Δύο μόλις μέρες πριν τον μεγάλο τελικό απέναντι στον ΟΦΗ, ο Σύνδεσμος Φίλων ΠΑΟΚ Βέροιας άνοιξε τις πόρτες του και υποδέχθηκε θερμά φιλάθλους της Παρτιζάν Βελιγραδίου από τη Σερβία, σε μια ξεχωριστή βραδιά γεμάτη οπαδική αδελφοσύνη, πάθος και δυνατές στιγμές.
Στα γραφεία του συνδέσμου στήθηκε ένα αυθεντικό γιορτινό σκηνικό, με ψησταριές να παίρνουν φωτιά από νωρίς, μουσικές να δίνουν ρυθμό στη βραδιά και συνθήματα από ΠΑΟΚ και Παρτιζάν να δονούν την ατμόσφαιρα. Οι φίλαθλοι των δύο ομάδων ένωσαν τις φωνές τους, επιβεβαιώνοντας για ακόμη μία φορά τους ισχυρούς δεσμούς που συνδέουν τους οπαδούς των δύο συλλόγων.
Το κλίμα ήταν εκρηκτικό, με άφθονο φαγητό, μπόλικο αλκοόλ και ασταμάτητο παλμό. Οι φιλοξενούμενοι από το Βελιγράδι έζησαν από κοντά την περίφημη ασπρόμαυρη φιλοξενία, ενώ οι στιγμές που μοιράστηκαν με τους φίλους του ΠΑΟΚ θα μείνουν αξέχαστες.
Η βραδιά ολοκληρώθηκε με αναμνηστικές φωτογραφίες στο κέντρο της Βέροιας, εκεί όπου Έλληνες και Σέρβοι οπαδοί απαθανάτισαν τη δυνατή αυτή συνάντηση, στέλνοντας μήνυμα ενότητας, φιλίας και κοινής οπαδικής κουλτούρας.





Σοβαρή είδηση που δεν ενδιαφέρει κανένα σοβαρό άνθρωπο
ΑπάντησηΔιαγραφήΟπως ακριβώς και η αποψη σου
ΔιαγραφήΣΕΡΒΟΙ ΑΔΕΛΦΙΑ ΜΑΣ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήοχι ακριβώς και πάντα αλλά οι καλύτεροι απ όλους τους βαλκάνιους.
ΔιαγραφήΠΑΟΚΑΡΑ και την ζωή μου δίνω για 'σένα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιεθνή σεμινάρια ανταλλαγής... τεχνογνωσίας!
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι?
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατι οχι, δεν ειμαι παοκτσης αλλα επικροτω την ενεργεια, μπραβο στο συνδεσμο.
ΑπάντησηΔιαγραφήαφιερωμενο:
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο μέλλον έφτασε είναι εδώ
Σα να ‘ταν από πάντα
Μες σε δωμάτιο παιδικό
Κι ας κλείνω τα τριάντα
Με τους δικούς μου ακόμα ζω
Μ’ έχουνε ξεγραμμένο
Στάχτη πετάν στα μάτια μου
Το στόμα μου ραμμένο
Έλα να γυρνάει
Διαγραφή