http://picasion.com/
http://picasion.com/
http://picasion.com/
http://picasion.com/

Ένα απέραντο εργοστάσιο η Εγνατία - Μαρτύριο δίχως τέλος και χωρίς εργάτες

Ένα απέραντο, στατικό εργοτάξιο θυμίζει πλέον η Εγνατία Οδός, ο βασικός οδικός άξονας που συνδέει την Ανατολή με τη Δύση. Η πασχαλινή έξοδος και η μετακίνηση από την Βόρεια Ελλάδα προς την Ήπειρο συνοδεύτηκε από «τσουνάμι» διαμαρτυριών καθώς και εκείνοι που δεν… ήξεραν ή δεν είχαν καταλάβει τι ακριβώς συμβαίνει βίωσαν την ιδιότυπη απομόνωση.

Οι εκδρομείς και οι επαγγελματίες οδηγοί έρχονται αντιμέτωποι με μια εξοργιστική πραγματικότητα.. Αυτή που καθιερώθηκε από τα Χριστούγεννα περίπου, όπου η μία λωρίδα κυκλοφορίας παραμένει κλειστή για χιλιόμετρα, χωρίς ωστόσο να φαίνεται πουθενά ίχνος εργασιών σε εξέλιξη.

Μαρτύριο χωρίς τέλος (και χωρίς εργάτες)

Η κατάσταση αυτή δεν προβλέπεται να αλλάξει σύντομα. Οι εκτιμήσεις κάνουν λόγο για διατήρηση αυτών των περιορισμών τουλάχιστον μέχρι το τέλος του 2026.

Το αποτέλεσμα; Ο χρόνος διαδρομής έχει σχεδόν διπλασιαστεί, μετατρέποντας μια σύγχρονη οδό ταχείας κυκλοφορίας σε επαρχιακό δρόμο με… διόδια.

Παγίδες θανάτου και «τρύπες» στην ασφάλεια

Η στενωπός της μίας λωρίδας δεν είναι μόνο ζήτημα ταλαιπωρίας, αλλά και ασφάλειας. Οι παγίδες είναι πολλές και, δυστυχώς, ήδη μετράμε θύματα, με το πρόσφατο τροχαίο που στοίχισε τη ζωή σε δύο ανθρώπους να αναδεικνύει την επικινδυνότητα του δικτύου.

Παρά το γεγονός ότι η εκμετάλλευση πέρασε σε ιδιωτική κοινοπραξία, τα προβλήματα παραμένουν.. Σήραγγες χωρίς πιστοποίηση και ένα οδικό δίκτυο που, αν και σχετικά νέο, παρουσιάζει σοβαρές φθορές.

Τα διόδια… διόδια

Το πιο εξοργιστικό για τους οδηγούς είναι ότι, ενώ η ποιότητα του δρόμου υποβαθμίζεται, τα ταμεία των διοδίων παραμένουν ανοιχτά και οι τιμές ακολουθούν την ανιούσα.

Πρόσφατες επερωτήσεις στη Βουλή και την Κομισιόν καταγράφουν την αγανάκτηση για έναν δρόμο που οι πολίτες «χρυσοπληρώνουν» για να διασχίσουν, μόνο και μόνο για να βρεθούν εγκλωβισμένοι σε ατελείωτες ουρές.

Η Εγνατία Οδός, από σύμβολο ανάπτυξης της Ηπείρου και της Μακεδονίας, κινδυνεύει να μετατραπεί στο πιο ακριβό «ανέκδοτο» του ελληνικού οδικού δικτύου. Και μάλιστα για τα επόμενα δύο- τρία χρόνια, στην καλύτερη περίπτωση!

7 σχόλια:

  1. Οι σήραγγες παραδόθηκαν πριν λίγα χρόνια και πανηγυρίζαμε. Αυτό δεν είναι λίγο παράλογο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όχι πλέον Εγνατία οδός ,μάλλον Γεραπετριτια οδός που αποκτήθηκε με το 1/7 του κόστους της,αλλά αύξησε το διόδια χωρίς να βάλει μια βίδα που λέει ο λόγος,αλλά τόσοι κώνοι κοστίζουν ε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι δυνατό να μην επεμβαίνει καμία αρχή για την επικινδυνότητα που ζουμε κάθε μέρα στον δρόμο αυτόν; Από τύχη δεν έχουν γίνει τραγικά πράγματα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εργοτάξιο ρε Βεροιώτη!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κάθε χωριό και στάδιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Στους δρομους που βαλανε μπαρες υπαρχει εργοταξιο εκει? Θα κανω ερευνα με drone. Ετσι και δεν δω εργοταξιο εκει για μερες θα αρχιζω να ξυλωνω τις μπαρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Διοδια Γεραπετριτη με εργοταξιο συμπραττοντας οι τοπικοι βουλευτες κανοντας αααααα αμαν .....και κλεισιμο ματιας στον Μητσο και Τακη

      Διαγραφή

Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι σύντομα και να χρησιμοποιείτε nickname για τη διευκόλυνση του διαλόγου. Ο «Βεροιώτης» δεν υιοθετεί τις απόψεις των σχολιαστών, οι οποίοι και είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι για αυτές.

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ