Σε συνεργασία με τον Σύλλογο «Φίλοι του Τριποτάμου», οι μαθητές ζωγράφισαν τη σιδερένια εξώπορτα του 5ου ΓΕΛ με σχέδιο εμπνευσμένο από τον ανθισμένο ροζ κάμπο της Ημαθίας.
Με την καθοδήγηση των δασκάλων και ζωγράφων, Δημήτρη και Γιάννη Μαυροκεφαλίδη, οι μαθήτριες Χαρά Τριγγώνη, Μαρία Παλαιολόγου, Φρειδερίκη Γιαννούλα και ο μαθητής Αστέριος Σιακαβάρας, μεταμόρφωσαν την είσοδο του σχολείου σε ένα πανέμορφο πίνακα ζωγραφικής.













χίλια μπράβο σε όλους!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή