Βοργιαζίδης για την καρναβαλική παρέλαση: «Πρώτη φορά είδα τόσο κόσμο στη Βέροια»
Μια άρτια οργανωμένη σειρά εκδηλώσεων χαρακτήρισε την διοργάνωση της 2ης Γιορτής Αποκριάς Βέροιας, ο Δήμαρχος Κώστας Βοργιαζίδης, κατά τη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου, το μεσημέρι της Τετάρτης 25 Φεβρουαρίου 2026.
«Πρώτη φορά είδα τόσο κόσμο στη Βέροια», είπε χαρακτηριστικά, ευχαριστώντας όσους συνέβαλαν στην πραγματοποίηση και ειδικά τον εντεταλμένο σύμβουλο Κώστα Σαμανίδη, την ΚΕΠΑ που είναι κινητήριος δύναμη σε κάθε πολιτιστική εκδήλωση, τους πολιτιστικούς συλλόγους, τη Φιλαρμονική, τους εθελοντές, τους χορηγούς, τους 35 συμμετέχοντες που έδωσαν ζωή στην παρέλαση, αλλά και την υπηρεσία καθαριότητας και τον αρμόδιο αντιδήμαρχο Βασίλη Παπαδόπουλο, που φρόντισαν την επομένη νωρίς το πρωί να λάμπουν όλα. Πολύς ήταν και ο κόσμος όπως είπε, που ήρθε από άλλες περιοχές προκειμένου να παρακολουθήσει τις καρναβαλικές εκδηλώσεις και έκλεισε με την ευχή «και του χρόνου καλύτερα».
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ
-
Μεγάλη αναστάτωση επικράτησε, πριν από λίγη ώρα, απόγευμα Δευτέρας 22 Ιουνίου 2026, στο κέντρο της Βέροιας, από σειρήνες της
-
Στο πένθος έχει βυθιστεί η Ημαθία μετά την είδηση του θανάτου του Νίκου Τερζίδη. Ο άτυχος οδηγός που έχασε την ζωή του στο
-
Αναστάτωση προκλήθηκε το μεσημέρι της Δευτέρας 22 Ιουνίου στο Μακροχώρι, όταν γυναίκα οδηγός έχασε τις αισθήσεις της ενώ βρισκόταν
-
Η επίσημη ανακοίνωση της Αστυνομίας Σοκάρουν οι εικόνες του οχήματος του 24χρονου που εντοπίστηκε τα
-
Έφυγε από την ζωή σε ηλικία 60 ετών ο Θεμιστοκλής Ξανθόπουλος. Ο εκλιπόν έχασε τη ζωή του την Δευτέρα 22/6 στο τροχαίο δυστύχημα
-
Αναστάτωση προκλήθηκε το απόγευμα της Τετάρτης 17 Ιουνίου στη Βέροια, όταν σημειώθηκε τροχαίο ατύχημα με τραυματισμό ανήλικης
-
Τραγωδία σημειώθηκε τα ξημερώματα της Δευτέρας 22 Ιουνίου 2026 στην Ημαθία, όταν 24χρονος εντοπίστηκε νεκρός μέσα στο όχημά του
-
Συναγερμός σήμανε το μεσημέρι του Σαββάτου (20/06) στο Βέρμιο, έπειτα από εκδήλωση πυρκαγιάς σε δασική έκταση κοντά στον επαρχιακό
-
Την τύχη του στο τηλεπαιχνίδι του STAR ο «Τροχός της Τύχης», με παρουσιαστή τον Πέτρο Πολυχρονίδη, δοκίμασε ο Παρασκευάς
-
Με μία από τις πιο δυνατές στιγμές της φετινής διοργάνωσης συνεχίστηκε το βράδυ της Πέμπτης, 18 Ιουνίου, η «Εύηχη Πόλη 2026», καθώς





Σταγόνα στον ωκεανό,σε μια φθίνουσα πόλη....
ΑπάντησηΔιαγραφήΟταν γίνονταν τα συλλυπητήρια για τη Μακεδονία εσύ που είσουν ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΣωστός
ΔιαγραφήΣΩΣΤΟΣ 9.49μμ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΘεωρούν ότι θα εξαγοράσουν ψήφους καρνάβαλων...
ΑπάντησηΔιαγραφήDEN THA MINH RODAKINO OUTE FILO FETOS!!!!! THA KLENE OLOI OI AGROTES PALH OPO PERSH!!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΦτάνει πια η μιζέρια όλα ήταν όμορφα και μπραυο στο Δήμο μας
ΑπάντησηΔιαγραφήτο δημογραφικό ειναι TNT και ειδικά πόλεων σαν την βεροια.
ΑπάντησηΔιαγραφήαλλα τι τους νοιαζει για το κοντινο μελλον.
Αφου αυτοί ζουνε τώρα.
όλα καλά
Υπέροχη προσπάθεια από όλους. Επίσης καλά θα είναι ακόμα και την Κυριακή της αποκριας να γίνει κάποια δράση έστω και ας είναι μόνο για τα παιδιά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοιο ήταν το κόστος όλων των εκδηλώσεων για το Δήμο ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο πραγματικό ενδιαφέρον του "δημάρχου" για την πλειονότητά των πολιτών τη βεροιας θα ήταν να μοιράσει δωρεάν αεροπορικά εισιτήρια για γερμανόφωνη χωρα η γενικά για την αλλοδαπή.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαληνύχτα ελλαδα.
Για την Μακεδονία που εισασταν,για τα καρναβάλια είστε,και τίποτε άλλο,οι δρόμοι σκαμμένη και σκόνη παντού,τα αδέσποτα σκυλιά κούρασαν τον κόσμο, πάρκιν αυτοκίνητον ανύπαρκτο,πως χαίρεσαι με τα χάλια της Βέροιας.
ΑπάντησηΔιαγραφή.....Ανάπτυξη θέλουμε. Να παράγουμε θέλουμε. Επενδύσεις θέλουμε. Διάρκεια στην ανάπτυξη θέλουμε. Αλλιώς θα είμαστε μόνο για τα καρναβάλια.....
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτο Ταμείο του Δήμου τι μπήκε τελικά θα μας πει κάποια στιγμή κάποιος ; Θα ρωτήσει κανείς ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτα συλλαλητήρια δεν ήσουν εδώ δήμαρχε;
ΑπάντησηΔιαγραφήΖήτω εμείς
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν εζησες τις συγκεντρωσεις του Ανδρεα του ογδοντα και εννενηντα, ουτε προσφατα τη συγκεντρωση για τα Τεμπη κ.Δημαρχε και εισαι ασχετος επιντου θεματος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα λουκέτα εξακολουθούν να υπάρχουν όμως σε μια πληθώρα καταστημάτων...το μόνο που ενδιαφέρει είναι αν περάσαμε καλά τις Απόκριες ή το πώς θα λυθούν τα εκατοντάδες προβλήματα που υπάρχουν στο δήμο;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤην Κυριακή της Τυρινής νεκρα η Βέροια,πραγματικά έρημη πόλη Υποτίθεται η μέρα που κορυφώνεται η κίνηση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤώρα που έφυγε ο κόσμος δες και σε τι πεζοδρόμια περπατουσε
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ μεγαλύτερη συγκέντρωση κόσμου που έγινε στην Βέροια ήταν στις 28/2/2025 για τα Τέμπη . Ποτέ άλλοτε δεν συγκεντρώθηκε τοσος κοσμος στο κέντρο της Βέροιας .
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολλά συγχαρητήρια για όλη την οργάνωση!! Και του χρόνου!
ΑπάντησηΔιαγραφήπολύ μεγάλη προσπάθεια, συγχαρητήρια και του χρόνου
ΑπάντησηΔιαγραφήΤην επόμενη φορά άναψε και τα φώτα στη Μητροπόλεως για να βλέπεις καλύτερα...
ΑπάντησηΔιαγραφή