Με αφορμή τη Γιορτή της Μητέρας, ο Σύλλογος «Τα Παιδιά της Άνοιξης» μας προσκαλεί στην ανθοέκθεση στην πλατεία Δημαρχείου Βέροιας, την Παρασκευή 8 Μαΐου 2026, από τις 9 το πρωί έως τις 3 το μεσημέρι.
Μια Παρασκευή που θα μοσχοβολάει Άνοιξη και θα γεμίσει χρώματα για την πιο τρυφερή Κυριακή του χρόνου, την γιορτή της Μητέρας!
Τα λουλούδια που θα διατεθούν προέρχονται από τα θερμοκήπια των Δομών του Συλλόγου, τα οποία φροντίζουν καθημερινά με αφοσίωση οι ωφελούμενοι. Κάθε λουλούδι έχει μεγαλώσει με φροντίδα, υπομονή και πολλή αγάπη και θα μας περιμένει να το «υιοθετήσουμε» ως ένα ιδιαίτερο δώρο για τον πιο σημαντικό άνθρωπο της ζωής μας, την μαμά μας.






Γιατί όχι και το Σάββατο, που θα βγουν οι Βεροιώτες και οι Βεροιώτισες για τη βόλτα τους;
ΑπάντησηΔιαγραφή