Για τις ανάγκες αστυνόμευσης εντός των διοικητικών ορίων του Δήμου Βέροιας
Στη δωρεά ενός οχήματος προχώρησε το πρωί της 21ης Απριλίου 2026 ο Δήμος Βέροιας προς τη Διεύθυνση Αστυνομίας Ημαθίας, στο πλαίσιο ενίσχυσης της αστυνόμευσης και συνεργασίας της Τοπικής Αυτοδιοίκησης με την ΕΛ.ΑΣ. για την ασφάλεια των πολιτών.
Η δωρεά εγκρίθηκε με απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου και της Δημοτικής Επιτροπής, ώστε το όχημα να χρησιμοποιείται αποκλειστικά για τις ανάγκες αστυνόμευσης εντός των διοικητικών ορίων του Δήμου Βέροιας.
Η παράδοση-παραλαβή του οχήματος έγινε από τον Δήμαρχο, κ. Κωνσταντίνο Βοργιαζίδη προς τον Αστυνομικό Διευθυντή Ημαθίας, Ανδρέα Καλογερόπουλο, παρόντος του Αντιδημάρχου Οικονομικών, κ. Κωνσταντίνου Βασιλειάδη. Οι δύο πλευρές υπογράμμισαν τη σημασία ενίσχυσης του στόλου των αστυνομικών υπηρεσιών με νέα περιπολικά για τις ανάγκες της περιοχής.
Ο Δήμαρχος Βέροιας και ο Αστυνομικός Διευθυντής υπέγραψαν τη σχετική πράξη παράδοσης με στόχο την άμεση αντιμετώπιση των ελλείψεων και την αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών ασφαλείας.
Η δωρεά εγκρίθηκε με απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου και της Δημοτικής Επιτροπής, ώστε το όχημα να χρησιμοποιείται αποκλειστικά για τις ανάγκες αστυνόμευσης εντός των διοικητικών ορίων του Δήμου Βέροιας.
Η παράδοση-παραλαβή του οχήματος έγινε από τον Δήμαρχο, κ. Κωνσταντίνο Βοργιαζίδη προς τον Αστυνομικό Διευθυντή Ημαθίας, Ανδρέα Καλογερόπουλο, παρόντος του Αντιδημάρχου Οικονομικών, κ. Κωνσταντίνου Βασιλειάδη. Οι δύο πλευρές υπογράμμισαν τη σημασία ενίσχυσης του στόλου των αστυνομικών υπηρεσιών με νέα περιπολικά για τις ανάγκες της περιοχής.
Ο Δήμαρχος Βέροιας και ο Αστυνομικός Διευθυντής υπέγραψαν τη σχετική πράξη παράδοσης με στόχο την άμεση αντιμετώπιση των ελλείψεων και την αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών ασφαλείας.






Λογική η δωρεά του δήμου καθώς η αστυνομία της Ημαθίας εκτός από κλήσεις δεν έχουν κανένα άλλο αντικείμενο. Άλλωστε όλα τα χρήματα από τις κλήσεις στο δήμο καταλήγουν, οπότε ο δήμος είναι υποχρεωμένος να δώσει κάτι στην τοπική εισπρακτική αστυνομία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπι της ουσίας λοιπόν είναι καθαρή δωροδοκία ώστε η αστυνομία της Ημαθίας να συνεχίσει να είναι η εισπρακτική υπηρεσία του δήμου.
Μπορεί να πει ο αντιδήμαρχος οικονομικών πόσα χρήματα έχουν μπει στα ταμεία του δήμου από τις κλήσεις που έχουν κόψει οι τροχονόμοι ;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΔηλαδή τώρα θα έρχονται γρήγορα οταν τους καλούμε και θα πιάνουν τους παραβάτες ;
ΑπάντησηΔιαγραφήειδικα εσενα πρωτο!
ΔιαγραφήΚαλά έκανε ο δήμος Βέροιας γιατί η δημοτική αστυνομία είναι ανύπαρκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤυπου τζιπ βλέπω. Λογικό να έλαβε υπόψην ο δήμος την οδική κατάσταση του δικτύου και να προχώρησε στην αγορά κατάλληλου τυπου αυτοκινήτου. Αντε και του χρόνου με γαϊδουρι
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυγχαρητήρια δήμαρχε για το έργο σου!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτα Ανω λιοσια με mazda 6 του 2007-12 για να αντικαταστησουν τα αλλα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΤΗΣ ΒΕΡΟΙΑΣ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ
ΑπάντησηΔιαγραφή