Η δράση ξεκίνησε με μια ιστορία γύρω από τα συναισθήματα, ανοίγοντας έναν ειλικρινή διάλογο για το πώς τα αναγνωρίζουμε και τα εκφράζουμε στην καθημερινότητά μας. Στη συνέχεια, οι έφηβοί μας πέρασαν στη βιωματική μάθηση: χρησιμοποιώντας το λάπτοπ και εφαρμόζοντας βασικά βήματα προγραμματισμού, κατάφεραν να προγραμματίσουν το micro:bit ώστε να εμφανίζει φατσούλες που αντιπροσώπευαν διαφορετικά συναισθήματα.
Μέσα από το παιχνίδι, τη συνεργασία και την τεχνολογία, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να προσεγγίσουν τον κόσμο των συναισθημάτων με έναν δημιουργικό και διαδραστικό τρόπο, ενισχύοντας τόσο την αυτοέκφραση όσο και την ενσυναίσθηση.
Η δράση πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος της Socialinnov, “Tech Talent School for Educators: STEM & Special Education”, το οποίο αξιοποιεί τις δυνατότητες της τεχνολογίας και των STEM εργαλείων για να ενισχύσει τη συμμετοχή, τη συνεργασία και τη συμπερίληψη παιδιών με αναπηρία. Το πρόγραμμα υλοποιείται με την πολύτιμη υποστήριξη του John S. Latsis Public Benefit Foundation και της PwC Greece, συμβάλλοντας έμπρακτα στη δημιουργία ίσων ευκαιριών στη μάθηση.
Το ΚΔΑΠ ΑμεΑ ΜΑμΑ 2 ευχαριστεί θερμά τη Socialinnov, καθώς και το John S. Latsis Public Benefit Foundation John S. Latsis Public Benefit Foundation και την PwC Greece για την εμπιστοσύνη, τη στήριξη και το ουσιαστικό αποτύπωμα αυτής της δράσης. Τέτοιες πρωτοβουλίες δίνουν πραγματικό νόημα στην καινοτομία, όταν αυτή συναντά την εκπαίδευση και τον άνθρωπο.
Η ανυπομονησία για την επόμενη φορά είναι πραγματικά μεγάλη!








.jpg)

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι σύντομα και να χρησιμοποιείτε nickname για τη διευκόλυνση του διαλόγου. Ο «Βεροιώτης» δεν υιοθετεί τις απόψεις των σχολιαστών, οι οποίοι και είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι για αυτές.