http://picasion.com/
http://picasion.com/
http://picasion.com/

Γερουλάνος-Νικολαΐδης: Άμεση η ανάγκη σύνδεσης της Νάουσας με την Εγνατία Οδό

Ο Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ – Κινήματος Αλλαγής και Βουλευτής Α’ Αθηνών, Παύλος Γερουλάνος και ο ΚΤΕ Υποδομών και Μεταφορών του κόμματος και Βουλευτής Δράμας Τάσος Νικολαΐδης κατέθεσαν το προ ηγούμενο διάστημα ερώτηση προς τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών με αντικείμενο τη σύνδεση της Νάουσας με το κεντρικό εθνικό οδικό δίκτυο.

Οι δύο βουλευτές στην ερώτησή τους υπογραμμίζουν ότι «η Νάουσα με τις γύρω κοινότητες της περιοχής παραμένουν ακόμα αποκλεισμένες από το βασικό εθνικό οδικό δίκτυο της Βόρειας Ελλάδας». Επισημαίνουν ότι παρά τις επανειλημμένες εξαγγελίες για την ολοκλήρωση του οδικού άξονα Έδεσσα – Νάουσα – Εγνατία Οδός, το έργο παραμένει ημιτελές και χωρίς σαφές χρονοδιάγραμμα υλοποίησης, με σοβαρές επιπτώσεις στην οικονομία, την κινητικότητα των πολιτών και την περιφερειακή ανάπτυξη.

Παράλληλα, οι κάτοικοι και οι φορείς της Νάουσας, έχουν επανειλημμένα τονίσει ότι η ολοκλήρωση του έργου είναι στρατηγικής σημασίας, καθώς θα εξασφάλιζε ασφαλέστερες μεταφορές, θα βελτίωνε τη διασυνδεσιμότητα με τα αστικά κέντρα και θα έδινε νέα πνοή, τόσο στην τουριστική αξιοποίηση της περιοχής όσο και στην οικονομική της ανάπτυξη. Τέλος, η κωλυσιεργία και σε αυτό το έργο, συντηρεί και ενισχύει το αίσθημα εγκατάλειψης που κυριαρχεί στην ευρύτερη περιοχή από τη συνεχόμενη αποτυχία του κεντρικού κράτους να απελευθερώσει τις δημιουργικές δυνάμεις του τόπου, με αποτέλεσμα τη διόγκωση του δημο γραφικού προβλήματος που οδηγεί στην ερήμωση.

Με βάση τα ανωτέρω, οι Βουλευτές του ΠΑΣΟΚ – Κινήμα τος Αλλαγής θέτουν συγκεκριμένα ερωτήματα προς το υπουργείο: «1. Δεδομένης της επικινδυνότητας του τωρινού οδικού δικτιού, σε ποιο στάδιο ωρίμανσης βρίσκονται οι μελέτες για τον οδικό άξονα Έδεσσα – Νάουσα – Εγνατία Οδός; 2. Ποιος είναι ο εγκεκριμένος φορέας υλοποίησης του έργου, ποιο είναι το συνολικό κόστος του έργου, σύμφωνα με τις πιο πρόσφατες εκτιμήσεις, και ποια είναι η εκτιμώμενη χρονική διάρκεια ολοκλήρωσης; 3. Ποιες ενέργειες προτίθεται να αναλάβει το Υπουργείο, ώστε να εξασφαλιστεί η πλήρης ένταξη της Νάουσας στο εθνικό οδικό δίκτυο και να αρθεί η πολυετής απομόνωση της περιοχής;»

Οι ενέργειες της Κίνησης Πολιτών για την έξοδο του Δήμου Νάουσας φαίνεται πως έχουν αρχίσει να κινητοποιούν τις διαδικασίες τόσο στους κυβερνητικούς κύκλους όσο και σε αυτούς της αντιπολίτευσης.

6 σχόλια:

  1. ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΚΑΙ ΕΦΑΙΞΕ!!!!!!!!. ΗΜΟΥΝΑ ΝΙΟΣ ΚΑΙ ΓΕΡΑΣΑ!!!!!!!!!.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δυστυχώς λέμε κι επαναλαμβάνουμε τα ίδια κ΄ τα ίδια και η κατάσταση του δρόμου παραμένει εδώ και χρόνια απαράλλακτη. Μάλιστα σε κάποιο σημείο υπάρχει κι αναρτημένη πινακίδα που δείχνει 120 χιλ. κι αμέσως μετά ακολουθούν δύο απανωτές στροφές (έξοδοι) προς Νάουσα! «Ωραία, θρυλικά, παραμυθένια, ηρωικά!».***

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπράβο στον κ. Παύλο Γερουλάνο και στον κ. Τάσο Νικολαΐδη που έβαλαν το θέμα στη Βουλή. Είναι όμως τραγικό να βλέπουμε βουλευτές από Αθήνα και Δράμα να νοιάζονται για τον τόπο μας, κι οι δικοί μας βουλευτές, δήμαρχοι και φορείς να παραμένουν θεατές.
    Για ένα έργο που έπρεπε να είχε τελειώσει πριν από πολλά χρόνια.
    Ο δρόμος πρέπει να ολοκληρωθεί και να συνεχίσει για Έδεσσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με το που θα τελειώσουν το κτήριο στην Κουλούρα (λαχαναγορά, εμπορικό κόμβο, τελωνείο, κτλ κτλ!!!) αμέσως θα πάρει σειρά για τελείωμα και ο δρόμος!!!

      Διαγραφή
    2. 11:54 μ.μ. Δυστυχώς το έργο χάθηκε. Ο κ.Τάσος Μπαρτζώκας προσπάθησε να βρεθεί εναλλακτική χρηματοδότηση, αλλά τα 25 εκατ. ελάχιστα για το κράτος, τεράστιας σημασίας για την Ημαθία δεν εξασφαλίστηκαν. Ο κόσμος δεν καταλαβαίνει πόσο σημαντικό θα ήταν για την ανάπτυξη της περιοχής. Για μένα, αυτός είναι λόγος να υπάρξει πίεση και να κλείσει η Κουλούρα μέχρι να βρεθεί λύση.

      Διαγραφή
  4. ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΣΥΝΔΕΟΥΝ ΧΩΡΙΑ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΜΕ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι σύντομα και να χρησιμοποιείτε nickname για τη διευκόλυνση του διαλόγου. Ο «Βεροιώτης» δεν υιοθετεί τις απόψεις των σχολιαστών, οι οποίοι και είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι για αυτές.

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ