Η βελέντζα όμως αφήνει πίσω τη χρηστικότητά της και με την παρέμβαση του Γιώργου Τσακίρη, γίνεται ένα έργο τέχνης.
Στο Αχλαδοχώρι Πέλλας, ο κ.Τσακίρης ομότιμος καθηγητής καλών τεχνών ΑΠΘ, διατηρεί το εργαστήρι του. Εκεί δίνει και στη βελέντζα, μια άλλη διάσταση, όπως λέει στην εκπομπή «Περίμετρο» της ΕΡΤ3.
«Ο 20ος αιώνας διευκόλυνε πολύ τους καλλιτέχνες, η δεξιοτεχνία περνά σε δεύτερη μοίρα. Η αξιοσύνη του ζωγραφίζει και σχεδιάζειν δεν έχει τόσο μεγάλο ενδιαφέρον, παρά το αποτέλεσμα που βγαίνει μέσα από το βίωμα. Έτσι οι καλλιτέχνες κουβαλούν στις πλάτες τους, τις "βδέλλες" που είναι τα βιώματά τους και αυτά προσπαθούν να τα μεταφέρουν στη διαδικασία παραγωγής του συγκεκριμένου αντικειμένου τέχνης. Η βελέντζα είναι ένα χρηστικό αντικείμενο που γίνεται ο δέκτης πάνω στο οποίο θα μπω για να το "μαγαρίσω" και να του δώσω μια άλλη διάσταση».





Ο Τάσος Π τι έχει να πει για όλα αυτά;
ΑπάντησηΔιαγραφή