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα ριχνουν νερομπομπες οταν δεν περναει οχημα.
ΔιαγραφήΛοιπόν θυμάμαι πριν καμιά σαρανταριά χρόνια ότι κάναμε το εξής:
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαίρναμε μια ξύλινη κρεμάστρα για ρούχα και την καρφώναμε σε ενα χοντρό σανίδι. Δέναμε ένα δυνατό λάστιχο στις άκρες της κρεμάστρας και έτοιμο το μεσαιωνικό τόξο. Για πυρομαχικά χρησιμοποιούσαμε καρφιά τα οποία στραβώναμε.
ΑΝΩΝΥΜΕ ΤΩΝ 12.50μμ. ΠΗΡΕΣ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΟΥ ΟΠΩΣ ΣΟΥ ΑΡΜΟΖΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΝΩΝΥΜΟ ΤΩΝ 10.07μμ. ΤΕΛΟΣ!!!!!.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν ειναι δυνατων που εχουμε φτασει
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίστε σίγουροι πως ήταν παιδιά και όχι ενήλικες
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε πέτρες καλύτερα είναι!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή