Περισσότεροι από 100 απόφοιτοι των λυκείων της Νάουσας της σχολικής χρονιάς 1985-86 αντάμωσαν ξανά το Σάββατο (18/04) στον Άγιο Νικόλαο, σε μια ζεστή και συγκινητική επανένωση.
Αν και σήμερα βρίσκονται διασκορπισμένοι σε διάφορα μέρη της Ελλάδας και του εξωτερικού, κατάφεραν να δώσουν δυναμικά το «παρών», ανανεώνοντας φιλίες και κοινές αναμνήσεις.
Η εκδήλωση περιλάμβανε φωτογράφηση στο Άλσος, έντονο κέφι σε ντίσκο πάρτι που διοργανώθηκε στο εξοχικό κέντρο «Πέστροφα», αλλά και παραδοσιακούς χορούς που κράτησαν αμείωτο το ενδιαφέρον. Οι πιο τολμηροί της παρέας συνέχισαν τη διασκέδαση μέχρι αργά, μεταφέροντας το γλέντι στο κέντρο της πόλης.
Η εκδήλωση περιλάμβανε φωτογράφηση στο Άλσος, έντονο κέφι σε ντίσκο πάρτι που διοργανώθηκε στο εξοχικό κέντρο «Πέστροφα», αλλά και παραδοσιακούς χορούς που κράτησαν αμείωτο το ενδιαφέρον. Οι πιο τολμηροί της παρέας συνέχισαν τη διασκέδαση μέχρι αργά, μεταφέροντας το γλέντι στο κέντρο της πόλης.





Συγχαρητήρια σε όλους για αυτή την αξέχαστη βραδιά.Υγεια να έχουμε όλοι πάλι να ξανά ανταμώσουμε
ΑπάντησηΔιαγραφήΑξέχαστη βραδιά
ΑπάντησηΔιαγραφή