Επιχειρήσεις αδυνατούσαν να εξυπηρετήσουν πελάτες, μαθητές και φοιτητές δεν μπορούσαν να παρακολουθήσουν διαδικτυακά μαθήματα, ενώ εργαζόμενοι που βασίζονται στην τηλεργασία βρίσκονταν σε αδιέξοδο.
Παρά τις επανειλημμένες αναφορές των πολιτών, η αποκατάσταση της βλάβης καθυστέρησε, χωρίς σαφή ενημέρωση για το χρονοδιάγραμμα επίλυσης. Το γεγονός ότι τέτοια προβλήματα επαναλαμβάνονται, προκαλεί εύλογα ερωτήματα για την αξιοπιστία των υποδομών και την επάρκεια των παρόχων. Οι κάτοικοι ζητούν άμεσες λύσεις και υπεύθυνη ενημέρωση, τονίζοντας πως η επικοινωνία και το διαδίκτυο αποτελούν πλέον βασικά αγαθά και όχι πολυτέλεια.





Είναι από τα νέα έργα της τηλεπικοινωνίας !
ΑπάντησηΔιαγραφήΛιγο να ξεκολλατε απο το διαδικτυο. Ολη την ωρα κουραζουν τα ματια και φθειρουν την ψυχικη υγεια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΥπάρχουν εργασίες που κάνεις κάθε ημέρα κλπ...., είναι εργαλείο δουλειάς και ειδικά με τις τράπεζες !
Διαγραφήκαι τα πος πως θα δουλεψουν ρε εξυπνε;
ΔιαγραφήΤο ίντερνετ πλέον δεν είναι πολυτέλεια αλλά εργαλείο εργασίας για πολύ κόσμο. Χρόνια Πολλά.
ΑπάντησηΔιαγραφή